***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja eija81:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
ostettiin sellaista Piltin kaurapuuroa, tai siis jauhetta, mitä sekoitetaan lämpimään veteen.

Mulle neuvolan täti sano että puuron voi keittää ihan oikeesti noista kaurahiutaleista, että ei tarvi niitä "vauvahoutaleita" ostaa, jos kaapista kummiski löytyy. Mitähän eroo nois sit on? Sen puuron vois ottaa tavaks itekin syödä aamusin, ja miksei iltasinkin, kun päivällä yleensä unohtaa(siis syödä).
Meillä niissä on se ero, että "oikeeta hiutalepuuroo" tuo EI syö...ei vaikka päällään seisois ja houkuttelis...tetrapuuro menee ku vettä vaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä kyl voisin synnyttää vaikka joka päivä jos se lapsi vaan luiskahtais pihalle ilman ponnistusta |O Se 45 min on semmonen mikä ei oo viel poistunu mielestä vaikkakin aika on kullannut muistot :snotty:
Mulla oli eka ponnistus 1h50min ja kyllä mie 10 vuodessa oon sen jo unohtanu :hug: :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja eija81:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
ostettiin sellaista Piltin kaurapuuroa, tai siis jauhetta, mitä sekoitetaan lämpimään veteen.

Mulle neuvolan täti sano että puuron voi keittää ihan oikeesti noista kaurahiutaleista, että ei tarvi niitä "vauvahoutaleita" ostaa, jos kaapista kummiski löytyy. Mitähän eroo nois sit on? Sen puuron vois ottaa tavaks itekin syödä aamusin, ja miksei iltasinkin, kun päivällä yleensä unohtaa(siis syödä).
Ero on se, ettei meidän neiti ronkelina suostu syömään tavallista kaurapuuroa. Useamman aamun yritin, mutta ei tullu mitään. Kävin sitten ostamassa Piltti-puuroa. Se on paljon hienompaa, jauhoista tehtyä. Syöttelen tuon yhden paketin ja sitten kokeilen taas tavallista puuroa. Neiti tykkäs muuten kovasti, kun muussas puuron joukkoon pari tuoretta vadelmaa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä kyl voisin synnyttää vaikka joka päivä jos se lapsi vaan luiskahtais pihalle ilman ponnistusta |O Se 45 min on semmonen mikä ei oo viel poistunu mielestä vaikkakin aika on kullannut muistot :snotty:
Mulla oli eka ponnistus 1h50min ja kyllä mie 10 vuodessa oon sen jo unohtanu :hug: :D :LOL:
Kiitti
Jos mie yrittäisin vähä nopeempaa unohtaa :D
 
:wave:

Synnytyksestä tää toka käynnistyi tismalleen samalla tavalla kuin eka, eli heräsin selkäsärkyyn viiden maissa aamuyöllä ja kun nousin ylös niin tajusin että suppareitahan nämä. Siinä sit aamun laiskasti mutta tasaisesti supisteli, kunnes tuli täysi tauko vajaaksi kahdeksi tunniksi. Sit supistukset alkoi voimakkaampina ja tiheämpinä uudelleen, mut kotona rauhassa ja normaaliin tapaan aamupäivää vieteltiin-olo ei ollut mitenkään erityisen paha, supistusten ajan vaan puhaltelin menemään. =) Iltapäivästä alko sit mietityttää että pitäiskö lähteä näytille kun ekakin syntyi reilussa kuudessa tunnissa ja lähdettiinkin sit ajelemaan Kotkan päähän. Synnärillä sit todettiin et paikat jo 7cm auki ja siirryttiin suoraan saliin, jossa meni vedet ja siitä reilu puoli tuntia niin tyty oli sylissä. :heart: Ilokaasun voimalla meni koko homma, kun ei mitään kerinnyt saada-enemmän kuin hyvä kokemus siitä huolimatta! Oltiin sairaalassa klo 16.30 jälkeen ja neiti syntyi 17.41-että ei olis paljon pidempään tarvinnut odotella lähtemisen ja 60km matkan kanssa, niin tyttö olis syntynyt jonnekin ihan muualle... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä en kyllä voi mitään BB 24/7 hankkia. Johan meillä kolkuttelis sossun tädit ovella, kun äitee roikkuu täällä Kaksplussassa ja sit on ihan koukussa Big brotheriinkin. :LOL:
Tää täti roikkuu itekkin plussalla ja varmaan myös BB:lla. :LOL: :LOL: :LOL:
Ai niin.Täytyykin varoa, mitä sulle paljastaa... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä en kyllä voi mitään BB 24/7 hankkia. Johan meillä kolkuttelis sossun tädit ovella, kun äitee roikkuu täällä Kaksplussassa ja sit on ihan koukussa Big brotheriinkin. :LOL:
Tää täti roikkuu itekkin plussalla ja varmaan myös BB:lla. :LOL: :LOL: :LOL:
Ai niin.Täytyykin varoa, mitä sulle paljastaa... :LOL:
:xmas:
 

Yhteistyössä