Totta turajat! =)Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mutta onneks äitiys on kaikkee muuta kuin synnytys tai se, millä käyrällä lapset kasvaa, tai syökö ne rintamaitoa vai tuttelia.
Totta turajat! =)Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mutta onneks äitiys on kaikkee muuta kuin synnytys tai se, millä käyrällä lapset kasvaa, tai syökö ne rintamaitoa vai tuttelia.
Kenen lupaa?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tottakai se KANNATTAA ottaa. Mut joo, päätin, etten otakaan. Ei oo lupaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nyt mua alko kiinnostaa miks sitä ei "kannattais" ottaaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meinasin aluks ottaa, mutten otakaan... En viitti tässä sanoa miks, mutta...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie mietin tässä että pitäiskö toi BB 24/7 ottaa Onks muille tulossa? meil pitää ottaa netin kautta ku antennitalouteen sitä ei muuten saa... Nyt ois tarjous siihe parisen päivää vielä.. tosin jos oottais jonku aikaa ni sit ne alkaa myymää halvalla loppukautta...
Mulla tuli tuosta biisistä itku jo ennen raskautta. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ihanasti sanottu Muori :heart:
Aikasemmin ku oli tosta herkistelystä puhetta niin mä oon huomannu että mä en voi kuunnella enää sitä Ultra Bran Minä suojelen sinua kaikelta biisiä ku väkisin tulee itku :'( Ja se tuntuu soivan suomipopilla koko ajan :kieh:
Mie mietin samaa että kieltääkö BB senAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kenen lupaa?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tottakai se KANNATTAA ottaa. Mut joo, päätin, etten otakaan. Ei oo lupaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nyt mua alko kiinnostaa miks sitä ei "kannattais" ottaaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meinasin aluks ottaa, mutten otakaan... En viitti tässä sanoa miks, mutta...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie mietin tässä että pitäiskö toi BB 24/7 ottaa Onks muille tulossa? meil pitää ottaa netin kautta ku antennitalouteen sitä ei muuten saa... Nyt ois tarjous siihe parisen päivää vielä.. tosin jos oottais jonku aikaa ni sit ne alkaa myymää halvalla loppukautta...
Kohtaha myö se nähään :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie mietin samaa että kieltääkö BB senAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kenen lupaa?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tottakai se KANNATTAA ottaa. Mut joo, päätin, etten otakaan. Ei oo lupaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nyt mua alko kiinnostaa miks sitä ei "kannattais" ottaaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meinasin aluks ottaa, mutten otakaan... En viitti tässä sanoa miks, mutta...Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie mietin tässä että pitäiskö toi BB 24/7 ottaa Onks muille tulossa? meil pitää ottaa netin kautta ku antennitalouteen sitä ei muuten saa... Nyt ois tarjous siihe parisen päivää vielä.. tosin jos oottais jonku aikaa ni sit ne alkaa myymää halvalla loppukautta...
Ei helvata sentään! Nyt mun on kyllä pakko sanoa, että EN ole menossa taloon. :xmas: neverever! Menee liian hurjaks nää jutut muuten.Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Vai on se meidän ieva uusi bb-stara! mahtavaa!
Hui kauhistusAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mulla kyllä epiduraali auttoi, ei sattunut yhtään enää kun sitä sai. Sydänäänet heikkenivät, lapsivesi oli paksua vihreää puuroa ja alkoi verenvuoto. Väärässä tarjonnassakin kuulemma (jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi). Leikkurissa laitettiin spinaali, puutui kaulaa myöten :/ se vapina oli kamalaa jälkeen päin :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mä ehdin kans aueta 9 senttiin sain viisi epiduraalia ja morfiinia eikä kivut lähteneet minnekkään
poika oli tosi jumissa
Juu ylös nostettiin pikapikaa se oli hirrrveetä
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ja mä taidan mennä ostaa sen 24/7 ni nään heti tuoreeltaan ketä menee taloon
Ai että ieva ja hattara. Tuskin se neitiä raaskis jättää. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Vai on se meidän ieva uusi bb-stara! mahtavaa!
Teillä on kyllä tosiaan ollut rajut meinigit molemmilla. Mulla ei lähteny spinaalilla kokonaan tunto, tunsin koko ajan jonkinlaista melskettä alavartalossa ja pystyin liikuttelemaan jalkoja. Se tosin oli pelottavaa, koska pelkäsin, että tunto palautuu kokonaan kesken operaation. Vapina, horkka ja postspinaali päänsärky oli myös aikaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hui kauhistusAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mulla kyllä epiduraali auttoi, ei sattunut yhtään enää kun sitä sai. Sydänäänet heikkenivät, lapsivesi oli paksua vihreää puuroa ja alkoi verenvuoto. Väärässä tarjonnassakin kuulemma (jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi). Leikkurissa laitettiin spinaali, puutui kaulaa myöten :/ se vapina oli kamalaa jälkeen päin :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Mä ehdin kans aueta 9 senttiin sain viisi epiduraalia ja morfiinia eikä kivut lähteneet minnekkään
poika oli tosi jumissa
Juu ylös nostettiin pikapikaa se oli hirrrveetä
:hug: onneksi loppuhyvin kaikki hyvin.Mulla se jumiutuminen on vieläkin mysteeri,joten jos uutta yritettäis ei tiedä miten kävis.Olinkin jo unohtanut ton vapinan,ihan järjetön nykiminen pitkän aikaa.Mä luulin sektion jälkeen että olin halvaantunut kun sormenpäät vaan liikkui aluksi Onneksi meillä on ihanat vauvat :heart: :heart:
No en tosiaankaan. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Ai että ieva ja hattara. Tuskin se neitiä raaskis jättää. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Vai on se meidän ieva uusi bb-stara! mahtavaa!
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:ostettiin sellaista Piltin kaurapuuroa, tai siis jauhetta, mitä sekoitetaan lämpimään veteen.