En mä sitä tarkoittanut, kun että mitä ihmettä PP???Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:EEEEiiiiikä!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:PP???![]()
Mulla ainakin herjas, että ketjun tallennus epäöonnistui. :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Ööööö, miten nii![]()
Ajattelin siis että eiks näitä ketjuja lue jotkut henkilöt jotka tarkistavat että puhutaan ns. sopivia...ja sitten pystyvät omilla keinoillaan laittamaan ketjun poikki... =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:En mä sitä tarkoittanut, kun että mitä ihmettä PP???Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:EEEEiiiiikä!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:PP???![]()
![]()
![]()
Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mulla ainakin herjas, että ketjun tallennus epäöonnistui. :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Ööööö, miten nii![]()
Jep...mut ei siellä kyllä haukuttuAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ajattelin siis että eiks näitä ketjuja lue jotkut henkilöt jotka tarkistavat että puhutaan ns. sopivia...ja sitten pystyvät omilla keinoillaan laittamaan ketjun poikki... =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:En mä sitä tarkoittanut, kun että mitä ihmettä PP???Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:EEEEiiiiikä!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:PP???![]()
![]()
![]()
Mie taas en ennen joulua löytäny millään täysin harmaata kauluspaitaa mistään pojalle. Piti tyytyä kaulukselliseen trikoopaitaan.. HassuaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Nii ja pojalle ei löydetty ruskean sävyistä kauluspaitaa.. Mikä ihme siinä on että ei ruskeeta löydyOnks se jo out :ashamed: Kaikki oli nyt harmaan sävysiä :kieh:
Dodii...sul on liian pitkät johdot siinä koneessas.Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Komento takas, ei toimikkaaei anna kirjottaa mitn
Kaupallinen yhteistyö: Storytel