Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Anno aivan ihanilta kuulosti teidän kuvat :heart: varsinkin se kukkaruukku ja pelkät farkut kuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ja mä tein tänään PP:t tai no melkein, en saanu itse unta, mutta istuin autossa 1 h kun poika veti hirsiä. ei raaskinu herättää kun nukahti matkalla kaupasta kotiin. Matkaahan on siis n. 2km![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ja mä tein tänään PP:t tai no melkein, en saanu itse unta, mutta istuin autossa 1 h kun poika veti hirsiä. ei raaskinu herättää kun nukahti matkalla kaupasta kotiin. Matkaahan on siis n. 2km![]()
Kohta helmimammat nukkuu autossa pitkin poikin Suomea... Helppo tuntomerkki. Voi sitten vaikka käydä morjenstamassa tuttuja jos näkee parkkeerattuja autoja ja mamman nenä lasissa litissä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ja mä tein tänään PP:t tai no melkein, en saanu itse unta, mutta istuin autossa 1 h kun poika veti hirsiä. ei raaskinu herättää kun nukahti matkalla kaupasta kotiin. Matkaahan on siis n. 2km![]()
Kohta helmimammat nukkuu autossa pitkin poikin Suomea... Helppo tuntomerkki. Voi sitten vaikka käydä morjenstamassa tuttuja jos näkee parkkeerattuja autoja ja mamman nenä lasissa litissä..![]()
Mä en pystyny nukahtaan kun meidän parkkihalli oli niin vilkas![]()
Muuten kyllä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ja mä tein tänään PP:t tai no melkein, en saanu itse unta, mutta istuin autossa 1 h kun poika veti hirsiä. ei raaskinu herättää kun nukahti matkalla kaupasta kotiin. Matkaahan on siis n. 2km![]()
Mä en pystyny nukahtaan kun meidän parkkihalli oli niin vilkas![]()
Muuten kyllä :saint:
Hommaa punaiset Peltorit![]()
*muoks. niin ja käy Hesessä syömässä. Ota lastenateria niin saat PinkPanter-aurinkolasit B)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:voitko laittaa kuvan itsestäs ne lasit päässä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Anno aivan ihanilta kuulosti teidän kuvat :heart: varsinkin se kukkaruukku ja pelkät farkut kuvat.
ai niin unohdin kommentoida, että hyvältä tosiaan kuulosti! ja mulla oli suunnitelmissa sama, pelkät farkut, joten hyvä, että erityisesti ne oli onnistunu!
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Hei SEE (tai joku muu, joka on tehnyt karjalanpaistia vaaville/taaperolle)! Kuinkas sitä nyt tehtiinkään? :attn: