***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie mietin tässä että pitäiskö toi BB 24/7 ottaa :whistle: Onks muille tulossa? meil pitää ottaa netin kautta ku antennitalouteen sitä ei muuten saa... Nyt ois tarjous siihe parisen päivää vielä.. tosin jos oottais jonku aikaa ni sit ne alkaa myymää halvalla loppukautta...
Meinasin aluks ottaa, mutten otakaan... :whistle: En viitti tässä sanoa miks, mutta... :whistle:
Nyt mua alko kiinnostaa miks sitä ei "kannattais" ottaa :D
Tottakai se KANNATTAA ottaa. :D Mut joo, päätin, etten otakaan. Ei oo lupaa. :saint:
Kenen lupaa? :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ihanasti sanottu Muori :heart:

Aikasemmin ku oli tosta herkistelystä puhetta niin mä oon huomannu että mä en voi kuunnella enää sitä Ultra Bran Minä suojelen sinua kaikelta biisiä ku väkisin tulee itku :'( Ja se tuntuu soivan suomipopilla koko ajan :kieh:
Mulla tuli tuosta biisistä itku jo ennen raskautta. :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie mietin tässä että pitäiskö toi BB 24/7 ottaa :whistle: Onks muille tulossa? meil pitää ottaa netin kautta ku antennitalouteen sitä ei muuten saa... Nyt ois tarjous siihe parisen päivää vielä.. tosin jos oottais jonku aikaa ni sit ne alkaa myymää halvalla loppukautta...
Meinasin aluks ottaa, mutten otakaan... :whistle: En viitti tässä sanoa miks, mutta... :whistle:
Nyt mua alko kiinnostaa miks sitä ei "kannattais" ottaa :D
Tottakai se KANNATTAA ottaa. :D Mut joo, päätin, etten otakaan. Ei oo lupaa. :saint:
Kenen lupaa? :LOL:
Mie mietin samaa että kieltääkö BB sen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie mietin tässä että pitäiskö toi BB 24/7 ottaa :whistle: Onks muille tulossa? meil pitää ottaa netin kautta ku antennitalouteen sitä ei muuten saa... Nyt ois tarjous siihe parisen päivää vielä.. tosin jos oottais jonku aikaa ni sit ne alkaa myymää halvalla loppukautta...
Meinasin aluks ottaa, mutten otakaan... :whistle: En viitti tässä sanoa miks, mutta... :whistle:
Nyt mua alko kiinnostaa miks sitä ei "kannattais" ottaa :D
Tottakai se KANNATTAA ottaa. :D Mut joo, päätin, etten otakaan. Ei oo lupaa. :saint:
Kenen lupaa? :LOL:
Mie mietin samaa että kieltääkö BB sen
Kohtaha myö se nähään ;) :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mä ehdin kans aueta 9 senttiin sain viisi epiduraalia ja morfiinia eikä kivut lähteneet minnekkään

:eek: poika oli tosi jumissa

Juu ylös nostettiin pikapikaa se oli hirrrveetä
Mulla kyllä epiduraali auttoi, ei sattunut yhtään enää kun sitä sai. Sydänäänet heikkenivät, lapsivesi oli paksua vihreää puuroa ja alkoi verenvuoto. Väärässä tarjonnassakin kuulemma (jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi). Leikkurissa laitettiin spinaali, puutui kaulaa myöten :/ se vapina oli kamalaa jälkeen päin :headwall:
Hui kauhistus

:hug: onneksi loppuhyvin kaikki hyvin.Mulla se jumiutuminen on vieläkin mysteeri,joten jos uutta yritettäis ei tiedä miten kävis.Olinkin jo unohtanut ton vapinan,ihan järjetön nykiminen pitkän aikaa.Mä luulin sektion jälkeen että olin halvaantunut kun sormenpäät vaan liikkui aluksi :eek: Onneksi meillä on ihanat vauvat :heart: :heart:
 
Me syötiin äsken elämän eka iltapuuro. :heart: ostettiin sellaista Piltin kaurapuuroa, tai siis jauhetta, mitä sekoitetaan lämpimään veteen. Maistelin itsekin ja se oli kyllä hyvää. Ajattelin kuitenkin, että neiti ei syö ilman marjasosetta sitä, mutta hyvin meni, viimeistä lusikkaa myöten ilman mitään joukossa. :p

Kiva, ieva, että teillä onnistuu soseiden syömiset ilman allergioita!!
 
Ai synnytyskö, sehän alko siinä puol kolme yöllä. Heräsin kaameeseen kakkoshätään, sen jälkeen alko tosi kipeät supparit. Vartti yli neljä oltiin sairaalalla ja sitte oli jo tuskaaa. Hyvä etten puskenu likkaa siihen vastaanottohuoneeseen. :LOL: Kolmen minsan ponnistuksen jälkeen viideltä oli likka maailmassa. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mä ehdin kans aueta 9 senttiin sain viisi epiduraalia ja morfiinia eikä kivut lähteneet minnekkään

:eek: poika oli tosi jumissa

Juu ylös nostettiin pikapikaa se oli hirrrveetä
Mulla kyllä epiduraali auttoi, ei sattunut yhtään enää kun sitä sai. Sydänäänet heikkenivät, lapsivesi oli paksua vihreää puuroa ja alkoi verenvuoto. Väärässä tarjonnassakin kuulemma (jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi). Leikkurissa laitettiin spinaali, puutui kaulaa myöten :/ se vapina oli kamalaa jälkeen päin :headwall:
Hui kauhistus

:hug: onneksi loppuhyvin kaikki hyvin.Mulla se jumiutuminen on vieläkin mysteeri,joten jos uutta yritettäis ei tiedä miten kävis.Olinkin jo unohtanut ton vapinan,ihan järjetön nykiminen pitkän aikaa.Mä luulin sektion jälkeen että olin halvaantunut kun sormenpäät vaan liikkui aluksi :eek: Onneksi meillä on ihanat vauvat :heart: :heart:
Teillä on kyllä tosiaan ollut rajut meinigit molemmilla. Mulla ei lähteny spinaalilla kokonaan tunto, tunsin koko ajan jonkinlaista melskettä alavartalossa ja pystyin liikuttelemaan jalkoja. Se tosin oli pelottavaa, koska pelkäsin, että tunto palautuu kokonaan kesken operaation. :eek: Vapina, horkka ja postspinaali päänsärky oli myös aika :eek: :eek: :eek:
 
nämä synnytysturinat vetää kyllä mielen herkäksi.. :'( mikähän siinä on.. :/ :snotty: esikoisen synnytys oli kivuton (kiitos intratekaali puudutuksen) ja kesti vain 4,5 tuntia ja kallen synnytys oli aivan kauhea,tiesi kyllä synnyttävänsä ja se kesti 17,5 tuntia ja vielä luomuna..
 
Liinamari juu loppu hyvin kaikki hyvin =) 9/9 sai poju pisteitä. Onneksi sairaalassa reagoitiin noinkin nopeasti, välillä saa kuulla ikävämmin päättyneitä vastaavia juttuja.
Se oli kyllä kamala tunne kun luuli olevansa halvaantunut :headwall: happiviikset ahdistivat myös, meinasin saada jonkun paniikkikohtauksen heräämössä (vaikken yleensä ole sellaiseen taipuvainen).
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
ostettiin sellaista Piltin kaurapuuroa, tai siis jauhetta, mitä sekoitetaan lämpimään veteen.

Mulle neuvolan täti sano että puuron voi keittää ihan oikeesti noista kaurahiutaleista, että ei tarvi niitä "vauvahoutaleita" ostaa, jos kaapista kummiski löytyy. Mitähän eroo nois sit on? Sen puuron vois ottaa tavaks itekin syödä aamusin, ja miksei iltasinkin, kun päivällä yleensä unohtaa(siis syödä).
 
Mä kyl voisin synnyttää vaikka joka päivä jos se lapsi vaan luiskahtais pihalle ilman ponnistusta |O Se 45 min on semmonen mikä ei oo viel poistunu mielestä vaikkakin aika on kullannut muistot :snotty:
 

Yhteistyössä