***HELMET 2008*** VKO 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Eniten mua harmittaa se, kun näkee, että lapsella ei oo hyvä olla :(

Sehän se kaikkein kurjinta on. :hug: Kun ei osaa millään auttaa vaikka haluaisi. :( Onneksi nämä on yleensä vaan kausittaisia juttuja kuitenkin.

Välillä ärsyttää ihan sikana kun toinen vaan kitisee, vaikka kaiken pitäs periaatteessa olla suht.hyvin. Mutta sitten taas tuntee itsensä niin voimattomaks kun ei voi mitenkään auttaa :(

Sun pojalla on muuten saman väriset hiukset kun mun :D
Mutta nuo pampsun housuvaipat on superisoja sille :laugh:

:D Meidän pellavapäät. :heart: Meillä on noita 5-koon housuvaippoja käytetty jo aika pitkään, pojalla on ihan kaljamahan alku jo. :laugh:

:D Meidän pellavapäät. :heart: Meillä on noita 5-koon housuvaippoja käytetty jo aika pitkään, pojalla on ihan kaljamahan alku jo. :laugh:

Kaljamaha täälläkin, mutta ilmeisesti pienoiskoossa :laugh: kuten poikakin..mini

Hissukka, teillä on saman värinen sohva ku meillä...muuta en osaa sanoa :ashamed: :laugh: Ihan oudon näköstä tuo jälki kyllä :whistle:
Meillä ei vauvarokkoa oo ollu, mut eikös siinä tuu ihan näppyä... :/

Meillä löytyy kanssa samanlainen/värinen takatukka :wave: :D
Ja nuo housuvaipat...joo...pysyy ne jalassa, jos on tiukka body :D muuten roikkuu tuo haaraosa jossain pohkeen korkeudella :kieh:

Meillä ei mitenkään kovin pienoiskokoa ole tuo poika, tällä hetkellä varmaan n. 12 kg. :D

Nyt on mentävä suihkuun ja nukkumaan, silmiä painaa viime yön jäljiltä. :wave:

No ei se sitten ole kun 3-4kg painavampi :laugh:

Ja se on tän kokosessa muuten paljon....yhden vastasyntyneen verran!! =)
Yks päivä neiti seiso hetken vaakan päällä, vaatteet/vaippa päällä, niin näytti 8,6kg =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä ei mitenkään kovin pienoiskokoa ole tuo poika, tällä hetkellä varmaan n. 12 kg. :D

Yks päivä neiti seiso hetken vaakan päällä, vaatteet/vaippa päällä, niin näytti 8,6kg =)

Mä luulen, että meillä painaa korkeintaan sen, varsinkin tuolla syömisellä ei paljon paino nouse :/

Mä luulen, että meillä painaa korkeintaan sen, varsinkin tuolla syömisellä ei paljon paino nouse :/

Minä ihmettelen, että ton neidin syömisellä on ylipäätään noussu :o No, herkkuja herkkuja :p :laugh: :kieh:
Pitäski seisottaa puntarille joku päivä ilman vaatetusta =) No kyllä se siinä 8½kg hujakoilla on. 10kk oli muistaakseni 8,2kg

Synttäreitä mä en juuri etukäteen mieti :D leivon jotain edellisenä päivänä toki ja koitan vähän paremman siivouksen tehdä, mutta en hirveästi mieti tarjoiluja, kattauksia yms. Mummot, kummit ja kaverit tulee ihan vaan rennosti kahville. =) Meillä on tosin etuna se että kaikki asuu aika lähellä, jos kaukaa tulisi porukkaa niin sitten tarvisi varmaan jo ruokaakin tehdä, mutta nyt riittää kahvi ja pulla. =)

Sama :flower: =)

Juu, vähän näin meilläkin. Meillä kyllä toinen mummo tulee 600 km päästä ja toinen varmaan yli 1000 km päästä (jos siis tulevat), mutta tulevat kyllä sitten tänne Etelä-Suomeen useammaksi päiväksi kerrallaan. Mutta eivät siis onneksi tule meille asustamaan. *muoks, tulipa sepustus*

Tosin mun mummi kyseli tänään Kekkos-kehujen välissä, milloinkas neiti viettää synttäreitään. Että kai sitä pitäis päivä päättää. :whistle:

Mua vähän pelottaa mennä 1 v neuvolaan kun tuntuu, että toinen ei oo kasvanu yhtään kolmessa kk:ssa. Paitsi onhan se, kun vaatteet käy pieniks :laugh:

No minusta tuntuu, et samat vaatteet meillä on aina vaan :headwall: :laugh: :kieh:
Mutta tokihan tuokin vaikuttaa tohon painon kertymiseen, kun liikkuu....mie oon huomannu, et neidillä esmes jalat on ihan luirot...ei ollenkaan sellaset "vauvan jalat"...pojilla ollu aina KUNNON makkarat :p

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Synttäreitä mä en juuri etukäteen mieti :D leivon jotain edellisenä päivänä toki ja koitan vähän paremman siivouksen tehdä, mutta en hirveästi mieti tarjoiluja, kattauksia yms. Mummot, kummit ja kaverit tulee ihan vaan rennosti kahville. =) Meillä on tosin etuna se että kaikki asuu aika lähellä, jos kaukaa tulisi porukkaa niin sitten tarvisi varmaan jo ruokaakin tehdä, mutta nyt riittää kahvi ja pulla. =)

Sama :flower: =)

Juu, vähän näin meilläkin. Meillä kyllä toinen mummo tulee 600 km päästä ja toinen varmaan yli 1000 km päästä (jos siis tulevat), mutta tulevat kyllä sitten tänne Etelä-Suomeen useammaksi päiväksi kerrallaan. Mutta eivät siis onneksi tule meille asustamaan. *muoks, tulipa sepustus*

Tosin mun mummi kyseli tänään Kekkos-kehujen välissä, milloinkas neiti viettää synttäreitään. Että kai sitä pitäis päivä päättää. :whistle:

Kerro lisää :laugh: :laugh:
Mummot rulettaa ;)

Mua vähän pelottaa mennä 1 v neuvolaan kun tuntuu, että toinen ei oo kasvanu yhtään kolmessa kk:ssa. Paitsi onhan se, kun vaatteet käy pieniks :laugh:

No minusta tuntuu, et samat vaatteet meillä on aina vaan :headwall: :laugh: :kieh:
Mutta tokihan tuokin vaikuttaa tohon painon kertymiseen, kun liikkuu....mie oon huomannu, et neidillä esmes jalat on ihan luirot...ei ollenkaan sellaset "vauvan jalat"...pojilla ollu aina KUNNON makkarat :p

joo ei oo miselinukkoa näkyny, mutta outoa on se, että peruskuomat (koko22) on pohkeesta tiukat :o

joo ei oo miselinukkoa näkyny, mutta outoa on se, että peruskuomat (koko22) on pohkeesta tiukat :o

Tiukat :o On poijalla sit pohjetta :whistle: :D Meillä menis melkeen 2 jalkaa yhteen kuomaan =)
Noi Paxitkin, niin kohta menee tarrat poikki, kun pitää vetää niin kireelle... :/ :kieh:

Tiukat :o On poijalla sit pohjetta :whistle: :D Meillä menis melkeen 2 jalkaa yhteen kuomaan =)
Noi Paxitkin, niin kohta menee tarrat poikki, kun pitää vetää niin kireelle... :/ :kieh:

Häh :o :o Käyköhän tuo salaa salilla???
Mä olen oikeasti ihmetelly, että miten tuolla minillä voi olla ongelmana, että kengät on tiukat...

heipsu :wave:

Yhteistyössä