***Helmet 2008*** vko 3 osa 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RvaLumi:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
:attn: MITÄ NETTIKAUPPOJA :attn:

Esim. http://www.thehedgepig.co.uk/ , josta sain ihania Ida-t -paitoja n.4£, haalareita n. 15£ ja mekkoa n.10£ ja Katvigia ja...
sit http://www.kidsinstyle.dk/ oli kans vastustamaton :D

Tuo jälkimmäinen on kyllä aika :p tekis melkeistä mieli laittaa tilausta menemään... :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja RvaLumi:
:attn: MITÄ NETTIKAUPPOJA :attn:

Esim. http://www.thehedgepig.co.uk/ , josta sain ihania Ida-t -paitoja n.4£, haalareita n. 15£ ja mekkoa n.10£ ja Katvigia ja...
sit http://www.kidsinstyle.dk/ oli kans vastustamaton :D

Tuo jälkimmäinen on kyllä aika :p tekis melkeistä mieli laittaa tilausta menemään... :whistle: :xmas:

Meillä on tuo jälkimmäisen nettikaupan etusivulla oleva ruskea mekko. :) *muoks* Siis tämä: http://www.kidsinstyle.dk//picview.asp?pid=15210

Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Löytykö helmis kaupungilta mitään :wave: :D ?

henkalta pari perusbodya ja pari paitaa, ja sukat.
Ei ollu lyhythihaisia bodeja :/ musta ne on hyviä paitojen alla

Mie tykkään kanssa, mut ei taija oikeen mistään löytyä :/
Lindex ja H&M vissiin...jos hyvä säkä sattuu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Meille ei muuten äitiyspakkauksen haalarit oo mahtunu ollenkaan, siis kyllä ne saa puettua päälle, mut jätkä on ku makkarankuori niissä :o Harmi, ku mun mielestä ne oli aika kauniit :(

Ja meille se on nyt aika sopiva (hihat/lahkeet käärittyinä)...kasvunvaraa on kyllä reilusti :laugh: Menee varmaan viel ens talvena...
Ihanan erikokosia :heart:

Kas,uusi pino :laugh:

Mein tyty oksensi sit aamulla :(. Yölläkin yökki mutta ei heränny kunnolla ja rauhottui tutilla. Aamulla sit maito tuli kaaressa puolen tunnin päästä siitä kun oli juonu. Nyt nikottelee taas mutta sai aikaiseksi vaan hikan.. Tosi ovelaa. Mikähän sille nyt on tullu?
Muuten on ihan normaali ittensä. Mietittiin josko on syöny jotain sopimatonta, mikä voi olla lähes mitä vaan maan ja taivaan välillä..
Noh, jos oksentelee uudelleen, niin mun pitää kuulemma soittaa ukolle jotta hän tulee kans kotiin ja mä voin sit mennä tytön kanssa lääkäriin. Näin ilmoitti asian :D. Mutta tajusinhan mä idean, tulee kotiin jos tyttö on kipee niin sit meitä on kaksi hoitamassa.

Noi ikenet kyllä kiusaa tyttöä kans. Rämpyttelee suutaan koko ajan.. Mä oon huono antamaan särkylääkettäkään jos vaan "vähän" kitisee, pitäis itkeä tosi paljon ennen ku kolkkaan lääkkeillä.

No, me jatketaan. Perjantaita :wave:

Ompa vaikeeta saada hammaslääkäriaikaa (lapselle), jos ei sano, että sattuu...kyllä löytyy aikoja jos sanoo, et on kipee :whistle: :kieh:
Tarjos ensin aikaa 18.2....yli kuukaus....mut sanoin, et onhan tuo valittanu, et on kipee ja ei siihen saa koskee...aika tänään klo 12 :D :laugh: Mennään TAAS yks maitohammas siis vetämään pois, kun rautahammas puskee jo poskesta kohta läpi...

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ompa vaikeeta saada hammaslääkäriaikaa (lapselle), jos ei sano, että sattuu...kyllä löytyy aikoja jos sanoo, et on kipee :whistle: :kieh:
Tarjos ensin aikaa 18.2....yli kuukaus....mut sanoin, et onhan tuo valittanu, et on kipee ja ei siihen saa koskee...aika tänään klo 12 :D :laugh: Mennään TAAS yks maitohammas siis vetämään pois, kun rautahammas puskee jo poskesta kohta läpi...

Tällä periaatteella mä sano(isin) aina että heevetin kipee ollu vaikka ei ois. Ei voi ymmärtää miksi noita aikoja tolleen pantataan.. On vissiin ihan yleinen käytäntö kautta maan kunnallisissa hampilekureissa.

Hei, eiks se olekin niin että sitä osmosalia voi antaa tarvittaessa? Toi tyttö nikottelee taas, äsken syötiin banskua ja vähän maitoa. Muuten on touhukas mutta ehkä mä käyn varuiksi ostamassa.. Ukko on tietty sitä mieltä että lekuriin vaan heti, mä seurailisin tilannetta. En sit viittinny laittaa viestiä, että toka oksu tuli jo tunti sitten. Ku ei tää nyt kuolemaksi ole..

Meillevauva juu osmosalia vaan annat, toivottavasti saat menee sitä, en meinaa aikas pahan makuista :D Meille myös menee äippäpakkauksen toppapuku, jaloista jää lyhyeks kohta, mutta hihat pitkät :laugh: :wave:

Thanks jahve täytyy katella löytyskö niitä 86 vielä jostain vai jokohan alet on loppunut :whistle: ?

Mä en ainakaan oo nähnyt enää yhtään tuon kokoista haalaria. Jäljellä oli 74 kokoa ja sit toinen ääripää... :/

*muoks. mut jos tuuria on niin kyllähän niitä saattaa vielä jostain löytyy. =)

Mä en nyt oikeesti tiiä mitä tekisin...aloittaisinko tuon uuden lääkekuurin josta mulla resepti (mut kaksi hoitajaa päinvastaista mieltä asiasta) vai antaisinko puolukkaa, sitruunaa ja netistä luin että vichy myös toimii... Noit kahta ekaa onkin tullut jo annettua...vielä ei näyttäisi tapahtuneen mitään, mut onhan toi sitkeessä jos nyt sitten olis vaik sitä sammasta... :headwall:

Mulla siis edelleen samat pähkäilyt täällä... =) :wave:

*muoks. puolitapäivin soittelen tuon nieluviljelytuloksen. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
On muuten teidän vika, et mäkin oon tutustunu tuohon naamakirjaan...ennen ei olis tullu mieleenkään tsekata sitä, mut pakkohan se oli, ku täällä SANOTTIIN NIIN! ;) :kieh:

Mä vielä harkitsen asiaa... Muutama viikko tässä on miettiessä mennyt. No, suositteletko? =)

No on se kyl aika mielenkiintoinen, on ollu esim. tosi kiva löytää vanhoja kavereita melkein 30 vuoden takaa =) (en silti ole vanha, en,en,en ;) ) Toisaalta siihen koukuttuu aika pahasti, kuten kai täällä muillekin on käynyt... :whistle: Ja näyttää siltä, et siel on kaikki...

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Thanks jahve täytyy katella löytyskö niitä 86 vielä jostain vai jokohan alet on loppunut :whistle: ?

Mie ostin Lassien...On ehkä 2cm pidemmät lahkeet/puntit kun esmes saman kokosessa Remussa =)

Merkkejen välillä on kyllä aika isoja koko eroja, pitää tänään katella kun lähtee iltapäivällä tonne cityyn B)

Kopsasin tuolta vanhasta ku en heti huomannu tätä uutta..

Huomenta!

Jepsulle ja pojulle iso :hug: ! Ihanaa että kaikki on hyvin!

Me ollaan ruvettu pottailemaan. Ada tekee aamupissat ja päikkäikkäreitten jälkeen pissat pottaan. Useamminki varmasti tekis jos jaksais ja MUISTAIS istuttaa.. Mut alotetaan nyt näin, ja pottaillaan sit pikkuhiljaa enemmän ja enemmän.

Kahdeksas hammas tekee tuloaan. Äsken huomasin ku syötin neidille aamupuuroa. Onko vielä helmiä joilla on enemmän kuin neljä ylhäällä ja neljä alhaalla? Kuinka aikasin kulmurit ja poskihampaat tulee?

1-vuotiskuvaus on varattu viime viikolla. Kuvaus oli muistaakseni 80? joka sisälsi 2 kuvaa. Lisäkuvat oli jotain 7-8?/kpl. Taustan muokkauksesta tulee 10? lisää. Eli meillä menee kuvaukseen varmaan joku 120?.
Kuviin olin ajatellu ottaa (ainaki) kaks vaatekertaa. Yhen juhlamekon johon tulee paita ja sukkikset alle, ja sit yks vanha mekko (isoäidin vanha) joka on ollu munki päällä 1v. kuvauksessa. Sen alle ei sit tuu mitään muuta ku vaippa. Mä oon jo päässäni visioinu ne kuvat, mut saas nähä sit minkälaisia niistä oikeesti tulee.

Adan allergioihin kuuluu seuraavaa:
Kiinteitä tällähetkellä maissi, maa-artisokka, aprikoosi, parsakaali, tapiocatärkkelys, pakastettu bataatti ja nyt uutena tänään neljättä päivää kalkkuna.
Bataatin aloittamisen jälkeen Adalle tulee n. kerran viikossa tai harvemmin selkä täyteen pienenpineniä näppyjä. Kerran levis näpyt koko kroppaan ja lähti pois vasta 4x sibicortilla. Nyt on taas selkä pikku näpyillä.. Kalkkunaa en oikeastaan epäile, ku Adalla on epäsopivat ruoka-aineet aina puskenu erilaisella ihottumalla joka alkaa aina poskista. Nyt posket on kuitenkin pientä punaisuutta lukuunottamatta hyvät. Et mietinkin tässä nyt et voisko olla esim. sille bataatille vain vähän allerginen ja siks näppyjä puskee säännöllisesti mutta vain kerran viikkon, vai johtuiskohan ne tästä kuivasta talvi-ilmasta ja Adan atopiasta..??!! Vai mistä ihmeestä ne tulee?? Hikinäppyjä?? Turhauttavaa ku ei tiedä mistä ne tulee ja miten niihin reagois.. Ollakko puuttumatta sen kummemmin ja vain laittaa sibicorttia, vai kokeilla jättää ruoka-aineita yksitellen pois??? Huoh...

*muoks* Kyläpä tuli omanapasta tekstiä...

Yhteistyössä