Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:En oo kuullutkaan... No, mut mä oonkin maalta... :xmas: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja civindal:lepakko=lesbo
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:En oo kuullutkaan... No, mut mä oonkin maalta... :xmas: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja civindal:lepakko=lesbo
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meidän treffit ens vuonna.
Mut, jos tulee sossutätejä paikalle...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meidän treffit ens vuonna.
No, sitä nyt kaikkee voi aina tietää.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:En oo kuullutkaan... No, mut mä oonkin maalta... :xmas: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja civindal:lepakko=lesbo
Tietääkseni täällä yks semmoinen palstailee.....Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mut, jos tulee sossutätejä paikalle...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meidän treffit ens vuonna.
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mut, jos tulee sossutätejä paikalle...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meidän treffit ens vuonna.
Ei sitä lasketa kun muut on taas vähentänytAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mä oon nyt laittanu kyllä niin monta hymiötä, että saan satikutia.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ei sitä lasketa kun muut on taas vähentänytAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mä oon nyt laittanu kyllä niin monta hymiötä, että saan satikutia.
:saint:
Ja tän yhdistin heti tohon treffiaiheeseen, ni tuli hyvät naurut itelle.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*pullossakasvanu* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Joo, siis Espoosta alunperin. Kunnon stadilaiset kai pitää sitä landena. Mutta on mun äitee ja isukki molemmat asunu nuoruutensa stadissa.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ai Muori on syntyjään täältä? Aika harva on. =)
Niin, siis Espoosta alunperin. Kunnon stadilaiset pitää sitä kai landena. B)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ai Muori on syntyjään täältä? Aika harva on. =)