***Helmet 2008*** vko 3 osa 4

Mä ostin esikolle tänään yöpaidan alesta eurolla. :D :wave: ....ja siskontytölle myös (kasaan sellaista lahjakassia, jossa jokunen vaate + sitte joku lelu). Synttärit kesällä =) .

Nyt lahjakassista löytyy punainen olkainlappuhame (mikälie kotelomekko), puserotakki jossa isot somat kangaspäällysteiset napit. Menee tuon mekon kanssa. Sekä sellainen soma pusero ja nyt sitten tuo yökkäri... :D No, kyllähän tuollekin lahjakassille tulee hintaa kaikenkaikkiaan, mutta uskon että menee tarpeeseen. :heart:

No vika ei siis ollu meidän masiinassa. Aattelin, että onko joku virus iskeny meitin koneeseen.

Haukuttiin arvaria :whistle: Tai sitte mun mies on ottanut yhteyttä tonne moderaattoreihin. Oon kuulemma liikaa koneella. :whistle: :D

Alekat Hmmm mitäköhän mä oon löytäny.. pojalle ja uudelle tulokkaalle jotain bodyja ja ulkovaatteita, lakanat, matto ym ym :ashamed: No kaikki noi on periaatteessa ollu listalla ja mä oon vaa ollu taloudellinen ja ettiny ne alennuksesta :saint:

Tänää sitte vihdoinki ostin uudelle tulokkaalle kotiutumisvaatteet ja nyt hää voi sitte tulla ni pääsee sairaalastaki kotiin :heart: :D Nii ja pojalle ei löydetty ruskean sävyistä kauluspaitaa.. Mikä ihme siinä on että ei ruskeeta löydy :eek: Onks se jo out :ashamed: Kaikki oli nyt harmaan sävysiä :kieh:

Olimpa fiksu ja kopioin viestini :saint: Kun olin eka miljoona kertaa yrittäny lähettää sitä :D

Tää ei anna mun siteerata ievaa. :headwall: :headwall:

Mutta piti sanoa, että en siis edes sortunu tammialeihin, vaan tein normi-investointeja Lindexillä. :saint:

Tässä siis munkin vanhan ketjun viesti, joka ei menny läpi.

No mä jo ihmettelin, et mikä tuli??? Ihan hiki meinas tulla, et miten tänne oikein kirjotetaan! Ku vähän on siis tämä vielä hakusessa...

Joo, en mäkään oo kaupoissa ehtiny käymään (Lindexiä lukuunottamatta), mut nää nettikaupat!!!! Ku halvalla saa :LOL: !
Ai, niin, ostinhan mä tänään Prismasta ens talveks Travellen haalarin (20e). Koko kyllä mietitytti tosi kauan ja vieläkin pohdin, et meniköhä pahasti pieleen... Päädyin siis järkyttävän isoon: 92! No, ei haittaa, ku halvalla sai :LOL: Onko täällä ollu jo puhetta minkä kokoisia haalareita taaperoiset ens talvena saattas käyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
EEEEiiiiikä! :LOL:
En mä sitä tarkoittanut, kun että mitä ihmettä PP??? :LOL: :LOL:
Ajattelin siis että eiks näitä ketjuja lue jotkut henkilöt jotka tarkistavat että puhutaan ns. sopivia...ja sitten pystyvät omilla keinoillaan laittamaan ketjun poikki... =)
Jep...mut ei siellä kyllä haukuttu :whistle: :wave: :wave:
ihan asiallista keskustelua oli...ei kaikki voi tykkää kaikesta |O

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Nii ja pojalle ei löydetty ruskean sävyistä kauluspaitaa.. Mikä ihme siinä on että ei ruskeeta löydy :eek: Onks se jo out :ashamed: Kaikki oli nyt harmaan sävysiä :kieh:
Mie taas en ennen joulua löytäny millään täysin harmaata kauluspaitaa mistään pojalle. Piti tyytyä kaulukselliseen trikoopaitaan.. Hassua :D

Yhteistyössä