Minä varasin just ajan ar-ultraan ennen juhannusta Pakko saada mielenrauha!Meidän perheessä on 2-vuotias tyttö ja tää raskautuminen tuli meille iloisena yllätyksenä. Eilen soitin neuvolaan ja eka neuvola on vasta juhannuksen jälkeen ti 23.6. Mietin että haluaisin muutaman viikon päästä käydä Perhe-arten ar-ultrassa niin sit saisi moelenrauhan ja varmuuden että kaikki on kunnossa
Sano jos haluat listalle niin lisäilen toki sinutMä tuun vähän kurkistelemaan tänne, mulla olis siis omien laskujen mukaan la 29.1. mutta oon melkein varma että helmikuulle menee, tai esikoinen meni kans viikon verran yli lasketun ajan. Ja rupesin just miettimään että toisaalta sekin vähän ärsyttää kun tammikuisissa suurin osa on monta viikkoa edellä...
Aivan samaa olen miettinyt minäkintein positiivisen testin tänään ja laskettu aika olisi helmikuun alku. Olen 40-vuotias, lapsia 2 16 v ja 7-vuotias. Onkohan tämä ihan viisasta?
Sitä samaa olen miettinyt (itkunauruhymiö oli tähän tarkoitus saada laitettua..)tein positiivisen testin tänään ja laskettu aika olisi helmikuun alku. Olen 40-vuotias, lapsia 2 16 v ja 7-vuotias. Onkohan tämä ihan viisasta?
Mjä tulin tammikuisista huutelee:Mä tuun vähän kurkistelemaan tänne, mulla olis siis omien laskujen mukaan la 29.1. mutta oon melkein varma että helmikuulle menee, tai esikoinen meni kans viikon verran yli lasketun ajan. Ja rupesin just miettimään että toisaalta sekin vähän ärsyttää kun tammikuisissa suurin osa on monta viikkoa edellä...