***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei, kertokaas bb:n kattojat vähän mitä siinä tapahtuu, mikä käänne siinä on tullu?
Marko muutti yksin asumaan sinne yläkerran huoneeseen.
Oli ja meni tuo jo, nythän se on takaisin alakerrassa.
Toi oli kyl loppupeleissä aika tyhmä käänne.. Tai taas hehkutettii ihan kamalasti ja sitte se oli vajaan vuorokauden poissa syömässä banaaneja toisessa huoneessa
:LOL:
Päivän naurut :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mä oon tuota lapaspolitiikkaa myös miettinyt, kertokaa mullekin ruskovillan lapasten plussat :)
+ lämpöiset; meillä ei oo kesää lukuunottamatta muita hanskoja ulkona käytettykään
+ ihanan pehmoiset sisältä, silkkivuori; ei siis kutita herkkääkään ihoa (meillä villa tms. tekis saleen kutinaa, kun villavaippahousutkaan ei siitä syystä käyneet)
+ pitkä ja sopivan joustava resori
+ ekologisuus ja kotimaisuus isoiso +++
ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä
+ hyvännäköiset :xmas:
 
Ai nii mie oon unohtanu kertoa.. Oltiin unohettu kokonaan toi vilkutuksen opetteleminen pojan kanssa kun tuntu aika turhauttavalta heilutella itekseen vaan jatkuvasti.. Mutta eilen lähin miehen ja pojan luota toiseen huoneeseen ja vilkutin heipat pojalle ja äitin hurmuri vilkutti takasin :heart: Oi että se oli ihanaa :heart: Tänää ollaa vilkutettu sitte enemmänki :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mä oon tuota lapaspolitiikkaa myös miettinyt, kertokaa mullekin ruskovillan lapasten plussat :)
+ lämpöiset; meillä ei oo kesää lukuunottamatta muita hanskoja ulkona käytettykään
+ ihanan pehmoiset sisältä, silkkivuori; ei siis kutita herkkääkään ihoa (meillä villa tms. tekis saleen kutinaa, kun villavaippahousutkaan ei siitä syystä käyneet)
+ pitkä ja sopivan joustava resori
+ ekologisuus ja kotimaisuus isoiso +++
ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä
+ hyvännäköiset :xmas:
Kiitosta :hug: Kuulostaa kyllä hyvältä. Ja kaikki ruskovillan tuotteet on meillä todettu loistaviksi käytössä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ai nii mie oon unohtanu kertoa.. Oltiin unohettu kokonaan toi vilkutuksen opetteleminen pojan kanssa kun tuntu aika turhauttavalta heilutella itekseen vaan jatkuvasti.. Mutta eilen lähin miehen ja pojan luota toiseen huoneeseen ja vilkutin heipat pojalle ja äitin hurmuri vilkutti takasin :heart: Oi että se oli ihanaa :heart: Tänää ollaa vilkutettu sitte enemmänki :D
Suloista :heart:
 
Ai niin, meillä oli tänään neuvola..

eli A:n 6,5kk mitat:

Paino: 7150g
Pituus: 67cm
Pipo: 41,8cm

Neuvolan täti oli kirjoittanut korttiin vielä että: Ihana, pirteä ja aktiivinen tyttö. Hyvinkehittynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ai nii mie oon unohtanu kertoa.. Oltiin unohettu kokonaan toi vilkutuksen opetteleminen pojan kanssa kun tuntu aika turhauttavalta heilutella itekseen vaan jatkuvasti.. Mutta eilen lähin miehen ja pojan luota toiseen huoneeseen ja vilkutin heipat pojalle ja äitin hurmuri vilkutti takasin :heart: Oi että se oli ihanaa :heart: Tänää ollaa vilkutettu sitte enemmänki :D
Voi ihanuus! Lumianna kans tänään kertoi, että heillä tyttö vilkuttaa. :D *treenaa kättä huomisia vilkutusharjoituksia varten* :LOL:
 
Kävin tänään hakemassa sen Libero paketin Lindexistä. Se tais olla sama suurin piirtein kuin ievalla: vaippoja, pyllypyyhkeitä, terveyssiteitä, semmonen pehmokirja ja Disneyn "Ihmeelliset aistit"-kirja. Ihan kiva paketti siis, varsinkin kun ei maksanut mitään :)
 
Mä kävin parissakin Lindexissä metsästämässä niitä siilitossuja, niin ei oo missään enää kokoja. |O |O |O |O Liinamarin kanssa oltiin tässä pari viikkoa (?) sitten Itiksen Lindexissä, ja silloin meinasin ostaa ne, mutten muka raaskinut. Nyt kun näin nipsulilla, miten kätsät ne on (vaikkakin siis nipsulin neidillä pilvitossut), niin ei sit löydy mistään. |O Pitää vissiin huomenna mennä Itikseen vielä. Ja Vuosaari on käymättä. Ja missäs muualla Helsingissä on Lindexejä? :LOL:
 
Vasta sain päivän saldon selattua. Meidänkin puolesta sais kuvia laittaa, mutta taidettiin piipahtaa niin nopeesti, ettei kuviin keritty. Mä vähän mietin, josko jaksais lähteä huomenna Itikseen ja Foorumiin niitä välikausitöppösiä metsästämään. Jumbossa Jesper Juniorissa ei moisista tiedetty. Eka tein vielä itestäni hölmön, kun kysyin ihan¨myyjän oloiselta naiselta asiasta, niin ei se myyjä ollutkaan, vaan asiakas. :p :LOL: Joo, mä luulen, että multa hävii loputkin aivosolut. Tuntuu jotenkin, että suurin osa katos jo esikoisen synnyttyä ja nyt on menny loputkin. :LOL:

Jos tääkin lähtis nukkumaan. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Minen uskalla tota 24/7 kattoa enää :xmas: kamalaa menoa, pitää aina välil pistää pois se :eek: Ja nyt meen heti poikkeen toisaalla :wave:
--onks niil taas billeet :wave: :eek:
Onks se Minna taas vauhdissa? Ei sitte tarttekaan huomenna koostetta kattoo. Mä vaan en kestä sitä. Niko on mun lemppari siellä. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Minen uskalla tota 24/7 kattoa enää :xmas: kamalaa menoa, pitää aina välil pistää pois se :eek: Ja nyt meen heti poikkeen toisaalla :wave:
--onks niil taas billeet :wave: :eek:
Onks se Minna taas vauhdissa? Ei sitte tarttekaan huomenna koostetta kattoo. Mä vaan en kestä sitä. Niko on mun lemppari siellä. :heart:
No lähetää siitä että siel on kaks jotka ei oo vauhissa :eek:
 

Yhteistyössä