***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Pah, etukäteen suunnittelin kattovani nyt illalla tuota Nicole Kidmanin leffaa, mutta se on ihan peestä, mitä sitä tässä puolella silmällä nyt oon vilkuillu :kieh:. Siks roikun täällä vaan...
Mikä leffa?

Mie niin tykkään Moulin Rougesta ku se on siinäkin, muutenki ihana leffa :heart:
 
Saanukka:
Piipi79:
Pah, etukäteen suunnittelin kattovani nyt illalla tuota Nicole Kidmanin leffaa, mutta se on ihan peestä, mitä sitä tässä puolella silmällä nyt oon vilkuillu . Siks roikun täällä vaan...


Mikä leffa?

Mie niin tykkään Moulin Rougesta ku se on siinäkin, muutenki ihana leffa
Portrait of a lady tai joku semmonen... Ykköseltä tulee. Moulin Rouge on munkin mielestä tosi hyvä leffa, mut tää on ihan kökkö. Niin ja Päämääränä Cold Mountain, oih, se on niin ihana...
 
Mistäs täällä oli keskusteltu päivän aikana... Mäkin kammoan kaikenlaisia ötököitä. :eek: :x :x :x :x

Ippuko kyseli skumpan jne. eroista, niin skumppa on kuoharia, cava on (muistaakseni) espanjalaista kuoharia ja sit on tietty samppanja, mikä on siis Champagnen alueella valmistettua samppanjaa, eli kuohuviiniä. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Vaikuttais monellakin olevan mässäilyilta :p Mulle tuli stoppi jo, lähes pussillisen kartanon perunalastuja vetelinkin lakujen päälle *taputtelee vatsaansa* Kävin hammaspesullakin jo, niin ei tuu napsittua enää =)
Mulla myös tuota et käy hampaat pesemässä nii ei voi enää mitn syödä :LOL:

Tääkin kävi hesellä tänään, ruisfilehamppari ja suklaapirtelö. Nyt illasta menny levy sinistä ja porkkanat just kuorin :p
Onneks porkkanat nollaa noi kaikki mässäilyt. ;) :LOL:
 

Yhteistyössä