Hyvä idisAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ja siivousasiaan vielä, niin juu, jos löydät äippäHki jonkun hyvän, niin *vinkvink* ja sama homma täältä päin. Hei, mutta mehän voitain helmimammat yrittää kimpassa ettiä luotettavaa henkilöä. =)
Hyvä idisAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ja siivousasiaan vielä, niin juu, jos löydät äippäHki jonkun hyvän, niin *vinkvink* ja sama homma täältä päin. Hei, mutta mehän voitain helmimammat yrittää kimpassa ettiä luotettavaa henkilöä. =)
Eikö se suostunu Espoosta lähettämään? (Minäkö utelias???)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kävin hakemassa joo liikkeestä paketista ihan tuliterät :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Hei Jahve, vieläkö oot täällä? Mun piti kysyä, että mitä niille sun pinkeyille nyt sitte kävi? Ostitko kuitenkin uutena?
Meil menee laittejaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meil ollaan juotu tuota sosasolaa aivan liikaa...nyt yritän jos vaihteeksi laimeeta mehuu menis ja sit vois siirtyy osittain vedenjuontiin... :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en tykkää siit vaniljasta, hyi :x kirsikkaa v ois maistaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meijän lähikaupassa oli tänää kiva yllätys Vanilija ja kirsikka coca colaa Lipittäny niit nyt tänää
Et taatusti raaski niitä ulos viedä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kävin hakemassa joo liikkeestä paketista ihan tuliterät :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Hei Jahve, vieläkö oot täällä? Mun piti kysyä, että mitä niille sun pinkeyille nyt sitte kävi? Ostitko kuitenkin uutena?
Kiitos. =) Me käytetään pääasiassa ässää, niin ei oo tietoa noista pirkkajutuista. Meidän ässän vieressä on kyllä myös K-Supermarket, joten sieltähän voisi sitten aina noita hakea.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ieva
http://www.pirkka.fi/ruoka/pirkka_tuotteet/pirkka_tuotehaku/?action=product&productId=6410400043493
Musta noi on ihan mielettömän hyviä, ainoostaan vaan coca colan valmistamina.. Tulee jenkkiajat mieleen Tuolki tais olla vaan joku pieni erä myynnissä nyt ku ei olluees palautustölkkejä..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en tykkää siit vaniljasta, hyi :x kirsikkaa v ois maistaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meijän lähikaupassa oli tänää kiva yllätys Vanilija ja kirsikka coca colaa Lipittäny niit nyt tänää
Tuolla iltapäivällä mie sen myyjän kirosin |OAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Eikö se suostunu Espoosta lähettämään? (Minäkö utelias???)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kävin hakemassa joo liikkeestä paketista ihan tuliterät :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Hei Jahve, vieläkö oot täällä? Mun piti kysyä, että mitä niille sun pinkeyille nyt sitte kävi? Ostitko kuitenkin uutena?
Meil kans laitteja juodaan, mut ei kai se ihan terveysjuomaa oo...kai siin jotain lisäaineita löytyy... Littusen laitti kolaa ukko kotiin kantanut pääasiassa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meil menee laitteja
Tosin vettä oon kyl pääsääntösesti alkanu juomaan...vaikka pahaa se on :x
joo, just sellaisia palleroita liemessä..kai niitä vois verrata ravioleihin. iiiihania!Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onko pelmenit niitä, missä on lihaa taikinakuoressa? :wave: Semmoisia olen syönyt, Saslikissa juuri, mutta en nyt muista minkä nimisiä olivat... :/
Sen verran tos työnsin, et autolta sisälle....onneks meil on asfaltti Ei tullu kuraaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Et taatusti raaski niitä ulos viedä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kävin hakemassa joo liikkeestä paketista ihan tuliterät :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Hei Jahve, vieläkö oot täällä? Mun piti kysyä, että mitä niille sun pinkeyille nyt sitte kävi? Ostitko kuitenkin uutena?
oikeesti hyvä idis!Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hyvä idisAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ja siivousasiaan vielä, niin juu, jos löydät äippäHki jonkun hyvän, niin *vinkvink* ja sama homma täältä päin. Hei, mutta mehän voitain helmimammat yrittää kimpassa ettiä luotettavaa henkilöä. =)
Mäkin oon tässä lipittäny kohta litran laittia. Mun hamppilääkärisetä olis taas kauhuissaan. Noi on pahoja mun läpimädille hampaille, kun ovat niin happamia, vaikkei niissä sokeria ookaan. No joku pahe se on mullakin oltava. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meil menee laittejaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meil ollaan juotu tuota sosasolaa aivan liikaa...nyt yritän jos vaihteeksi laimeeta mehuu menis ja sit vois siirtyy osittain vedenjuontiin... :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en tykkää siit vaniljasta, hyi :x kirsikkaa v ois maistaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meijän lähikaupassa oli tänää kiva yllätys Vanilija ja kirsikka coca colaa Lipittäny niit nyt tänää
No niitä ne sit oli. Venäläinen ruoka, njam, vaikka onkin niin tuhtia...Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:joo, just sellaisia palleroita liemessä..kai niitä vois verrata ravioleihin. iiiihania!Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onko pelmenit niitä, missä on lihaa taikinakuoressa? :wave: Semmoisia olen syönyt, Saslikissa juuri, mutta en nyt muista minkä nimisiä olivat... :/
Hampaita saa aina uusia...toista se on vaikka tupakoivillaAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mäkin oon tässä lipittäny kohta litran laittia. Mun hamppilääkärisetä olis taas kauhuissaan. Noi on pahoja mun läpimädille hampaille, kun ovat niin happamia, vaikkei niissä sokeria ookaan. No joku pahe se on mullakin oltava. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meil menee laittejaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meil ollaan juotu tuota sosasolaa aivan liikaa...nyt yritän jos vaihteeksi laimeeta mehuu menis ja sit vois siirtyy osittain vedenjuontiin... :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en tykkää siit vaniljasta, hyi :x kirsikkaa v ois maistaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meijän lähikaupassa oli tänää kiva yllätys Vanilija ja kirsikka coca colaa Lipittäny niit nyt tänää
Sen siitä saa, kun yrittää oikoa ja jättää osan lukematta. Ei pysy kärryillä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuolla iltapäivällä mie sen myyjän kirosin |OAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Eikö se suostunu Espoosta lähettämään? (Minäkö utelias???)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kävin hakemassa joo liikkeestä paketista ihan tuliterät :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Hei Jahve, vieläkö oot täällä? Mun piti kysyä, että mitä niille sun pinkeyille nyt sitte kävi? Ostitko kuitenkin uutena?
Sillä oli ne samat kärryt myös huutonetissä ja oli sitä kautta jo myynyt ´ne...vaikka huuto olis päättyny vasta 2.9.....
reilu myyjä
Oikeesti iha järkkyy ottaa käyttöön ihan uudet tavarat...mut Jahve on niin siisti et ne kiiltää viel ku tytsy niillä omaansa työntelee...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sen verran tos työnsin, et autolta sisälle....onneks meil on asfaltti Ei tullu kuraa
Aina vaan kaikki...m,yös pienellä präntätytAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Sen siitä saa, kun yrittää oikoa ja jättää osan lukematta. Ei pysy kärryillä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuolla iltapäivällä mie sen myyjän kirosin |OAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Eikö se suostunu Espoosta lähettämään? (Minäkö utelias???)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kävin hakemassa joo liikkeestä paketista ihan tuliterät :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Hei Jahve, vieläkö oot täällä? Mun piti kysyä, että mitä niille sun pinkeyille nyt sitte kävi? Ostitko kuitenkin uutena?
Sillä oli ne samat kärryt myös huutonetissä ja oli sitä kautta jo myynyt ´ne...vaikka huuto olis päättyny vasta 2.9.....
reilu myyjä
Luulette vaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Oikeesti iha järkkyy ottaa käyttöön ihan uudet tavarat...mut Jahve on niin siisti et ne kiiltää viel ku tytsy niillä omaansa työntelee...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sen verran tos työnsin, et autolta sisälle....onneks meil on asfaltti Ei tullu kuraa
voi luoja, päivän naurutAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:....vuokraa kohtusi...saat ostettua lisää pinkyjä...vai mitä ne oli?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie voisin niitä tehdä, mut en mie kyl meille asumaan välttämättäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...jos ne haikarat tois noit vauvoja..voishan niitä tilata vielä pari kappaletta... :snotty:
Pitäskö mun alkaa leikkii haikaraa...tulevaisuudenammatti?
*muoks. jos rupeet haikaraksi...joudut täytettäväksi kuitenkin ku oot niin poikkeavan näköinen muista siivekkäistä... :snotty:
Jees, pidetään hautumassa ja katsellaan. =) Me tosin otetaan se siivooja varmaan ennen teitä, kun 2.2. olis tarkoitus palata töihin. :'( Tai siis pidän viikon siinä alussa lomaa, mutta helmikuussa siis kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:oikeesti hyvä idis!Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hyvä idisAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ja siivousasiaan vielä, niin juu, jos löydät äippäHki jonkun hyvän, niin *vinkvink* ja sama homma täältä päin. Hei, mutta mehän voitain helmimammat yrittää kimpassa ettiä luotettavaa henkilöä. =)
No kyllä se helpotti joo oloa kummastiAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mutta siis tosi harmi Jahvetti. :hug:
Mäkin olisin varmaan tossa tilanteessa marssinu hakemaan kaupasta tuliterät.