***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
No en mäkään! :LOL: :LOL: Sidukoissa on eroja ja bisseissä, punkuissa myös, mutta sitten nuo tujummat on musta kaikki yhtä :x Samppakalja on :p , mutten oikeesti tiiä, erottaisinko sen skumpasta. :/ Vois joskus pitää pienen samppistastingin, ja maistaa sokkona skumppaa, samppanjaa ja vaikka vielä cavaa ja kattoa erottaako ne. :xmas:
Mä voi tulla mukaan maisteleen :p :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ja siivousasiaan vielä, niin juu, jos löydät äippäHki jonkun hyvän, niin *vinkvink* ja sama homma täältä päin. :D Hei, mutta mehän voitain helmimammat yrittää kimpassa ettiä luotettavaa henkilöä. =)
Hyvä idis

:D
oikeesti hyvä idis! :D
Jees, pidetään hautumassa ja katsellaan. =) Me tosin otetaan se siivooja varmaan ennen teitä, kun 2.2. olis tarkoitus palata töihin. :eek: :'( Tai siis pidän viikon siinä alussa lomaa, mutta helmikuussa siis kuitenkin. :(
Mennään töihin samana päivänä :D
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Pepsi-max on must ehottomasti parasta. Zero menee kans mulla mutta vaan hätätapauksessa :D
Peesi tähän :) Tosin pitäis kyllä niin rajoittaa limujen juomista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Vois joskus pitää pienen samppistastingin, ja maistaa sokkona skumppaa, samppanjaa ja vaikka vielä cavaa ja kattoa erottaako ne. :xmas:
Helmimammojen seuraavat treffit, ei lapsia mukana? ;) :LOL: :LOL: :LOL:
Se olis tulevaisuudessa ihan hauska idis.Mut sit vasta kun meidän tissittelijöiden urakka loppuu

:D
Oliskohan juttu sitte lehdessä?? :D ...en uskalla ees ajatella mitä kuvissa olis? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja eija81:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
No en mäkään! :LOL: :LOL: Sidukoissa on eroja ja bisseissä, punkuissa myös, mutta sitten nuo tujummat on musta kaikki yhtä :x Samppakalja on :p , mutten oikeesti tiiä, erottaisinko sen skumpasta. :/ Vois joskus pitää pienen samppistastingin, ja maistaa sokkona skumppaa, samppanjaa ja vaikka vielä cavaa ja kattoa erottaako ne. :xmas:
Mä voi tulla mukaan maisteleen :p :wave:
Oon muuten oikeesti miettiny, että joskus tuonnempana, kun vauvelit on isompia, niin vois olla kiva lähteä ulos helmimammaporukalla. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
:wave: iltaa...yritän päästä kärryille päivän jutuista...on urakkaa taas.
Toivoton juttu :LOL:
Nyt vasta lopetin ja työ ootte jo menny...kiva kiva
Mä oikasin tänään ja jätin päivän juttuja lukematta. No sitte olikin ollu vaikka mitä häppeninkiä, kuten Jahven kärryepisodia. Yleensä mulla meneekin melkein puoleen yöhön, kun saan vanhat jutut luettua. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
civindal! Ja muutkin tietty. =) Oottekos tulossa Tavastialle lastensunnuntaihin? :wave:

Nyt sunnuntaina ? Eiks siellä oo ylihuomenna jotain ihan muuta? Sit ku on paukkumaissi ni voisin tullakin, jos ei siis oo nyt tämä seuraava, kun pääsen varmaan ilmaseks sillon. :D
Nyt sunnuntaina meille tulee tosta yhestä puutalosta eräs perhe, katsotaan jos he suostuis vaihtamaan asuntoja! (tää on sit oikeesti salaisuus, en halua hehkuttaa liikaa ku ei ne kuitenkaan sit haluu vaihtaa :ashamed: :( )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
:wave: iltaa...yritän päästä kärryille päivän jutuista...on urakkaa taas.
Toivoton juttu :LOL:
Nyt vasta lopetin ja työ ootte jo menny...kiva kiva
Mä oikasin tänään ja jätin päivän juttuja lukematta. No sitte olikin ollu vaikka mitä häppeninkiä, kuten Jahven kärryepisodia. Yleensä mulla meneekin melkein puoleen yöhön, kun saan vanhat jutut luettua. ;)
Nii kukaa päivävuorolainen ei sitte tehny referaattia :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
:wave: iltaa...yritän päästä kärryille päivän jutuista...on urakkaa taas.
Toivoton juttu :LOL:
Nyt vasta lopetin ja työ ootte jo menny...kiva kiva
Mä oikasin tänään ja jätin päivän juttuja lukematta. No sitte olikin ollu vaikka mitä häppeninkiä, kuten Jahven kärryepisodia. Yleensä mulla meneekin melkein puoleen yöhön, kun saan vanhat jutut luettua. ;)
Nii kukaa päivävuorolainen ei sitte tehny referaattia :snotty:

Ai meil on vuorotkin ? :LOL: :LOL:
 
Mikä toi lastensunnuntai on? joku konsertti?
Siitä puheenollen, joko te ootte tutustunu Aarneen? Toi on ihan ykkönen :LOL: :LOL: Kaikki kitinät loppuu siihen paikkaan kun tää lähtee päälle http://www.youtube.com/watch?v=ub99YKGSDho
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
:wave: iltaa...yritän päästä kärryille päivän jutuista...on urakkaa taas.
Toivoton juttu :LOL:
Nyt vasta lopetin ja työ ootte jo menny...kiva kiva
Mä oikasin tänään ja jätin päivän juttuja lukematta. No sitte olikin ollu vaikka mitä häppeninkiä, kuten Jahven kärryepisodia. Yleensä mulla meneekin melkein puoleen yöhön, kun saan vanhat jutut luettua. ;)
Nii kukaa päivävuorolainen ei sitte tehny referaattia :snotty:
Niinpä! :LOL:
 
Huh, olipas urakka luettavana :D En muista enää mitään, mitä piti kommentoida...Jotainhan mä tonne väliin jo ehdinkin huikkia..

Siivooja olis kyllä niin luksus, mukana ollaan myös, jos vaan ollaan vielä pk-seudulla :)

Shamaten shamppis-iltamat ois aika kiva :D skumppa ja muu kuohuva on vaan niin hyvää :p
Olut ei uppoa millään, teininä on yritetty kovastikin :D

Huh, kun on hiostavaa sisällä, vaikka on ikkunat auki :eek:

Tää päivä ei oo ollut mun, ollenkaan. Taidan mennä maata, kun tympii niin :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
civindal! Ja muutkin tietty. =) Oottekos tulossa Tavastialle lastensunnuntaihin? :wave:

Nyt sunnuntaina ? Eiks siellä oo ylihuomenna jotain ihan muuta? Sit ku on paukkumaissi ni voisin tullakin, jos ei siis oo nyt tämä seuraava, kun pääsen varmaan ilmaseks sillon. :D
Nyt sunnuntaina meille tulee tosta yhestä puutalosta eräs perhe, katsotaan jos he suostuis vaihtamaan asuntoja! (tää on sit oikeesti salaisuus, en halua hehkuttaa liikaa ku ei ne kuitenkaan sit haluu vaihtaa :ashamed: :( )
Ei kun syyskuussa just, Paukkumaissia kuuntelemaan. =)
 

Yhteistyössä