Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Tää ei anna mun siteerata ievaa. :headwall: :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Tää ei anna mun siteerata ievaa. :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja RvaLumi:Päädyin siis järkyttävän isoon: 92! No, ei haittaa, ku halvalla saiOnko täällä ollu jo puhetta minkä kokoisia haalareita taaperoiset ens talvena saattas käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Kyllä tuohon entiseen ketjuun pääsee kuitenkin edelleen, joten eiköhän tuo liene ollut jokin tekninen vika vain.
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja RvaLumi:Päädyin siis järkyttävän isoon: 92! No, ei haittaa, ku halvalla saiOnko täällä ollu jo puhetta minkä kokoisia haalareita taaperoiset ens talvena saattas käyttää?
Mulla myös 92 koon remu odottamassa ensi talvea. Esikko 3½v sovitti sitä ja oli ihan sopiva...No, onpa kasvunvaraa...
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Kyllä tuohon entiseen ketjuun pääsee kuitenkin edelleen, joten eiköhän tuo liene ollut jokin tekninen vika vain.
Pystyykö jo kirjoittamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Kyllä tuohon entiseen ketjuun pääsee kuitenkin edelleen, joten eiköhän tuo liene ollut jokin tekninen vika vain.
Pystyykö jo kirjoittamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mennäänkö me takas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:J: määpäs pääsin ihan livenä seuraamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:J: määpäs pääsin ihan livenä seuraamaan![]()
Ööö...ai mitä??
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:Minkähän kokoisen puvun sitä tolle meijän minille uskaltais ostaa ens talveks, tai vois olla viisaampi jos ostas vasta sitten kun tarvis
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:J: määpäs pääsin ihan livenä seuraamaan![]()
Ööö...ai mitä??
sitä missä sää pääsit vaan puoleen väliin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:J: määpäs pääsin ihan livenä seuraamaan![]()
Ööö...ai mitä??
sitä missä sää pääsit vaan puoleen väliin![]()
*kiinnostuu muiden asioista* :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:Minkähän kokoisen puvun sitä tolle meijän minille uskaltais ostaa ens talveks, tai vois olla viisaampi jos ostas vasta sitten kun tarvis
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Myöhäistäkun se ketju poistettiin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Myöhäistäkun se ketju poistettiin :kieh:
Aina mä oon myöhässä...tai sit väärässä paikassa väärään aikaan...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää lähtee nyt FB:n kautta maate :wave: :wave: