Helmikuiset 2021

Tässä on lista johon voidaan kirjata Helmikuisia. Laskettuaika, nimimerkki, monesko lapsi on ja synnytyssairaala. Laitelkaa vaikka punaisella niin erottuu paremmin. Jos ei halua kertoa jotakin niin voi vaikka skipata sen kohdan yli.

Helmikuiset 2021!
1.2. /vaimo85/5.lapsi/HUS
1.2. / Sofia90/2.lapsi/PHKS
2.2./miilu/6. lapsi/KYS
2.2./parsis_/2.lapsi/VKS
2.2./Jusperi/1.lapsi/hus
2.2 / tytöntylleröt*3 / 4.lapsi/ TYKS
2.2./Sonttuliini/1. Lapsi/OYS
3.2 / Jeppisjee / 2. lapsi / ksshp
3.2./Vilpertti89/1.lapsi/PHKS
4.2. /Skorpioni-79. 3. lapsi. HUS
5.2/Jewel_88/1./Ksshp
6.2./ Amanda82 / 4.lapsi
7.2./ Matilda! / 2. lapsi / Tays
7.2./ADNILAVEE/1. lapsi/HUS
8.2./ Jepjoo25/ 2.lapsi HUS
8.2./ voittamaton / 2.lapsi / TYKS
9.2./Ylppä/2. Lapsi/LSHP
10.2/ lauraida / 1. Lapsi
10.2./dille82/10.lapsi/kys
11.2./Luumupuu_/2. lapsi/TAYS
11.2./Sinikukkanen/2. lapsi/Oys
11.2./ebba28/1/seks
12.2./ Silent Princess / 2. lapsi / VKS
12.2./UUSMutsi/1.lapsi/HUS
15.2./ nenni26/2.lapsi/ppshp
15.2./Kindness/3.lapsi/kpks
15.2. / Sanoen / 2. lapsi / Tays
16.2./Staalo/1.lapsi/ksshp
16.2./ HaAu/2.lapsi./Tays
16.2. / Jemppu2020 / 1.lapsi / Hus
17.2./Esikoinen2021/1.lapsi/PKKS
17.2./ISLI/1. Lapsi/HUS
20.2./ sertsu/ 1. lapsi/ TYKS
20.2./Äityliini@@85/5.lapsi/TYKS
22.2. / Vohvelitohveli / 1. lapsi
22.2./ Hope91/1.lapsi
23.2./Zane/3.lapsi
23.2./Kortta/1.lapsi
23.2. / Emvis / 2.lapsi / Tyks
24.2./Tiukuliina89/kuudes/khks
25.2./Hilma-/1.lapsi
26.2./Kaasa/2.lapsi /Tyks
27.2. / Vaikutelma / 1. lapsi / KSSHP
28.2./Huvikumpu_/kolmas/Oys
 
Viimeksi muokattu:
Mä tuun vähän kurkistelemaan tänne, mulla olis siis omien laskujen mukaan la 29.1. mutta oon melkein varma että helmikuulle menee, tai esikoinen meni kans viikon verran yli lasketun ajan. Ja rupesin just miettimään että toisaalta sekin vähän ärsyttää kun tammikuisissa suurin osa on monta viikkoa edellä... :sneaky:
 
Täällä olisi yksi!
La 6.2 (ehkä). Tämä on meidän 4.lapsi, jota harkittiin todella pitkään. Ennestään 3 kpl 12-9v lasta, joten elämä oli jo niin helppoa, että mietittiin onko hullua ryhtyä tähän uudelleen. Ikääkin jo 37v, joten riskejäkin mietin. Ekasta kierrosta plussa pamahti, dpo10 suht vahvoin viivoin heti.

La 6.2 / Amanda82 / 4. lapsi
 
Meidän perheessä on 2-vuotias tyttö ja tää raskautuminen tuli meille iloisena yllätyksenä. Eilen soitin neuvolaan ja eka neuvola on vasta juhannuksen jälkeen ti 23.6. Mietin että haluaisin muutaman viikon päästä käydä Perhe-arten ar-ultrassa niin sit saisi moelenrauhan ja varmuuden että kaikki on kunnossa:)
 
  • Rakkaus
Reactions: Hopeanuoli
Meidän perheessä on 2-vuotias tyttö ja tää raskautuminen tuli meille iloisena yllätyksenä. Eilen soitin neuvolaan ja eka neuvola on vasta juhannuksen jälkeen ti 23.6. Mietin että haluaisin muutaman viikon päästä käydä Perhe-arten ar-ultrassa niin sit saisi moelenrauhan ja varmuuden että kaikki on kunnossa
Minä varasin just ajan ar-ultraan ennen juhannusta Pakko saada mielenrauha!

Haluaisin ottaa myös NIPT-testin rv10, mutta hinta niin suolainen, 1000e Mehiläisessä!
 
Mä tuun vähän kurkistelemaan tänne, mulla olis siis omien laskujen mukaan la 29.1. mutta oon melkein varma että helmikuulle menee, tai esikoinen meni kans viikon verran yli lasketun ajan. Ja rupesin just miettimään että toisaalta sekin vähän ärsyttää kun tammikuisissa suurin osa on monta viikkoa edellä...
Sano jos haluat listalle niin lisäilen toki sinut:)
 
tein positiivisen testin tänään ja laskettu aika olisi helmikuun alku. Olen 40-vuotias, lapsia 2 16 v ja 7-vuotias. Onkohan tämä ihan viisasta?
Aivan samaa olen miettinyt minäkin
tein positiivisen testin tänään ja laskettu aika olisi helmikuun alku. Olen 40-vuotias, lapsia 2 16 v ja 7-vuotias. Onkohan tämä ihan viisasta?
Sitä samaa olen miettinyt (itkunauruhymiö oli tähän tarkoitus saada laitettua..)
 
Mä tuun vähän kurkistelemaan tänne, mulla olis siis omien laskujen mukaan la 29.1. mutta oon melkein varma että helmikuulle menee, tai esikoinen meni kans viikon verran yli lasketun ajan. Ja rupesin just miettimään että toisaalta sekin vähän ärsyttää kun tammikuisissa suurin osa on monta viikkoa edellä... :sneaky:
Mjä tulin tammikuisista huutelee:

Mulla la oviksen mukaan 30/31.1 riippuen laskurista mutta menkoista olis vasta 3.2 ☺ Päädyin nyt sit toiveikkaasti kuitenkin tonne tanmikuisiin kun meinas esikoinenkin tulla etuajassa. Toki nyt sit tää tapaus varmasti menee sit reilusti yli kun tälleen laskeskelen Mua ei kyl toi jäljessä oleminen haitannut onpa kiva kun on vertaistukea ja voi kysellä miten muilla oireet menny ku tulee ite sen muutaman viikon perässä ☺
 
Viimeksi muokattu:
Hei voisin ilmoittautua mukaan! :giggle:
Plussasin kuukautisten oletettuna alkamispäivänä, tätä ennen haamuilin. Nyt sen verran raskaustesti tummunut, että uskaltaudun mukaan.
Esikoista odottelen, taustalla vaikka ja mitä, joten nyt toivon varovaisesti, että päästäisiin kulkemaan loppuun asti. Facebookin ryhmä kiinnostaisi minua myös, mutta vasta ensimmäisen ultran jälkeen.
4.2/ Hopeanuoli/ 1.lapsi
 
  • Rakkaus
Reactions: Enerisa3 ja Sofia90
Ehkä varovaisesti uskallan tulla mukaan!

Täällä plussattu lauantaina dpo12 ekan kerran ja tänään tuli jo aika vahva viiva. Oviksesta laskettuna LA olisi 8.2. Tämä olisi meidän toinen lapsi, esikoinen on nyt 1v7kk. Esikoinen sai alkunsa lapsettomuushoitojen avulla ja oltiin nyt tammikuussa lähdetty lapsettomuushoitoihin kun toiveissa oli toinen. Koronan takia kuitenkin hoidot eivät edenneet vielä pahemmin ja nyt yllättäen tulinkin ihan luomuna raskaaksi

8.2 / voittamaton / 2.lapsi / TYKS
 
Mä plussasin viikonloppuna. Alkuvuodesta yks kemiallinen, joten jokainen vessareissu jännittää, mitä jos tämäkin menee kesken pian... Yritän nyt kuitenkin nauttia ja murehdin vasta sitten, jos käykin huonosti. Koska suunnitelmissa oli lapsettomuushoidot seuraavaan kiertoon, sain luomuplussastakin sovitusti varhaisultran juhannusviikolle Tayssiin.

Oon myös kiinnostunut (suht maltillisen kokoisesta) fbryhmästä ja voin sitten tarvittaessa ottaa kopin sen perustamisestakin jos muita innokkaita ei löydy.

7.2 / Matilda! / 2. lapsi / Tays
 
Lahti94
Moikka! Mulla olis toinen lapsi tulossa, La 5.2. Ja PHKS olis sitten synnytyssairaala.
Tulin tänne palstalle lähinnä mun pelkojen vuoksi :D perhe arteen myös ajattelim varata ajan, onkohan ensi viikolle liian pian? Edellinen raskaus olikin tuulimuna ja selvisi rv10, en enää halua kokea samaa, niin sen vuoksi tässä jännittää kamalasti.
Oireina jäätävä turvotus (ulkopuolisetkin jo onnittelee vauvasta :D), tissit arkoina ja kauhea väsymys mutta silti kärsin unettomuudesta.
 
Hei mäkin menossa Lahteen ar-ultraan:) Suositus on että vasta aikaisintaan 6+3! Eli ihan ei vielä kannata mennä,jos haluaa nähdä sydämen sykkivän . Itse menossa juhannusta edeltävänä keskiviikkona. Tsemppiä ahdistukseen/pelkoihin♡
 
Henduliinu
Heippa! Täällä odotellaan kovasti ekaa lasta. Laskettuaika on näillä näkymin 8.2. Testin tein viime lauantaina. Univaikeuksia on ollut täälläkin ja makeanhimo on kadonnut. Lisäksi pieniä mahatuntemuksia välillä. Ne lienee ihan normaaleja?

Lahti94: Mulla on melko samanlainen kokemus kuin sinulla. Tätä edeltävä "ensimmäinen" raskaus oli tuulimuna, joka tuli pois joskus viikoilla 9+. Kauhean vaikeaa luottaa, että kaikki olisi hyvin nyt. Minäkin ajattelin mennä sen vuoksi ar-ultraan. Mietin, että pitäisi odottaa viikoille 7-8, niin näkyisi varmasti jo jotain. Kauanko sulla meni, kun tuli uudestaan raskaaksi? Mulla tuli kahdet menkat keskenmenon jälkeen ja kolmannesta tärppäsi.
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeanuoli
vierailija
Hei helmikuiset 2021, kiva että teitä/meitä on jo tän verran <3 En uskalla itse vielä "tulla kaapista" tai iloita, kun tässä on omat hankaluutensa ja arat kohtansa. Mutta älkää pliis kadotko täältä piiloon!
 
vierailija
Heippa. Kirjoittelen itsekin vielä vierailijana, koska en tiedä onko tämä oikeasti totta. Tällä hetkellä siis olis tilanne, että 1.2 olis la, mutta olen kärsinyt tässä aika kovista kivuista ja oireetkin, joita oli, ovat aika pitkälle kaikonneet. Realistina tässä ollaan ja yritän olla mitään "tunnesidettä" kehittämättä vielä. Kyseessä olis siis ekasta kierrosta tärppi! Ja lapsonen olis nro 6. Joten luen ja katsellaan jos pysyy mukana niin sitten voisin kirjotella paremmin. Faceryhmä sitten kiinnostaa kanssa, kohan on sellainen pienehkö ja ei näy kun jäsenille.

5+0?
 
  • Tykkää
Reactions: vaimo85 ja Matilda!
Tervetuloa kaikille uusille!

Mua kiinnostaa myös pienehkö faceryhmä sitten kun ollaan vähän turvallisemmilla viikoilla :) Varhaisultraa tekisi mieli varailla mutta mies toppuuttelee, että ootellaan nyt vielä vähän. Ehkä jos ensi viikolla varaisi :)

voittamaton ja mini 4+1
 

Yhteistyössä