Jahve nyt on perjantai! :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut oikeesti vois mennä maate vai?
Yöök ketsupin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Hyi kylmänä :x Lämmitettynä ketsupin ja puolukan kanssa ja ilman rusinoita...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Oi nam nam,kylmä maksalaatikko ilman rusinoita aaah
Mut jos sit heräis aamulla aikaseen virkeenä siivoomaan ku pojatkaan ei oo kotonaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jahve nyt on perjantai! :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut oikeesti vois mennä maate vai?
Ei mullekaan...taitaa olla ainoo...*taputtelee suuren suurta vatsaansa*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::xAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Borssikeitto? uppooko?
Uppos siihen asti kunnes poikaa odottaessa raskauspahoinvoinnin jyllätessä erehdyin syömään sitä... :x |OAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Borssikeitto? uppooko?
Mistä sä saat kaiken tuon energiasi? *asentaa virtajohtoa seinään* |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut jos sit heräis aamulla aikaseen virkeenä siivoomaan ku pojatkaan ei oo kotona
Yliarvostettua touhua sanon mä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut jos sit heräis aamulla aikaseen virkeenä siivoomaan ku pojatkaan ei oo kotonaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jahve nyt on perjantai! :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut oikeesti vois mennä maate vai?
Sama meillä...melkein ihan sama mitä on ruokana...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en ymmärrä ku jotku (meijän perheessä kaikki miespuoliset) laittaa melkeen joka ruokaa ketsuppia kamalat määrät.... |O |O
Tehdäänkö kimppapoistuminen , yks, kaks, kolme, hep! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut jos sit heräis aamulla aikaseen virkeenä siivoomaan ku pojatkaan ei oo kotonaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jahve nyt on perjantai! :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut oikeesti vois mennä maate vai?
Mul on kans kyseinen kippo,mutta en ole koskaan puuroa siinä tehnyt.Teen joko perinteisesti tai vesihauteessa pitkään hauduttaen.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mikropuuroja oon muuten tehny Tupperwaren kannellisessa kipossa.(Mikro Plus tai joku semmoinen).
Siel ois toripäiväkiAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut jos sit heräis aamulla aikaseen virkeenä siivoomaan ku pojatkaan ei oo kotonaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jahve nyt on perjantai! :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut oikeesti vois mennä maate vai?
Et ollu tänään meillä ku aurinko paisto sopivasta kulmastaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mistä sä saat kaiken tuon energiasi? *asentaa virtajohtoa seinään* |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut jos sit heräis aamulla aikaseen virkeenä siivoomaan ku pojatkaan ei oo kotona
Teil on muutenkin jo aivan liian siistiä...kadehdittavan suorastaan...
Voihan se olla joo...mut pakko sitä on yrittääAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Yliarvostettua touhua sanon mä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut jos sit heräis aamulla aikaseen virkeenä siivoomaan ku pojatkaan ei oo kotonaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jahve nyt on perjantai! :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut oikeesti vois mennä maate vai?
Ei vaan...N...Y...Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tehdäänkö kimppapoistuminen , yks, kaks, kolme, hep! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut jos sit heräis aamulla aikaseen virkeenä siivoomaan ku pojatkaan ei oo kotonaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jahve nyt on perjantai! :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut oikeesti vois mennä maate vai?
Älyttömän hyvää,en vaa osaa itse tehdä tai kai osais kun on lukutaitoinen tai no...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Borssikeitto? uppooko?
Tarttisko vielä kerran kokeilla...jos vaik onkin sit hyvää...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Borssi, njamnjam! Viimeks söinkin sitä mun vauvakutsuilla Saslikissa.
Nii vai pitäsk ne scooterit käydä koeajamassaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Siel ois toripäiväkiAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut jos sit heräis aamulla aikaseen virkeenä siivoomaan ku pojatkaan ei oo kotonaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jahve nyt on perjantai! :wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut oikeesti vois mennä maate vai?
Varaslähtö...hep hep...heti takaisin!!!! :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei vaan...N...Y...
Mie tahon ehottomasti siivoo ite Oon kai hullu, mut jos saan rauhassa tehä, ni jopa tykkään siitäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Viime treffeillä kun puhuttiin siitä siivoojan ottamisesta 2krt/kk, niin puhuin tänään miehelle ihan tosissani siitä.