Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Synttäreitä mä en juuri etukäteen mietileivon jotain edellisenä päivänä toki ja koitan vähän paremman siivouksen tehdä, mutta en hirveästi mieti tarjoiluja, kattauksia yms. Mummot, kummit ja kaverit tulee ihan vaan rennosti kahville. =) Meillä on tosin etuna se että kaikki asuu aika lähellä, jos kaukaa tulisi porukkaa niin sitten tarvisi varmaan jo ruokaakin tehdä, mutta nyt riittää kahvi ja pulla. =)
Sama :flower: =)
Juu, vähän näin meilläkin. Meillä kyllä toinen mummo tulee 600 km päästä ja toinen varmaan yli 1000 km päästä (jos siis tulevat), mutta tulevat kyllä sitten tänne Etelä-Suomeen useammaksi päiväksi kerrallaan. Mutta eivät siis onneksi tule meille asustamaan. *muoks, tulipa sepustus*
Tosin mun mummi kyseli tänään Kekkos-kehujen välissä, milloinkas neiti viettää synttäreitään. Että kai sitä pitäis päivä päättää.![]()
Kerro lisää![]()
![]()
Mummot rulettaa![]()
Menee heti koko ketju tukkoon, jos alan enempikin mummostani kertoa. =)
Siis pitkän elämän elänyt hieno ihminen hän on, mutta lievästi sanottuna mustavalkoinen. Mummi osaa kyllä yllättää. Ekaks ilmoitti, kun uutisia kuunneltiin, että kyllä Obama on hyvä presidentti. Hän ei tykännyt Bushista, kun se Irakiinkin hyökkäs, mutta onneks Saksa tajus olla lähtemättä mukaan tohon hyökkäykseen. Niin ja Niinistöstä tulee seuraava pressa ja hyvä pressa tuleekin, mutta kyllä Kekkosen aikaan oli toisin. Vaikka presidentille ei kuulukaan sisäpolitiikka, niin kun rautatieläiset meinas mennä lakkoon, niin Kekkonen sano telkkarissa, että lisää rahaa ei tule. Kaikki huomenna töihin - ja kaikki tottelivat. Ja sama mummo valittaa, kun herrat tuhlaavat ja työläiset saavat elää kurjuudessa.
Niin ja raskausaikanani mummi totes mulle: Kyllä oot lihonnu. Mahdutko sä enää ratin taakse autoon. Ja kyllä hän oli lehmiä lypäsämässä, kun synnytyspoltot alkoivat. Daa - olisin mäkin saattanut olla, mutta kun meillä ei oo noita lehmiä.