***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei, kertokaas bb:n kattojat vähän mitä siinä tapahtuu, mikä käänne siinä on tullu?
Marko muutti yksin asumaan sinne yläkerran huoneeseen.
Oli ja meni tuo jo, nythän se on takaisin alakerrassa.
Toi oli kyl loppupeleissä aika tyhmä käänne.. Tai taas hehkutettii ihan kamalasti ja sitte se oli vajaan vuorokauden poissa syömässä banaaneja toisessa huoneessa
:LOL:
Kannattakohan siis sittenkään valvoa ja oottaa tuota BB:tä :whistle: :/ Ei kait... mulle taitaa riittää nuo sunnuntai-iltojen koosteet menneestä viikosta :whistle:
N'in melkeen meil isäntäki tekee :whistle: Plus mun juoruumiset :LOL:
 
Mä kävin kans tänään muutamaan otteeseen lukemassa täällä palstalla, mut ei vaan itellä ollu sellanen olo, että ois juttua irronnut. Sellaisiin väleihinkin tänne sovin, että edellisestä viestistä oli jo aikaa, niin aattelin, ettei "kavereita" ollu paikalla :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei, kertokaas bb:n kattojat vähän mitä siinä tapahtuu, mikä käänne siinä on tullu?
Marko muutti yksin asumaan sinne yläkerran huoneeseen.
Oli ja meni tuo jo, nythän se on takaisin alakerrassa.
Toi oli kyl loppupeleissä aika tyhmä käänne.. Tai taas hehkutettii ihan kamalasti ja sitte se oli vajaan vuorokauden poissa syömässä banaaneja toisessa huoneessa
:LOL:
Kannattakohan siis sittenkään valvoa ja oottaa tuota BB:tä :whistle: :/ Ei kait... mulle taitaa riittää nuo sunnuntai-iltojen koosteet menneestä viikosta :whistle:
N'in melkeen meil isäntäki tekee :whistle: Plus mun juoruumiset :LOL:
Meijän isännälle riitti yhet Nikon bileet ja sano ettei tää oo häntä varten.. Vähä sama kun Einarin kanssa viime vuonna :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei, kertokaas bb:n kattojat vähän mitä siinä tapahtuu, mikä käänne siinä on tullu?
Marko muutti yksin asumaan sinne yläkerran huoneeseen.
Oli ja meni tuo jo, nythän se on takaisin alakerrassa.
Toi oli kyl loppupeleissä aika tyhmä käänne.. Tai taas hehkutettii ihan kamalasti ja sitte se oli vajaan vuorokauden poissa syömässä banaaneja toisessa huoneessa
:LOL:
Kannattakohan siis sittenkään valvoa ja oottaa tuota BB:tä :whistle: :/ Ei kait... mulle taitaa riittää nuo sunnuntai-iltojen koosteet menneestä viikosta :whistle:
N'in melkeen meil isäntäki tekee :whistle: Plus mun juoruumiset :LOL:
Meijän isännälle riitti yhet Nikon bileet ja sano ettei tää oo häntä varten.. Vähä sama kun Einarin kanssa viime vuonna :LOL:
Miusta ne on molemmat niin ihania :D :LOL: Eikka tosin oli alkuun aika yööök..mut loppupeleissä oli kyllä aika sulkku :LOL: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Me katottiin BB:stä se avausjakso ja eilinen kooste, eikä mulla nyt niin hinkua oo sitä nähdä :/ Mä en taida olla tirkistelijäluonne :whistle:
Isäntä on joskus uhonnu ostaa mulle kiikarit ja kiikkustuolin keittiöön et voin paremmin kyttää naapureita :LOL: :LOL: :LOL:

 
Ai muut jo meinaa luovuttaa BB:n katsomisen, mä taas ajattelin ottaa 24/7 :LOL: Ihan vaan sen vuoksi, että päivällä luen netistä mitä siellä on tapahtunut, niin sitten illalla tylsä katsoa, kun tietää tapahtumia jo paljon eteenpäin. No en tiedä vielä otanko...

Ehkä mä vielä odotan, mitä tosta tulee :wave:
 
No voihan pylly! selailin toista ketjua ja siellä oli puhe jälkitarkastuksen todistuksen toimittamisesta kelaan. Mä en muista mitään! Onkohan se toimitettu suoraan sieltä neuvolasta?? Voi ei! No onneks huomenna on 6 kk neuvola niin pitää muistaa kysyä.
 
Ehtoota mammatoverit :xmas: Ja ehtoota myös sinne taustoille! ;)

Vitsi tuo BB:n Marko on huippu! :LOL: Hauska juonenkäänne tosiaan. :LOL: Kiitosta kaikille Sanomatalon lounasseuralaisille täältäkin! Mukavaa oli taasen. =) Olinpa jo ehtinyt muuten unohtaa, että kuinka hauskoja alakouluikäiset nassikat ovat. Kiva kun tuotte helmivauvojen lisäksi muutakin jälkikasvua tälleille! =) Nipslui: Meille ainakin kollaasi passaa, jos lupaat valkata edustavimman kuvan Hattarasta. ;) Niin, kait siihen kollaasiin tulloo vaan Helmet? :eek: ;) Ja jos Liinamarin bussikuski eksyi reitiltä, niin meidän bussikuski oli muuten vaan m*lkku! |O Helvata, en jaksa selittää, kun pitkä juttu, mutta joka tapauksessa soitin HKL:lle ja annoin palautetta samantien. |O |O Liittyy siis lastenvaunujen kanssa liikkumiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Ieva ja Ippu :Työ olette armollisia, kun ette ole jaksaneet kuittailla, mun kommentteja vaippakakusta :LOL: :LOL: . Oi, oi, täytyy laittaa ens kerralla ' lasit ' päähän.Juuh....
:D Mulla on varmaan menny ohi. :saint: Mutta juu, syötävää ei siis tod. ollut. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Pipot: No meillä käytetään sitä Ruskovillan pipoa edelleen. =) Ohuennäköinen on,mutta on tosi lämpöinen kuitenkin. Lindexin myssy on olemassaan myös, mutta ei oo tullut käytettyä vielä. Kisu-pipokin on vielä Wilmiksestä tuloillaan; missä lie viipyy... :/

Reimatecin välikautisia näkyi muuten olevan vielä Jesperissä, Hgissä siis, joten Pessiä ei taida se ainakaan lohduttaa. Olivat siinä alekkakorissa, joten en tiedä, oliko kokojakaan enää miten. :/ *muoks* Nipsuli kommentoikin jo tätä samaa, että kokojakin siis ilmeisesti oli. Mä kun en joutanut sitä koria kollaamaan. ;) Muuten, onkos kukaan ostanut niitä toppatöppösiä ja rukkasia vielä? :attn: Jos ootte ostanu, niin mitä kokoa ootte hankkinut? :attn: Mietin, että josko hommais semmoiset, mutta mikäköhän koko mahtais olla hyvä... |O Viisaammat ja kokeneemmat kertokaas! Juu, ja pojot lähtee täältäkin taasen Ruskovillaisille lapasille. Meillä tosin on ne peukuttomat (vois varmaan kohta hommata ne peukullisetkin :p ), ja kuten nipsuli totesi, niin ne ei oikeesti oo niin hintavat kuin luulis. ;)

Kristelle oli hankkinut pottatuolin. Mä näin myös tuon CM:n mainoksen ja aika edullinen oli. Mietin, että joskohan meillekin kuitenkin tulis semmoinen. :xmas: On kuitenkin laadukkaan oloinen ja nyt olis kyllä tosi hyvä tarjous plussakortilla. :/

Kenzie: Meillä on tullut monista ruoka-aineista jotain pientä ihosyheröä, mutta koska oireet ovat vähäisiä ja tyttöä ei tunnu häiritsevän, mennään siedättävällä linjalla, eli mitään ruoka-ainetta ei ole tarvinnut vielä karsia pois. Paljon vaan rasvailuja ja tarvittaessa kortisonia. Kovin montaa ruoka-ainetta meillä ei ole vielä kuvioissa mukanakaan, mutta n. kolmen päivän välein olemme nyt jonkin uuden aineksen mukaan ottaneet. Toivottavasti Mitjalle sopisi mahdollisimman monet ruoka-aineet. Kurjaa, jos joutuu kovinkin tiukalle ruokavaliolle. :( Oliko nuo vadelma- ja mustikkasoseet tuoreista marjoista tehtyjä vai kaupan vastaavia? Meillä nimittäin itsetehty tuoremarjasose aiheutti tähänmennessä pahimmat ihottumat suun ympäristölle, kun taas vastaava kaupan käsitelty sose ei tehnyt juuri mitään. Tuore marja on sitten ilmeisesti niin vahvaa, etenkin kun kyse oli happamasta vadelmasta. :/

Jo vain, onkos täällä muuten enää ketään?
:xmas:

ieva & ihanainen, lottopuvussaan nukkuva, Liinamarin pojan halailut missannut Hattara :heart:

pst. Taustajoukot! Olis kiva tutustua teihinkin! Etenkin jos ollaan jo nähty jossain! ;) Jos rekkaudutte, niin laittakaas vaikka yv:ä, jos tunnistatte. =)



 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Nipsulille myös kiitokset ruskovillavinkistä ;) nyt on täälläkin
Mä oon tuota lapaspolitiikkaa myös miettinyt, kertokaa mullekin ruskovillan lapasten plussat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Poika kiittää myös Hipan ja Lumiannan neitosia halailusta ja kädestä pitämisestä.Täällä ollaan oltu sen jälkeen super hyvällä tuulella :D
A kiittää takaisin. Tais nähdä unia teitin hurmurista, kun nukahti heti treffien jälkeen hymy huulillaan :heart:

Kiitos tosiaan treffiseurasta kaikille :flower: Mun puolesta kuvia saa laittaa :) Meidän piti lähteä jo aika ajoissa, kun A ei saa nukahdettua, jos on ympärillä paljon kaikkea ihanaa. Nukahti tosiaan samantien, kun mentiin ulos.

Mitähän mun nyt piti kommentoida..ku ei muista...*lähtee lukemaan*
 
Hampaita ei ole yhtäkään.

BB:ssä kuulemma tapahtuu, kun siellähän on ne synttäripileet..Taitaa hiljaisuus johtua osin siitä ;)

Mä kanssa kattelin sitä cittarin tarjousta potasta..Se vihree ois aika ihana :p Eikä oo tosiaan huono hinta ollenkaan :) Mihinkäs saakka se oli voimassa :attn: :attn:
 

Yhteistyössä