No niin mie oonkin... :ashamed: ja Jahve kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jos se on ujo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaa hilunen :kieh: ei saa kummitella :wave:
No niin mie oonkin... :ashamed: ja Jahve kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jos se on ujo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaa hilunen :kieh: ei saa kummitella :wave:
Mä oon ollu ollu töissä tekemisis sukupolvenvaihdostapausten kanssa ja aina piti varoa tota Toinen mitä piti varoa ku yhteistyökumppaneille laitto meiliä ettei laita yhteisyöterveisin loppuunAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:maajussille morsiammesta tuli mieleen kun oltiin tänään syömässä viereisessä pöydässä joku nainen tärkeenä puhui maatiloista yms ja tietäväisenä laukaisi kun siellä tehdään se sukupuolenvaihdos
Höpö sie mitään ooAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:No niin mie oonkin... :ashamed: ja Jahve kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jos se on ujo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaa hilunen :kieh: ei saa kummitella :wave:
Kyllä sitä aina vähän aikaa jaksaa skarpata! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei ollu ainakaan viimeeksAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jos se on ujo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaa hilunen :kieh: ei saa kummitella :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä oon ollu ollu töissä tekemisis sukupolvenvaihdostapausten kanssa ja aina piti varoa tota Toinen mitä piti varoa ku yhteistyökumppaneille laitto meiliä ettei laita yhteisyöterveisin loppuunAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:maajussille morsiammesta tuli mieleen kun oltiin tänään syömässä viereisessä pöydässä joku nainen tärkeenä puhui maatiloista yms ja tietäväisenä laukaisi kun siellä tehdään se sukupuolenvaihdos
Pitää ottaa seuraavan kerran tuplasti pidempi miittiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kyllä sitä aina vähän aikaa jaksaa skarpata! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei ollu ainakaan viimeeksAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jos se on ujo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaa hilunen :kieh: ei saa kummitella :wave:
Tohon muuten sopis tupsu tohon pipoon :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas:
Ja mie oon hakenu jo vaikka kuinka monta tänää vaikkei pitäny :/ Syyttäkää mua sitte jos tää kaatuuAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Jee, molemmat lapset nukkuu. * tähän joku hyppivä banaani tms. * En uskalla hakea hymiötä, jos pino kiukuttelee jo valmiiks.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:sukupuolenvaihdos
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:sukupuolenvaihdos
--mulla tais olla reilun tunninAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä kyl voisin synnyttää vaikka joka päivä jos se lapsi vaan luiskahtais pihalle ilman ponnistusta |O Se 45 min on semmonen mikä ei oo viel poistunu mielestä vaikkakin aika on kullannut muistot :snotty:
...on niin kova meno ollu valmistumisen jälkeen et on jo tippunna... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tohon muuten sopis tupsu tohon pipoon :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas:
Jeps, kato jos sulle kävis sit toisinpäin ja ujoudet karisis!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitää ottaa seuraavan kerran tuplasti pidempi miittiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kyllä sitä aina vähän aikaa jaksaa skarpata! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei ollu ainakaan viimeeksAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jos se on ujo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaa hilunen :kieh: ei saa kummitella :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...on niin kova meno ollu valmistumisen jälkeen et on jo tippunna... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tohon muuten sopis tupsu tohon pipoon :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jeps, kato jos sulle kävis sit toisinpäin ja ujoudet karisis!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pitää ottaa seuraavan kerran tuplasti pidempi miittiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kyllä sitä aina vähän aikaa jaksaa skarpata! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei ollu ainakaan viimeeksAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jos se on ujo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaa hilunen :kieh: ei saa kummitella :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä oon ollu ollu töissä tekemisis sukupolvenvaihdostapausten kanssa ja aina piti varoa tota Toinen mitä piti varoa ku yhteistyökumppaneille laitto meiliä ettei laita yhteisyöterveisin loppuun
Mie voisin niitä tehdä, mut en mie kyl meille asumaan välttämättäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...jos ne haikarat tois noit vauvoja..voishan niitä tilata vielä pari kappaletta... :snotty:
Mä oonkin sit päässyt vähällä... Pojasta 10min ja tytöstä 11min ja pojan kohdalla oli rehellisesti synnytyksen helpoin vaihe voi jopa sanoa ettei oikeastaan edes sattunut...Tytystä kyllä olikin sit toinen ääni kellossa ja tiesi kyllä tehneensä |O mut onneksi kesto oli vaan minuuteissa...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--mulla tais olla reilun tunninAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä kyl voisin synnyttää vaikka joka päivä jos se lapsi vaan luiskahtais pihalle ilman ponnistusta |O Se 45 min on semmonen mikä ei oo viel poistunu mielestä vaikkakin aika on kullannut muistot :snotty:
Mä oon tosi pahoillani sun puolestaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--mulla tais olla reilun tunninAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä kyl voisin synnyttää vaikka joka päivä jos se lapsi vaan luiskahtais pihalle ilman ponnistusta |O Se 45 min on semmonen mikä ei oo viel poistunu mielestä vaikkakin aika on kullannut muistot :snotty: