***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Onko maailmassa muitakin, joilla ei oo mikrokupua?
Meillä on peräti kaksi mikrokupua mut kumpaakaan ei käytetä...ei ehdi... :whistle: ...muka... :xmas: Toinen jo hukassa ja toinen täynnä kaikkee tärkeetä nippelii ja nappelii... :D
Meillä taas ihan ehdottomasti käytetään! :D Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
 
Meillä käytetään Deetippoja. Korviketta syödään, joten normaalisti kai pitäisi antaa vähemmän ku 20, mutta ravintoterapeutti sanoi että antakaa 20. D-vitamiinin yliannostus on niin vaikea saada, että mieluummin kuulema vähän liikaa ku vähän liian vähän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä... ;) :D
Oi nam nam,kylmä maksalaatikko ilman rusinoita aaah

:p
Hyi kylmänä :x Lämmitettynä ketsupin ja puolukan kanssa :p ja ilman rusinoita...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ei se oo niin justiinsa :D
Mikä? *katselee ympärilleen pipo vinossa* :xmas:
Ne tipat :LOL: :LOL:
...ai ne... :LOL: Mä vähä mietin että mitä mitä...kun sä kerrankin jätit lainaamatta... :LOL:
Mut sie pistit tuplana...häkellyitkö mun tekstistä ilman lainausta? :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä... ;) :D
Oi nam nam,kylmä maksalaatikko ilman rusinoita aaah

:p
Hyi kylmänä :x Lämmitettynä ketsupin ja puolukan kanssa :p ja ilman rusinoita...
Rusinoita kanssa :D
Meijän 8v sano pienenä rusinoita sirunoiksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä... ;) :D
Hyi helvata, meillä mies tykkää kylmästä maksalaatikosta ja on kyllä niin :x . En kyllä muutenkaan tykkää oikein mistään ruuasta kylmänä, kuumaa sen olla pitää! :D
 
Puuron mä oon kyllä keittäny ihan kattilassa, kun toi esikoinen ilmoitti yks päivä, että vois alkaa syödä aamupuuroo. Olin kyllä ihan :eek: Pari vuotta pakkosyötin sille aamupuurot ja sitten luovutin. Nyt näyttäis uppoavan hyvin. Hilloa menee kyllä aika mukavasti kyytipoikana. Täytyykin käydä pesemässä toi iltapuurokattila aamuks valmiiks.

Mikropuuroja oon muuten tehny Tupperwaren kannellisessa kipossa.(Mikro Plus tai joku semmoinen).

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä... ;) :D
Hyi helvata, meillä mies tykkää kylmästä maksalaatikosta ja on kyllä niin :x . En kyllä muutenkaan tykkää oikein mistään ruuasta kylmänä, kuumaa sen olla pitää! :D
Mie tykkään taas melkeen enempi kylmänä =) Ei ainakaan suu pala :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Muutenhan sitä sais olla jatkuvasti pesemässä kun sinne joku maksalaatikko räjähtää! :x
...ei tarvi kun syö maksalaatikon melkein kylmänä... ;) :D
Oi nam nam,kylmä maksalaatikko ilman rusinoita aaah

:p
Hyi kylmänä :x Lämmitettynä ketsupin ja puolukan kanssa :p ja ilman rusinoita...
Ei rusinat putoa mullekaan, paitsi jos niissä on suklaata päällä! :LOL: Maksalaatikosta on kuitenkin aina ostettava se rusinallinen versio ja kaivella sit ne pois, on niiiin paljon parempaa kun se rusinaton! :D

 

Yhteistyössä