Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meillevauva meillä ainaki poika nieli sen osmosalin ku vettä vaan. Ja mä jotenki oon ajatellu ettei se maistuis miltään... tai ei tullu mieleen ees että vois olla pahaaki :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meillevauva meillä ainaki poika nieli sen osmosalin ku vettä vaan. Ja mä jotenki oon ajatellu ettei se maistuis miltään... tai ei tullu mieleen ees että vois olla pahaaki :ashamed:![]()
Meille lääkäri määräs tota Florodalia, kun sano, että saattaa olla helpompaa juottaa. Ja toki mä ostin reseptin mukaan, että saa sitte vakuutuksista takas.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Jahvetti niistä joskus on puhunu ja kaaaaauan meni miettiessä että mitä hittoa se tarkottaa:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Pystytkö sä Jahve meneen sinne huoneeseen kattomaan kun toiselta revitään hammasta??
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Muutes, täällä vilahti yks sana jonka oon oppinu ihan teiltäNiin tuli mieleen että ootteko te ns. oppineet uusia sanoja täältä..?
Ja tuo mainitsemani sana on puntit, en koskaan oo kuullu ennenku Jahvetti niistä joskus on puhunu ja kaaaaauan meni miettiessä että mitä hittoa se tarkottaa:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Muutes, täällä vilahti yks sana jonka oon oppinu ihan teiltäNiin tuli mieleen että ootteko te ns. oppineet uusia sanoja täältä..?
Ja tuo mainitsemani sana on puntit, en koskaan oo kuullu ennenku Jahvetti niistä joskus on puhunu ja kaaaaauan meni miettiessä että mitä hittoa se tarkottaa:ashamed:
Puntit = housunlahkeet/painot
Näin minä tämän asian miellän...mites Jaffe? =)
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä olen aina ajatellut että kun sanotaan että en kehtaa tarkoittaa että nolottaa/hävettää...ja ihmettelin ku ukko sanoi usein moneen asiaan myös seurusteluaikana että ei kehtaa. Ajattelin että onpa ujo tyyppi...mut tarkoittikin että ei viitsi.![]()