***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...jos ne haikarat tois noit vauvoja..voishan niitä tilata vielä pari kappaletta... :snotty:
Mie voisin niitä tehdä, mut en mie kyl meille asumaan välttämättä :whistle:
Pitäskö mun alkaa leikkii haikaraa...tulevaisuudenammatti? :LOL: :whistle:
....vuokraa kohtusi...saat ostettua lisää pinkyjä...vai mitä ne oli? :LOL:

*muoks. jos rupeet haikaraksi...joudut täytettäväksi kuitenkin ku oot niin poikkeavan näköinen muista siivekkäistä... :snotty:
 
Meillä mies oli muuten ihan ihmeissään, kun kerroin, että kuukkeloin kuvan meitin turvaistuinmallista ja linkitin sen päivällä tähän ketjuun. Ei uskonu, ennen kuin näytin. Työ ootta tehneet musta nörtin. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...jos ne haikarat tois noit vauvoja..voishan niitä tilata vielä pari kappaletta... :snotty:
Mie voisin niitä tehdä, mut en mie kyl meille asumaan välttämättä :whistle:
Pitäskö mun alkaa leikkii haikaraa...tulevaisuudenammatti? :LOL: :whistle:
....vuokraa kohtusi...saat ostettua lisää pinkyjä...vai mitä ne oli? :LOL:
Joka päivälle oma väri :LOL:
 
:wave: :wave:
Oon nyt palstaillu muilla sivuilla viime aikoina, vähän on jäänyt tämä. Ns. normaalipalstoilla ollut, ei mitään lapsiin liittyvää. Ihan hauskaa vaihtelua. :D Ainoo vaan, ku täällä on hyvät nää hymiöt, niitä kaipaan muilla palstoilla &ircissä. :LOL: :LOL:
Onnea Ievalle soseiluista! Kiva että tyty pystyy niitä syömään. :heart:
Ööö... Mitäs.
Turvaistuimista; meil on tuo pieni vielä, Valle painanee ehkä 7kg, eli menee vielä tovin. Uus saadaan kai miehen veljeltä, ei mitään hajua minkälainen se on. :eek:
Synnytyksen käynnistyminen; me oltiin Tavastialla eräs keskiviikko sillon taannoin, ja siellä tuli selkä kipeäks. Ajattelin että seisomisesta varmaan.. Ei sitten lähteny kipu pois yöllä, vaikka kuinka lepäsin. Sain kuitenkin nukuttua, mutta aamulla ihmettelin ku vieläki sattuu... Äidilleni soitin kahen aikaan päivällä, että "mitä tää on, ku mua sattuu selkään ja joka paikkaan, ja aina kymmenen minuutin välein sattuu tosi lujaa?".. :whistle: :whistle: En mä arvannut ollenkaan että ne oli supistuksia. :LOL: :LOL: Niitä sit tuli 4-8minuutin välein, koko päivän. Illalla otin joskus 11 aikaan panadolin, ei auttanu (sairaalassa mulle kerrottiin että niitä olis pitäny ottaa 2..). Puol 2 tai puol3 mentiin sairaalaan, ja siellä arvioivat sektion turvallisemmaks tavaksi synnyttää. Olin auki muistaakseni jotain 5cm, eli ei ollut kiirettä. Kärvistelin sit johki viiteen asti, ku totesin että haluan epiduraalin, jota tultiin valmistelemaan. Valmistelut loppu kuitenkin kun tulivat sanomaan että mennäänkin leikkaussaliin. Siellä sit mies odotti ulkopuolella yli tunnin miettien, mikä hätänä, kun puudutuksen laitto vähän kesti.. :headwall: :headwall: Olin ihan sekasin koko loppuajan itse. :LOL: Ihan ok hommaa oli, seuraavan kerran jos leikkuriin joudun, haluan että se otetaan videolle! Rakastan lääkärisarjoja, ja sehän olis loistavaa lääkärijutskaa.. (mies on sitämieltä, että oon hullu) :LOL:
 
Kyl mää kans syötin ekaks tota jauhopuuroo vaikka neiti kyllä syö ihan karkeetakin hyvin...tossa jauhopuurossa oli se ihanaa ettäs e oli niin helppo tehä...ei siinä kyllähän mikrokin nopsaan puuron valmistaa mutta hemmetti kun se aina melkkis on pitkin mikroo |O |O :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...jos ne haikarat tois noit vauvoja..voishan niitä tilata vielä pari kappaletta... :snotty:
Mie voisin niitä tehdä, mut en mie kyl meille asumaan välttämättä :whistle:
Pitäskö mun alkaa leikkii haikaraa...tulevaisuudenammatti? :LOL: :whistle:
....vuokraa kohtusi...saat ostettua lisää pinkyjä...vai mitä ne oli? :LOL:

*muoks. jos rupeet haikaraksi...joudut täytettäväksi kuitenkin ku oot niin poikkeavan näköinen muista siivekkäistä... :snotty:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mua vähän väsyttäisi, mut en kuitenkaan saa unta ennen kuin mies tulee :(
Mun mies lähti(tai oikeesti mä vein kun kun se pyysi, ja noukittiin pari työkaverii kytiin matkaltakin) työpaikan kemuihin, eli ilmasta viinaa on siellä kumottu jo useempi tunti :kieh: Mun tuurilla mä oon viel koneella kun se tulee kotiin ja sit mä saan kuulla koko viikonlopun ja seuraavan viikon kuinka "emäntä odotteli hereillä miestään kotiin..."

 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meillä mies oli muuten ihan ihmeissään, kun kerroin, että kuukkeloin kuvan meitin turvaistuinmallista ja linkitin sen päivällä tähän ketjuun. Ei uskonu, ennen kuin näytin. Työ ootta tehneet musta nörtin. :LOL:
...nyt vaan geelillä heität tukan toiselle puolelle ja hommaat vahvasankaiset silmälasit... B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä kyl voisin synnyttää vaikka joka päivä jos se lapsi vaan luiskahtais pihalle ilman ponnistusta |O Se 45 min on semmonen mikä ei oo viel poistunu mielestä vaikkakin aika on kullannut muistot :snotty:
--mulla tais olla reilun tunnin :whistle:
Mä oon tosi pahoillani sun puolesta :(
--kiitos samoin vaan..ei se enään tunnu niin hurjalta, jotenkin toi ite synnytys jäi ton spinaalipäänsäryn varjoon :/ . Alapää kipukin oli päivässä ohi kun sit alko se kauhee yläpään kipu :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kyl mää kans syötin ekaks tota jauhopuuroo vaikka neiti kyllä syö ihan karkeetakin hyvin...tossa jauhopuurossa oli se ihanaa ettäs e oli niin helppo tehä...ei siinä kyllähän mikrokin nopsaan puuron valmistaa mutta hemmetti kun se aina melkkis on pitkin mikroo |O |O :kieh:
Sullon vaa liian pieni kuppi :p :wave: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
ei siinä kyllähän mikrokin nopsaan puuron valmistaa mutta hemmetti kun se aina melkkis on pitkin mikroo |O |O :kieh:
Ah mikro... ikinä en oo mikron kanssa eläny, mutta nyt oon vähän ajatellu että se ehkä helpottais.. Kahvinkeittimen hankinnasta on jo kuitenkin kohta pari vuotta, ehkä vois investoida seuraavaks mikroon... :whistle: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
...jos ne haikarat tois noit vauvoja..voishan niitä tilata vielä pari kappaletta... :snotty:
Mie voisin niitä tehdä, mut en mie kyl meille asumaan välttämättä :whistle:
Pitäskö mun alkaa leikkii haikaraa...tulevaisuudenammatti? :LOL: :whistle:
....vuokraa kohtusi...saat ostettua lisää pinkyjä...vai mitä ne oli? :LOL:

*muoks. jos rupeet haikaraksi...joudut täytettäväksi kuitenkin ku oot niin poikkeavan näköinen muista siivekkäistä... :snotty:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
Jossaan eläin museossa isä pienelle pojalleen *kato, tuolla on nooooin komia täytetty jahve* :p :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kyl mää kans syötin ekaks tota jauhopuuroo vaikka neiti kyllä syö ihan karkeetakin hyvin...tossa jauhopuurossa oli se ihanaa ettäs e oli niin helppo tehä...ei siinä kyllähän mikrokin nopsaan puuron valmistaa mutta hemmetti kun se aina melkkis on pitkin mikroo |O |O :kieh:
Sullon vaa liian pieni kuppi :p :wave: :D

--joo, oon tullu samaan lopputulokseen, parhaiten onnistuu 24h isoilla syvillä kulhoilla/lautasilla, mut niit on vaan kaks ja tänään molemamt oli tietty pesus niin pitihän se taas kokeilla onnea--->siivota mikro :kieh: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kyl mää kans syötin ekaks tota jauhopuuroo vaikka neiti kyllä syö ihan karkeetakin hyvin...tossa jauhopuurossa oli se ihanaa ettäs e oli niin helppo tehä...ei siinä kyllähän mikrokin nopsaan puuron valmistaa mutta hemmetti kun se aina melkkis on pitkin mikroo |O |O :kieh:
Sullon vaa liian pieni kuppi :p :wave: :D


juuri näin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kyl mää kans syötin ekaks tota jauhopuuroo vaikka neiti kyllä syö ihan karkeetakin hyvin...tossa jauhopuurossa oli se ihanaa ettäs e oli niin helppo tehä...ei siinä kyllähän mikrokin nopsaan puuron valmistaa mutta hemmetti kun se aina melkkis on pitkin mikroo |O |O :kieh:
Sullon vaa liian pieni kuppi :p :wave: :D


Nii! koolla on väliä! :LOL: :LOL:

Joo, oon väsynyt ja sillon mun huumorintaju on tätä luokkaa (eeei toki muuten :whistle: :whistle: :saint: :LOL: :LOL: )


muoks* miks nää tulee tummalla? :eek:
 
Mies teki eilen aamulla mulle ja pojalle jauhopuuroa.. Oli tehny sen sitte korppujauhoista mikä oli yhessä rasiassa :whistle: Kyllä siitä ihan puuron näköstä tuli mut ei me sitä maistettu :D Olis hyvä mennä ens kerralla neuvolaan.. Meillä syödään puuroa kaurasta, ohrasta ja korpuista :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kyl mää kans syötin ekaks tota jauhopuuroo vaikka neiti kyllä syö ihan karkeetakin hyvin...tossa jauhopuurossa oli se ihanaa ettäs e oli niin helppo tehä...ei siinä kyllähän mikrokin nopsaan puuron valmistaa mutta hemmetti kun se aina melkkis on pitkin mikroo |O |O :kieh:
Sullon vaa liian pieni kuppi :p :wave: :D

--joo, oon tullu samaan lopputulokseen, parhaiten onnistuu 24h isoilla syvillä kulhoilla/lautasilla, mut niit on vaan kaks ja tänään molemamt oli tietty pesus niin pitihän se taas kokeilla onnea--->siivota mikro :kieh: :LOL:
:LOL:
Mulla on 2 tollasta aika pientä, mut korkeeta kuppia, ihan jotaan robbarijuttuja, niis on hyvä tehä :D
Ja vaik on vaa 2, mut meil tiskariki pyörii melkeen sen 2krt/pv...aina on jompi kumpi puhtaana :LOL:
 

Yhteistyössä