Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Eniten mua harmittaa se, kun näkee, että lapsella ei oo hyvä olla![]()
Sehän se kaikkein kurjinta on. :hug: Kun ei osaa millään auttaa vaikka haluaisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Eniten mua harmittaa se, kun näkee, että lapsella ei oo hyvä olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Eniten mua harmittaa se, kun näkee, että lapsella ei oo hyvä olla![]()
Sehän se kaikkein kurjinta on. :hug: Kun ei osaa millään auttaa vaikka haluaisi.Onneksi nämä on yleensä vaan kausittaisia juttuja kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Sun pojalla on muuten saman väriset hiukset kun mun![]()
Mutta nuo pampsun housuvaipat on superisoja sille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Sun pojalla on muuten saman väriset hiukset kun mun![]()
Meidän pellavapäät. :heart: Meillä on noita 5-koon housuvaippoja käytetty jo aika pitkään, pojalla on ihan kaljamahan alku jo.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Sun pojalla on muuten saman väriset hiukset kun mun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Meillä ei mitenkään kovin pienoiskokoa ole tuo poika, tällä hetkellä varmaan n. 12 kg.![]()
Nyt on mentävä suihkuun ja nukkumaan, silmiä painaa viime yön jäljiltä. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Jahvetti en kuollaksenikaan muista minkä näköistä ihottumaa tytöllä tuli vauvarokosta. :/ Aina pitäisi ottaa kuvia!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Meillä ei mitenkään kovin pienoiskokoa ole tuo poika, tällä hetkellä varmaan n. 12 kg.![]()
No ei se sitten ole kun 3-4kg painavampi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Meillä ei mitenkään kovin pienoiskokoa ole tuo poika, tällä hetkellä varmaan n. 12 kg.![]()
Ja se on tän kokosessa muuten paljon....yhden vastasyntyneen verran!! =)
Yks päivä neiti seiso hetken vaakan päällä, vaatteet/vaippa päällä, niin näytti 8,6kg =)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Meillä ei mitenkään kovin pienoiskokoa ole tuo poika, tällä hetkellä varmaan n. 12 kg.![]()
Ja se on tän kokosessa muuten paljon....yhden vastasyntyneen verran!! =)
Yks päivä neiti seiso hetken vaakan päällä, vaatteet/vaippa päällä, niin näytti 8,6kg =)
Mä luulen, että meillä painaa korkeintaan sen, varsinkin tuolla syömisellä ei paljon paino nouse :/
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Synttäreitä mä en juuri etukäteen mietileivon jotain edellisenä päivänä toki ja koitan vähän paremman siivouksen tehdä, mutta en hirveästi mieti tarjoiluja, kattauksia yms. Mummot, kummit ja kaverit tulee ihan vaan rennosti kahville. =) Meillä on tosin etuna se että kaikki asuu aika lähellä, jos kaukaa tulisi porukkaa niin sitten tarvisi varmaan jo ruokaakin tehdä, mutta nyt riittää kahvi ja pulla. =)
Sama :flower: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mua vähän pelottaa mennä 1 v neuvolaan kun tuntuu, että toinen ei oo kasvanu yhtään kolmessa kk:ssa. Paitsi onhan se, kun vaatteet käy pieniks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Synttäreitä mä en juuri etukäteen mietileivon jotain edellisenä päivänä toki ja koitan vähän paremman siivouksen tehdä, mutta en hirveästi mieti tarjoiluja, kattauksia yms. Mummot, kummit ja kaverit tulee ihan vaan rennosti kahville. =) Meillä on tosin etuna se että kaikki asuu aika lähellä, jos kaukaa tulisi porukkaa niin sitten tarvisi varmaan jo ruokaakin tehdä, mutta nyt riittää kahvi ja pulla. =)
Sama :flower: =)
Juu, vähän näin meilläkin. Meillä kyllä toinen mummo tulee 600 km päästä ja toinen varmaan yli 1000 km päästä (jos siis tulevat), mutta tulevat kyllä sitten tänne Etelä-Suomeen useammaksi päiväksi kerrallaan. Mutta eivät siis onneksi tule meille asustamaan. *muoks, tulipa sepustus*
Tosin mun mummi kyseli tänään Kekkos-kehujen välissä, milloinkas neiti viettää synttäreitään. Että kai sitä pitäis päivä päättää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mua vähän pelottaa mennä 1 v neuvolaan kun tuntuu, että toinen ei oo kasvanu yhtään kolmessa kk:ssa. Paitsi onhan se, kun vaatteet käy pieniks![]()
No minusta tuntuu, et samat vaatteet meillä on aina vaan :headwall::kieh:
Mutta tokihan tuokin vaikuttaa tohon painon kertymiseen, kun liikkuu....mie oon huomannu, et neidillä esmes jalat on ihan luirot...ei ollenkaan sellaset "vauvan jalat"...pojilla ollu aina KUNNON makkarat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mua vähän pelottaa mennä 1 v neuvolaan kun tuntuu, että toinen ei oo kasvanu yhtään kolmessa kk:ssa. Paitsi onhan se, kun vaatteet käy pieniks![]()
Mutta tokihan tuokin vaikuttaa tohon painon kertymiseen, kun liikkuu....mie oon huomannu, et neidillä esmes jalat on ihan luirot...ei ollenkaan sellaset "vauvan jalat"...pojilla ollu aina KUNNON makkarat![]()
joo ei oo miselinukkoa näkyny, mutta outoa on se, että peruskuomat (koko22) on pohkeesta tiukat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mun on pakko mennä melkein nukkumaan, eli sohvan kautta :wave: :wave:
hirvee väsy "haukotus"
Hyvää yötä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mua vähän pelottaa mennä 1 v neuvolaan kun tuntuu, että toinen ei oo kasvanu yhtään kolmessa kk:ssa. Paitsi onhan se, kun vaatteet käy pieniks![]()
joo ei oo miselinukkoa näkyny, mutta outoa on se, että peruskuomat (koko22) on pohkeesta tiukat![]()
TiukatOn poijalla sit pohjetta
![]()
Meillä menis melkeen 2 jalkaa yhteen kuomaan =)
Noi Paxitkin, niin kohta menee tarrat poikki, kun pitää vetää niin kireelle... :/ :kieh: