***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Mä sit lopulta ulkoilin toista tuntia kun tyty vihdoin päätti simahtaa. Ja nukkuikin sen pari tuntia mikä lähentelee ihmettä meillä..
Milloin kantsii nuhaista lasta käyttää lekurissa? Päivisin toi on enemmän tai vähemmän niiskuttava ja öisinkin niiskuttaa.. Kuumettakaan ei ole. Mä oon imenyt nenää tyhjäksi ja antanut suolaliuosta mutta silti. Mä ite inhoan nuhaa kuin ruttoa joten voin kuvitella miten paljon tyttöä veetuttaa.. Nyt mennään jo kolmatta viikkoa nuhaisena :snotty:

Mun kaverikin, jolla helmivauva, aloittavat unikoulun. Sen jälkeen kun kerroin siitä, alkoi vasta ajatella tarkemmin asiaa ja nyt niilläkin edessä. Että kyllä se on hyvä kun täällä meitä on monenlaista tapausta niin on "eläviä esimerkkejä" =)

Okei, nyt toi tyttö taas kiukkuaa. Käydään kattomassa uunia, laitoin kirjolohikiusauksen tulemaan..

:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wode:
Ieva ja Ippu :Työ olette armollisia, kun ette ole jaksaneet kuittailla, mun kommentteja vaippakakusta :LOL: :LOL: . Oi, oi, täytyy laittaa ens kerralla ' lasit ' päähän.Juuh....
Mitä-häh-täh? Mulla lyö tyhjää..? Pitänee selata vanhoja viestejä, jos tämä vaikka tästä aukenis ;)


MUOKS: ei auennu.. :ashamed: Ku missä hitsissä asti se on ees se mun oma viesti vaippakakusta.. pitää kattoo paremmalla ajalla uudelleen. Ellei wode ehdi valaisemaan mua tästä jo ennen sitä =)

 
Kivoilta kahvittelutreffeiltä taas kotiuduttu! :wave:

Kiitos kaikille treffiseuralaisille. :flower: :flower:


Oli mukava nähdä pari uuttakin naamaa (mulle uutta siis). Harmi, että meidän kahvittelu jäi lyhyeksi, mutta kun tuo esikoinen oli niin boored. |O Tuntui, että jäi pöydän toisen päädyn kanssa kokonaan juttelematta. :/ Mutta jos ehtis sitten taas seuraavalla kerralla. ;)

Mä en kestä, mulla tulee kaiken aikaa tolkuttomasti lyöntivirheitä.

Niitä Reiman välikausitöppösiä sai muistaakseni ainakin Jesper Juniorista, elllei helmimammat oo ostanu putiikkeja tyhjiks. Mä ajattelin mennä huomenna metsästämään. Pipoja aattelin metsästää ihan tuolta omasta kaapista. Mulla on hirvee läjä vaatteita, jotka oli keväällä isoja, mutta nyt olis varmaan sopivia. Vastaavasti pitäis poistaa kaapeista liian pienet vaatteet. Oon vähän kahden vaiheilla, mitä tekisin pienille tytön vaatteille. Mun sisko kun sai elokuussa poikavauvan, niin ei sekään huoli niitä. Ehkä myyn tai sitten säästelen veljen mahdollisille vauvoille. Tai sitten jatkan miehen ylipuhumista, että josko sitte kuitenkin sitä kolmatta....

Kerrohan Ippu, miten unikoulu onnistuu. Mua pelottaa jo etukäteen toi touhu. Mutta oon päättäny torstaina aloittaa. :p
 
Olispa kiva päästä kahville teidän kans, taitaa vaan olla vähän liian pitkä välimatka :(

Mä olin jo melkein menossa jumpalle, mutta hoksasin, että huipparit alkaa tänään samaan aikaan!
Muutenkin tuo mun jumpalle lähtö on TODELLA hankalaa, siis saada lähdettyä. Kaikki kaverit on jäseninä jossain ja mä en suostu maksaan hirveitä summia. Käverin kans olis niin paljon kivempi lähteä kun yksin. Ja pakko olis jotain liikuntaa harrastaa. :whistle: Joo hyvä asenne valmiiks
 
Neiti ilmotettu temppujumppaan! Ja eipä tullut mun taaskaan ilmottauduttua mihkään, on muka niin vaikeeta :ashamed: No, onhan siinä vaikeutensa kun miehellä on vuorotyö ni aika homma ois järkätä sit lapsenvahtia aina. Lenkkikaverin kun löytäis. Tai ois toss yks työkaveri mut se ehtii yleensä vasta illalla ja mä en enää sillon jaksa lähteä :whistle:

Mutta takastullessa rupes satamaan, ja mitä tekee emmaljungan sadesuoja. No ei ainakaan toimi niinkun pitää, vaunut kastu vähän sisältä ja samoin poika :headwall: Se on siitä etuaukosta jotenki tosi lurppana, meil oli teutoniassa paljon parempi kun meni tiukemmin "suppuun".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Liinamari ja muut tassuttelijat :wave: miten yö meni? :)
Pari tassuttelua aika nopeasti nukahtamisen jälkeen ja yksi syöttö puoli kuudelta.Poika oli nukkumaan mennessä ihan poikki kun ei nukkunut toisia päikkäreitä niinkuin ei tänäänkään,ihme juttu.

Matkiksista siis löysin haluamani PegPeregot suunnanvaihdolla niiden sivuilta,mutta ei ole suomessa myynnissä
:( yhdessä oliko saksalainen vai usa sivustolla oli myynnissä,mut ihan outoja liikkeitä.

Lumianna kiitos linkistä,tutkin asiaa tarkemmin =)

Kivaa oli taas Sanomatalossa =) bussimatka kotiin kesti tupla-ajan kun bussikuski eksyi reitiltä |O

Nipsulille myös kiitokset ruskovillavinkistä ;) nyt on täälläkin

Poika kiittää myös Hipan ja Lumiannan neitosia halailusta ja kädestä pitämisestä.Täällä ollaan oltu sen jälkeen super hyvällä tuulella :D
 
M:n 6kk mitat:

8960g (3800g)
70,4cm(51,5cm)

iskän kans kahestaan nlassa kun minä olin töissä. :/

tilattiin netanttilasta uusi istuin m:lle ja ihan hyvälle vaikuttaa, tänään tuli.

huomenna Ouluun..

nnhfgfvgc fgggggggggggg : terkkuja m:ltä.

Jepsu
 
Helmis Miekin kuorin kesäkurpitsan :wave:

Että minnuu ahdistaaaaa!!! |O |O |O Nää opintojen loppuunviemiset :headwall: Tänään alotin taas opinnäytetyön tahkoamisen ja tajusin kauhukseni, että miulla ei ole toimeksiantoa siihen :eek: :headwall: |O Yhteistyökumppani ja yhteyshenkilö on, mutta en ole niiden kanssa tehnyt kirjallista sopimusta työstä. Se olis pitäny tehä jo sillon, kun alotin koko työn 3v. sitten :headwall: :headwall: Ens viikolla meen juttelemaan opettajan kanssa, että mitä kursseja miulla on vielä suorittamatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Katos helmiksellä oli vähän samansuuntaista "ongelmaa" :hug:
Ärsyttää olla tällainen saamaton vätys :/ Oikeasti mä olen ainakin ennen tykänny käydä jumpassa. olispa vaan kaveri, se olis iso asia!
No, ehkä mä saan raahattua itseni sinne yksinkin... :p
 
Krääääh!
Oon kävellut tänään about 10 kilsaa. Voi vähän tuntua näissä pullajaloissa.

muoks
Yritähän Helmis löytää jumppaseuraa. Ei munkaan tulisi yksin lähdettyä mihinkään ohjattuun toimintaan.
 
Hello :wave:
Kiittää myös seurasta, kunhan tossa tyhjään kameran niin joskos jonniinmoisen kollaasiin väsäsisin kerhoon, jos vaan kaikille reffiläisille sopii :wave: .

Noita vk-töppösiä oli ainakin forumin jesper&juniorissa, oli viel muutamat vaal.punaset ja vihriät jälellä, miinus 50% korissa kaikenlisäks :wave:

Jaahans, tää menee tekeen ruokaa, nälkä :attn:


Kuullostaa kurjalta Kiin, hurjasti zemppiä ja peukut on pystys et ei menis ihan keturalleen noi sun jutskat :wave: :hug:


Ai niin, Jahvetti hoi, paljonko makso lähettää vaunut rahtina mhn kautta :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
muoks
Yritähän Helmis löytää jumppaseuraa. Ei munkaan tulisi yksin lähdettyä mihinkään ohjattuun toimintaan.
--mä ratkasin ongelman menemällä neidin kanssa babybicciin :LOL: :LOL: :wave:
Voi kun täällä olis, menisin juoksujalkaa!!! Kaverihan se olis poikakin
:D

muoks: löysin yhden aikuinen-vauva-jumpan. Taidetaan mennä sinne :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ja kesäkurpitsan voi keittää kuorinenen jos on kotimainen vihannes kyseessä, pesee vain hyvin :wave: . Itte kuorin osittain ,jätän semmoset vihreet vauhtiraidat :wave:
Mulla oli taka-ajatuksena lähinnä se,että soseutuuko ne kuoret kunnolla? Ilmeisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ja kesäkurpitsan voi keittää kuorinenen jos on kotimainen vihannes kyseessä, pesee vain hyvin :wave: . Itte kuorin osittain ,jätän semmoset vihreet vauhtiraidat :wave:
Mulla oli taka-ajatuksena lähinnä se,että soseutuuko ne kuoret kunnolla? Ilmeisesti.
--Kyllä ainakin noi vauhtiraidat on soseutunu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hello :wave:
Kiittää myös seurasta, kunhan tossa tyhjään kameran niin joskos jonniinmoisen kollaasiin väsäsisin kerhoon, jos vaan kaikille reffiläisille sopii :wave: .
Sopiihan tuo
=) jos jaksat laitatko meiliin pojan pusuttelukuvat :D laitan yv:nä osoitteen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hello :wave:
Kiittää myös seurasta, kunhan tossa tyhjään kameran niin joskos jonniinmoisen kollaasiin väsäsisin kerhoon, jos vaan kaikille reffiläisille sopii :wave: .
Sopiihan tuo
=) jos jaksat laitatko meiliin pojan pusuttelukuvat :D laitan yv:nä osoitteen

--jo vain :wave:
 

Yhteistyössä