***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
maajussille morsiammesta tuli mieleen kun oltiin tänään syömässä viereisessä pöydässä joku nainen tärkeenä puhui maatiloista yms ja tietäväisenä laukaisi kun siellä tehdään se sukupuolenvaihdos :eek: :LOL: :LOL:
Mä oon ollu ollu töissä tekemisis sukupolvenvaihdostapausten kanssa ja aina piti varoa tota :D Toinen mitä piti varoa ku yhteistyökumppaneille laitto meiliä ettei laita yhteisyöterveisin loppuun :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
maajussille morsiammesta tuli mieleen kun oltiin tänään syömässä viereisessä pöydässä joku nainen tärkeenä puhui maatiloista yms ja tietäväisenä laukaisi kun siellä tehdään se sukupuolenvaihdos :eek: :LOL: :LOL:
Mä oon ollu ollu töissä tekemisis sukupolvenvaihdostapausten kanssa ja aina piti varoa tota :D Toinen mitä piti varoa ku yhteistyökumppaneille laitto meiliä ettei laita yhteisyöterveisin loppuun :D
:LOL: :LOL:
Mullehan näitä sattuis alituiseen :headwall: :saint: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Jee, molemmat lapset nukkuu. * tähän joku hyppivä banaani tms. * En uskalla hakea hymiötä, jos pino kiukuttelee jo valmiiks. ;)
Ja mie oon hakenu jo vaikka kuinka monta tänää vaikkei pitäny :eek: :/ Syyttäkää mua sitte jos tää kaatuu :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jaa hilunen ;) :kieh: ei saa kummitella :wave:
Jos se on ujo :ashamed:
Ei ollu ainakaan viimeeks :LOL:
Kyllä sitä aina vähän aikaa jaksaa skarpata! :whistle: :xmas:
:LOL: Pitää ottaa seuraavan kerran tuplasti pidempi miitti :LOL:
Jeps, kato jos sulle kävis sit toisinpäin ja ujoudet karisis! :LOL: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jaa hilunen ;) :kieh: ei saa kummitella :wave:
Jos se on ujo :ashamed:
Ei ollu ainakaan viimeeks :LOL:
Kyllä sitä aina vähän aikaa jaksaa skarpata! :whistle: :xmas:
:LOL: Pitää ottaa seuraavan kerran tuplasti pidempi miitti :LOL:
Jeps, kato jos sulle kävis sit toisinpäin ja ujoudet karisis! :LOL: ;)
:p :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä kyl voisin synnyttää vaikka joka päivä jos se lapsi vaan luiskahtais pihalle ilman ponnistusta |O Se 45 min on semmonen mikä ei oo viel poistunu mielestä vaikkakin aika on kullannut muistot :snotty:
--mulla tais olla reilun tunnin :whistle:
Mä oonkin sit päässyt vähällä... :whistle: Pojasta 10min ja tytöstä 11min ja pojan kohdalla oli rehellisesti synnytyksen helpoin vaihe :eek: voi jopa sanoa ettei oikeastaan edes sattunut...Tytystä kyllä olikin sit toinen ääni kellossa ja tiesi kyllä tehneensä |O mut onneksi kesto oli vaan minuuteissa... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä kyl voisin synnyttää vaikka joka päivä jos se lapsi vaan luiskahtais pihalle ilman ponnistusta |O Se 45 min on semmonen mikä ei oo viel poistunu mielestä vaikkakin aika on kullannut muistot :snotty:
--mulla tais olla reilun tunnin :whistle:
Mä oon tosi pahoillani sun puolesta :(
 

Yhteistyössä