MAHTAVA tiivistelmä
Muori!
Kerrassaan ihana! :heart: =) =) =)
Synnytys mulla käynnistyi.. no siis rv 34+1 meni vedet, ja lähettiin tietysti synnärille heti ja kiiruusti, kun viikot noin vähäiset oli. Mitään kun ei iteksiään alkanu tapahtua, ni synnytystä käynnisteltiin oksitosiinitipalla rv 34+3, ei auta... tai jälkeenpäin kuulin että oli paikat auennu jo kyllä, mutta synnytys sinänsä ei kumminkaan käynnistyny. Seuraavana päivänä jatkettiin, oksitosiinitippa laitettiin n. klo 8:30 aamulla ja neiti syntyi klo 14:11, eli homma eteni sitte lopultakin joutuisasti. Ja
Jahvettikos se oli kun kävi sillon tuolla maaliskuisissa pauhaamassa että pitäkääs ne kintut yhessä ku täällä on tammikuisiakin vielä poksumatta!!
Minä synnärillä luin sitä ja hihittelin itekseni..
Maksalaatikko syödään rusinattomana ja puolukkahillon kera, ja kuumana!
Borssikeitto on :x !!
Mikrokupu meillä on, mutta mikrossa se on ollu vaan sillon ku mikro kaupasta kotiin kannettiin...
Ja siis mitenkähän iso kippo siihen puuron keittoon pitäis olla, ku minä oon semmosessa isoimmassa orthexin pakastusrasiassa tehny ja se ei oo riittäny, yli tulee niin että huhhei ja mikropuuroapullollaan jee!
Mie oon ihan lande-landelta kotoisin mut
lepakon tiesin!
Minä oon muutes ihan rappiolle menossa; ensin oon reilun vuoden kokonaan juomatta ja nyt eilettäin join taas siiderin, vaikka vasta sunnuntaina join yhden. Deeku.
Ai niin, :attn:
mikä ero on skumpalla, shamppanjalla ja cavalla? :attn: Siis onko skumppa vaan yleisesti joku kuohuviini..? Mää kun en tiiä viineistä oikeasti mitään, ni ihan
täällä kun toiset meinaa maun perusteella erottaakin nämä toisistaan! Limppareissa eroja on kyllä!
Coca-cola on PALJON parempaa kuin
Pepsi, saatikka Pepsi Max :x .
Fanta taas peittoaa
Jaffan mennen-tullen-ja-palatessa. Cokista taas ei pidä maustaa millään ylimääräisillä härpättimillä, cokis cokisena ja sitruunat sitruunoina. Tai vaniljat. Tai kirsikat.
Pitäis alkaa soseiden tekoon, pakastimeen jäi yks kuppanen purkki enää... eikä jaksais, ei millään. Vaan kai se on pakko! *menee ja päästää syvän huokauksen*