***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Ai civindal haluis videolle synnytyksensä. Mä en todellakaan haluis. Ensinnäkään mä en kestä noita sairaalasarjoja. Ei ymmärrä, mitä viihdettä niissä suolenpätkissä on. :eek: Toisekseen en jaksanu ees kattoo meijän 4d-ultrasta otettua videota. Nukahdin kesken kattelun, kun kerran yritin. :whistle: Mutta kaikki siis tavallaan. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mua vähän väsyttäisi, mut en kuitenkaan saa unta ennen kuin mies tulee :(
Mulla sama homma. Joskus jos saan ni heräilen sit koko ajan.. En tiedä mistä johtuu. Mies aina sanoo, et oon hullu ku valvon häntä odottamassa, mutta minkäs teet. :/
jos minä nyt valvosin miestä odottaen niin minun jutut jatkus tänne nonstoppina sunnuntai yöhön asti :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ai civindal haluis videolle synnytyksensä. Mä en todellakaan haluis. Ensinnäkään mä en kestä noita sairaalasarjoja. Ei ymmärrä, mitä viihdettä niissä suolenpätkissä on. :eek: Toisekseen en jaksanu ees kattoo meijän 4d-ultrasta otettua videota. Nukahdin kesken kattelun, kun kerran yritin. :whistle: Mutta kaikki siis tavallaan. =)

Kah ei ne ultrat vaan se leikkaus. En mä normisynnytystä haluais, mutta sektion. :D Ne on sikamielenkiintoisia, kukaan ei oikein ymmärrä mua. :LOL: Selitin kerran kaverille innoissaan ku olin kattonut jonkun suomalisen epilepsiadokkarin, missä tehtiin aivoleikkaus. Oli niin siisti! Kaveri oli vaan sillee :x :$ :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kyl mää kans syötin ekaks tota jauhopuuroo vaikka neiti kyllä syö ihan karkeetakin hyvin...tossa jauhopuurossa oli se ihanaa ettäs e oli niin helppo tehä...ei siinä kyllähän mikrokin nopsaan puuron valmistaa mutta hemmetti kun se aina melkkis on pitkin mikroo |O |O :kieh:
Sullon vaa liian pieni kuppi :p :wave: :D

--joo, oon tullu samaan lopputulokseen, parhaiten onnistuu 24h isoilla syvillä kulhoilla/lautasilla, mut niit on vaan kaks ja tänään molemamt oli tietty pesus niin pitihän se taas kokeilla onnea--->siivota mikro :kieh: :LOL:
Onko maailmassa muitakin, joilla ei oo mikrokupua? Mun sisko on ihan kauhuissaan, kun me ei omisteta mikrokupua (ja sen kieltämättä huomaa, kun kattoo tonne meitin mikroon). :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mua vähän väsyttäisi, mut en kuitenkaan saa unta ennen kuin mies tulee :(
Mulla sama homma. Joskus jos saan ni heräilen sit koko ajan.. En tiedä mistä johtuu. Mies aina sanoo, et oon hullu ku valvon häntä odottamassa, mutta minkäs teet. :/
jos minä nyt valvosin miestä odottaen niin minun jutut jatkus tänne nonstoppina sunnuntai yöhön asti :LOL:
Eipä multakaan paljoo puuttuis, tulee varmaan aika myöhään meinaan tänään, ja huomenna menee kaverinsa tupareihin. :LOL: :LOL: Ois pieni siivoustauko vaan tossa välissä meil. :D

hei mitä ihmettä, munkin lainaukset meni päin honkia. Vaik en kyl mielestäni tehny mitään väärin... Piipero, ehkä se on 2+ ku sekoilee, koska mun tummennuksetkin meni oudoiks edellisel sivulla. Eihän me ny mokailla sentään. :saint: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kyl mää kans syötin ekaks tota jauhopuuroo vaikka neiti kyllä syö ihan karkeetakin hyvin...tossa jauhopuurossa oli se ihanaa ettäs e oli niin helppo tehä...ei siinä kyllähän mikrokin nopsaan puuron valmistaa mutta hemmetti kun se aina melkkis on pitkin mikroo |O |O :kieh:
Sullon vaa liian pieni kuppi :p :wave: :D

--joo, oon tullu samaan lopputulokseen, parhaiten onnistuu 24h isoilla syvillä kulhoilla/lautasilla, mut niit on vaan kaks ja tänään molemamt oli tietty pesus niin pitihän se taas kokeilla onnea--->siivota mikro :kieh: :LOL:
Onko maailmassa muitakin, joilla ei oo mikrokupua? Mun sisko on ihan kauhuissaan, kun me ei omisteta mikrokupua (ja sen kieltömättä huomaa, kun kattoo tonne meitin mikroon). :kieh:
Juu meil ei oo...tai on varmaan jossain mikä mikron mukana tuli muttei käytetä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kyl mää kans syötin ekaks tota jauhopuuroo vaikka neiti kyllä syö ihan karkeetakin hyvin...tossa jauhopuurossa oli se ihanaa ettäs e oli niin helppo tehä...ei siinä kyllähän mikrokin nopsaan puuron valmistaa mutta hemmetti kun se aina melkkis on pitkin mikroo |O |O :kieh:
Sullon vaa liian pieni kuppi :p :wave: :D

--joo, oon tullu samaan lopputulokseen, parhaiten onnistuu 24h isoilla syvillä kulhoilla/lautasilla, mut niit on vaan kaks ja tänään molemamt oli tietty pesus niin pitihän se taas kokeilla onnea--->siivota mikro :kieh: :LOL:
Onko maailmassa muitakin, joilla ei oo mikrokupua? Mun sisko on ihan kauhuissaan, kun me ei omisteta mikrokupua (ja sen kieltämättä huomaa, kun kattoo tonne meitin mikroon). :kieh:
-taitaa meilläkin olla..mutta kaapissa :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Paljonko d-tippoja annetaan ku saa soseita ja puuroo...mut maito viel äidinmaitoo...
3 vai 5 tippaaa? :headwall:
Siis tarkoitatko yleensä d-vitamiini tippoja vai sitä Dee-tippaa tuotenimeltään,meinaa sitäannetaan 20 tippaa.Tietääkseni vain korvikevauvoille annetaan vitskuja vähemmän

 
tämä lähtee kans esikoisen viereen nukkumaan :wave: , aina ku isi pois niin esikko työntyy viereen, mahdan kyllä ens yöksi häätää sen pois ku on niin levoton tapaus ja höpöttelee yöllä aika paljon,joka ei minua kyllä haittaa ku nukun ku tukki,mut kalle saattaa herätä ja hölmö vielä erehtyy luulemaan että nyt on aamu ja alotellaan jutustelut :LOL: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Siis tarkoitatko yleensä d-vitamiini tippoja vai sitä Dee-tippaa tuotenimeltään
Juu...tarkoitin tuota d-vitamiinitippaa Jekovittiii...vieläköhän 5 tippaa vaik syö soseita ja puuroo...ei saa siis vielä korvikemaitoo... Ei enää muista mitään...
No juu sitten.Korviketta syövillä kun on siinä korvikkeessa jo d vitskua niin siks niillä vähemmän

 

Yhteistyössä