Hyvää yötä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:tämä lähtee kans esikoisen viereen nukkumaan
Meillä taas ihan ehdottomasti käytetään! Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :xAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meillä on peräti kaksi mikrokupua mut kumpaakaan ei käytetä...ei ehdi... ...muka... :xmas: Toinen jo hukassa ja toinen täynnä kaikkee tärkeetä nippelii ja nappelii...Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Onko maailmassa muitakin, joilla ei oo mikrokupua?
Niin meilläkin, tämä helmiesikoinen siis. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meitin esikko on kans sellainen häkkyrä, jos sen viereensä ottaa. Välil on jalat tyynyllä ja välil potkaisee päähän niin että tähdet tuikkii...
Ne tipatAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikä? *katselee ympärilleen pipo vinossa* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei se oo niin justiinsa
...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
...ai ne... Mä vähä mietin että mitä mitä...kun sä kerrankin jätit lainaamatta...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ne tipatAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikä? *katselee ympärilleen pipo vinossa* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei se oo niin justiinsa
Oi nam nam,kylmä maksalaatikko ilman rusinoita aaahAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
Hyi kylmänä :x Lämmitettynä ketsupin ja puolukan kanssa ja ilman rusinoita...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Oi nam nam,kylmä maksalaatikko ilman rusinoita aaahAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
Mut sie pistit tuplana...häkellyitkö mun tekstistä ilman lainausta?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ai ne... Mä vähä mietin että mitä mitä...kun sä kerrankin jätit lainaamatta...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ne tipatAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mikä? *katselee ympärilleen pipo vinossa* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei se oo niin justiinsa
Rusinoita kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Hyi kylmänä :x Lämmitettynä ketsupin ja puolukan kanssa ja ilman rusinoita...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Oi nam nam,kylmä maksalaatikko ilman rusinoita aaahAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
Hyi helvata, meillä mies tykkää kylmästä maksalaatikosta ja on kyllä niin :x . En kyllä muutenkaan tykkää oikein mistään ruuasta kylmänä, kuumaa sen olla pitää!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
Tsot, tsot *heristää sormeaan*...eipäs nyt riemastutaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut sie pistit tuplana...häkellyitkö mun tekstistä ilman lainausta?
Mie tykkään taas melkeen enempi kylmänä =) Ei ainakaan suu palaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Hyi helvata, meillä mies tykkää kylmästä maksalaatikosta ja on kyllä niin :x . En kyllä muutenkaan tykkää oikein mistään ruuasta kylmänä, kuumaa sen olla pitää!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
Ei kannata kikkaillaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tsot, tsot *heristää sormeaan*...eipäs nyt riemastutaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut sie pistit tuplana...häkellyitkö mun tekstistä ilman lainausta?
Tää mokoma masiina jumiutu ja mä vähän klikkailin ja klikkailin... :headwall:
Ei rusinat putoa mullekaan, paitsi jos niissä on suklaata päällä! Maksalaatikosta on kuitenkin aina ostettava se rusinallinen versio ja kaivella sit ne pois, on niiiin paljon parempaa kun se rusinaton!Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Hyi kylmänä :x Lämmitettynä ketsupin ja puolukan kanssa ja ilman rusinoita...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Oi nam nam,kylmä maksalaatikko ilman rusinoita aaahAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x