***HELMET 2008*** VKO 4 osa 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Anno aivan ihanilta kuulosti teidän kuvat :heart: varsinkin se kukkaruukku ja pelkät farkut kuvat.

ai niin unohdin kommentoida, että hyvältä tosiaan kuulosti! ja mulla oli suunnitelmissa sama, pelkät farkut, joten hyvä, että erityisesti ne oli onnistunu!

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
ja mä tein tänään PP:t tai no melkein, en saanu itse unta, mutta istuin autossa 1 h kun poika veti hirsiä. ei raaskinu herättää kun nukahti matkalla kaupasta kotiin. Matkaahan on siis n. 2km :whistle:

Kohta helmimammat nukkuu autossa pitkin poikin Suomea... Helppo tuntomerkki. Voi sitten vaikka käydä morjenstamassa tuttuja jos näkee parkkeerattuja autoja ja mamman nenä lasissa litissä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
ja mä tein tänään PP:t tai no melkein, en saanu itse unta, mutta istuin autossa 1 h kun poika veti hirsiä. ei raaskinu herättää kun nukahti matkalla kaupasta kotiin. Matkaahan on siis n. 2km :whistle:

Kohta helmimammat nukkuu autossa pitkin poikin Suomea... Helppo tuntomerkki. Voi sitten vaikka käydä morjenstamassa tuttuja jos näkee parkkeerattuja autoja ja mamman nenä lasissa litissä.. :D

Mä en pystyny nukahtaan kun meidän parkkihalli oli niin vilkas :laugh:
Muuten kyllä :saint:

Hommaa punaiset Peltorit :D

*muoks. niin ja käy Hesessä syömässä. Ota lastenateria niin saat PinkPanter-aurinkolasit B)

se olis nyt aika tullu
e020.gif

muuten nukun tässä...

Hommaa punaiset Peltorit :D

*muoks. niin ja käy Hesessä syömässä. Ota lastenateria niin saat PinkPanter-aurinkolasit B)

TÄ?
Ja mä käyn vaan mäkkärillä jos saa valita...el maco :p

voitko laittaa kuvan itsestäs ne lasit päässä :saint:

Mä lähden nyt nukkumaan, jospa huomenna olis paremmalla mielellä. Juttelin tuossa miehelle että jospa käytäis yhdessä luistelukentällä tuota esikkoo totuttamassa luistimien päälle. Saa nähdä kuinka saadaan aikaiseksi...
k018.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Anno aivan ihanilta kuulosti teidän kuvat :heart: varsinkin se kukkaruukku ja pelkät farkut kuvat.

ai niin unohdin kommentoida, että hyvältä tosiaan kuulosti! ja mulla oli suunnitelmissa sama, pelkät farkut, joten hyvä, että erityisesti ne oli onnistunu!

Joo, tosi kivoilta kuvilta kuulosti. Voin vain kuvitella, kuinka söpö poitsu on ollut haalareissaan. :)

Jaahas, taas on synnytetty :D

Meillä ei miehellä ollut evästä mukana, kävi läheisellä grillillä syömässä lounaan :D Jollain oli miehellekin tarjottu aamiaista synnytyksen jälkeen, onko näin monessakin paikassa? PHKS:ssa ei kyllä tullut kun mulle aamupala. Me käytiin kans kahvilla ja sillä reissulla alkokin kunnon supparit, paluumatka ei ollutkaan enää niin miellyttävä :whistle:

muoks. iltapalahan tuo kyllä pojan kanssa oli :D Mutta siis kummalakin kerralla vaan äidille annettu mitä sitten onkin annettu.

Täällä on kanssa aina tarjottu syömistä molemmille....synnytettiin sitte yöllä tai päivällä =)
Neidin kanssa olis ukolla voinu eväät ollakin, kun kesti niin kauan, mut poikien kanssa ei olis kyllä mitään ees tarvinnu =)

Isäntä läks viemää esikkoa jo hallille ja 2 nuorinta anoppilaan, ni lähtäänki sit vasta tunnin päästä hallille...ei tarvi kökkiä sit niin kauaa turhaa... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Hei SEE (tai joku muu, joka on tehnyt karjalanpaistia vaaville/taaperolle)! Kuinkas sitä nyt tehtiinkään? :attn:

Mä olen ostanut naudan sisäpaistipaloja ja vähän pannulla ruskistanut. Laittanut pataan ja sekaan 1 sipuli, 3 porkkanaa, maustepippureita, laakerinlehtiä ja vettä sen verran että ainekset peittyy. Uuniin 150 astetta ja n. 2tuntia. Sitten olen tehnyt ihan perunamuussia kaveriksi. Valmiin karjalanpaistin olen sitten hieman soseutanut sauvasekoittimelle. Mutta kaupassa myydään myös noita valmiita karjalanpaistilihoja missä on sitten enemmän rasvaa kun on possua joukossa, mutta mä olen tehnyt pelkästään naudasta.

Eli ihan niinkuin aikuistenkin mutta ilman suolaa, ja hyvää on!!

Täällä on tosiaan hiljaista kuin huopatossutehtaalla :D Pikku-ukkeli on toisilla päiväunilla ja mä kuntoilin wii fit ohjelmalla tunnin verran.
Vielä pitäis 10kg saada painosta pois, niin oisin ihan tyytyväinen. Onhan tuo paino ihan kiitettävästi pudonnutkin.
Kirjotankohan mä oikeeseen pinoon, kun täällä ei ole ketään, vai onko teillä muilla elämä jossain muualla :laugh:

Ei elämää :kieh: mua vähän vieläkin vaivaa se eilinen jupakka :/

No oonpahan saanu vähän siivottua ja käytettiin poikaa hoplopissa. Ja kyllä se tykkäs olla siellä. Pallomeri ja trampoliini oli kivoja.

Musta olis vaan ollu parempi jos se pienille tarkoitettu paikka olis ollu vaikka alle 2 tai ees alle 3 vuotiaille. Nyt se oli alle 4, ja sen ikäiset on jo aika rämäpäitä...No hyvin se poika siellä pärjäs =)

Hellou mammat! :wave: Tällä mammalla viikonloppu vierähti pojan turnauksessa, eilen 3 peliä ja tänään 3 peliä. Isäntä tuli perjantaina kipeeksi eikä pystynyt lähteä peleihin :whistle: Oli vaihtelua kyllä ja mielellään lähden muulloinkin :D Meillä mies veti valkosipuli pitsaa synnytys salissa kun tuli niin hirvee nälkä kesken hirveitten supistusten, kysäs se haluaisinko minäkin palasen :whistle: Ai niin jahve missäpäin te asuittekaan? Pojilla tulossa turnaus etelään huhtikuussa. Mietin et sattuisko samassa turnauksessa oleen?

Onpas ollu hiljanen päivä palstalla :) Me ollaa oltu vaan ja käyty kaupassa ja kaveri oli lapsensa kanssa täällä =)

Ootteko muuten huomannu että Mikkosen täti on tänää Arto Nyberghin keskusteluohjelmassa =) pitää kai kattoa mitä tuo täti tällä kertaa lohkasee :D

Nyt siivoileen vähä ja sitte American Idolia aivot narikassa B)

Kertokaas mulle te hiljaiset ja viisaat. Onko meillä vaan paljon valokuvia vai mättääköhän mulla joku muu. Yks tuttu tossa just kehu että vuoden kuvat mahtuu yhdelle cd:lle, mä oon tässä viimeinkin koittanut tehdä retuperällä olevaa varmuuskopiointia ja saan peräti yhden kuukauden kuvat yhdelle cd:lle. Eka menee ihan ok, levy on uusi ja tyhjä ja näytää että vapaata tilaa on (lukuja en nyt muista mut mitä sinne nyt yleensä pitäis mahtua), sit kun rupeen laittelee ni ne menee sinne ja näyttää että tyhjää olis vielä 1/4, okei koitan siihen vielä jotain tunkea niin sen jälkeen menee ne värit (siis mitkä näytää vapaan tilan ja käytetyn tilan) toisinpäin, eli vapaata olis paljon. Mutta kuitenkaan ei anna sinne enempää laittaa kun mitä se mt luku siinä on. Ja loppupelissä siellä on ne yhden kuukauden kuvat, menee meinaa muutama cd ku nää meijän kuvat johki laittaa... Taidan kuitenkin hommata noita muistitikkuja, sinne kun menee oikeesti ne vuoden kuvat :whistle:

Yhteistyössä