***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Huoemnia! Me täällä siivotaan. Tai no, miten sen nyt ottaa, oon korjannut vähän roskia makkarista ja mies pisti tiskit likoomaan. Hitto kun ei jaksais. :headwall: :headwall:

Muori teki hienon tiivistelmän! :flower:

Mie lähden tänään illalla Scandinavian music Groupin keikalle tavastialle, kivaa! En oo keikalla ollut toooooosi pitkään aikaan, ja tonnekin sain nimeni listalle ni mikäs siinä. :) Mies jääköön kotiin, on ollut ihan tarpeeksi ulkona (mun mielestä :LOL: ).

Äh, jatkan siivousta. :/ ->
 
Siis mistä toi poika ton taas haisto :eek: Pistin kahvin tippumaan, poika istuskelee tyytyväisenä sitterissä ja juttelee mulle ja lelulle. No, sit sil menee hermot, tottakai nyt kun kahvi on valmis :kieh: Että se siitä että joisin kahvin "rauhassa" :D
 
Nonnih, nyt tää huokasee taas, mut tällä kertaa tyytyväisenä. 27 annosta kasvissoseita erilaisina variaatioina on pöydällä jäähtymässä ja pakkaseen siirtymistä odottamassa! =)

Jahvetti, aatteles miten väärin se oli minun näkövinkkelistä. Kyl maar sitä mieluusti oiskin kotona ollu ja veet sisällään pitäny, ja sitten maaliskuussa vasta sinne synnärille vääntäytyny. No, se luoja sitte järjesteli sen vähän toisella lailla tällä kertaa..

Nyt lukemaan lehteä tonne sänkyyn ku isäntä kattoo keihäsfinaalia ja lapset on päikkäreillä, ihme aikaan... rytmit ihan sekaisin tänään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Siis mistä toi poika ton taas haisto :eek: Pistin kahvin tippumaan, poika istuskelee tyytyväisenä sitterissä ja juttelee mulle ja lelulle. No, sit sil menee hermot, tottakai nyt kun kahvi on valmis :kieh: Että se siitä että joisin kahvin "rauhassa" :D
Meil on aina niin, että jos syö/juo jotain ni pojalta menee hermot. :LOL: Kerrankin oli ihan coolisti yksin sitterissä, kunnes miehen kanssa alettiin syödä. Sit vasta, kun kummatkin lopetettiin syöminen ja tuijotettiin häntä, niin huuto loppu. :LOL:

Meillä myös niin, että omat lelut ei oo kiinnostavia enää; sen sijaan sähköjohdot, kännykät, rumpukapulat, kaikki äidin ja isin muut tavarat on tooooosi kiinnostavia. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Kiitos zuku. :flower: Olinkin nuo pohjaohjeet jo löytänyt. Miehellä on banaaniallergia niin sekään ei käy kakkuun..Mut se täyte ei ole ongelma, enemmänkin noi koristelut, jotka olis sit vielä hyviäkin. Serkut ja mun vanhemmat tulee huomenna kakulle. :D
pengoin muistia lisää... ja löyty tämmönen kuva... kuorute vaahtokarkkia

http://www.aijaa.com/v.php?i=2549172.jpg

http://www.kinuskikissa.fi/?cat=28 tuolta
tai http://www.kinuskikissa.fi/?cat=13
löytyskö vinkkejä :D
siin sivuna vasemmassa alakulmassa on linkkejä muihinkin blogeihin :D
Mä ihastuin nuihin suklaasta tehtyihin perhosiin.. vois olla esim. marsipaanin päällä ihan mukavan näkösiä
...tekis itekki mieli alkaa värkkään jotain ku näitä selailee :D
 
Vanamo, äiti teki tytön ristiäisiin kakun kaurakermasta, kun piti olla täysin maidoton pastoria varten. Hyvin sai pursoteltua sitä ja maistui hyvältä, suutuntuma oli erilainen kuin aidosta kermasta mutta muutoin toimi siinä hyvin!! =)
 
Mä olen puol tuntia vääntänyt kolmea englannin kielistä lausetta kieli poskessa :snotty: lähetin siis amerikkaan meiliä jossa yritin kysyä matkisten postikuluja,huh huh mitä tankero englantia.Onneks ei tarvinnu puhua. Olis pitänyt olla koulussa tunneilla enemmän hereillä :whistle: ,mutta mistä sitä tajus et vuosia myöhemmin on shoppaamassa matkiksia muailmalta :D
 
Mä opettelin taannoin englantia käymällä baarissa, jossa kävi paljon ulkomaalaisia. :D No, pisteen vajaan E:n mä kirjotin sitten ylppäreissä. :)

Me ollaan siivottu ja siivottu ja vieläkin tämä paikka on täynnä pskaa. Asiaa ei helpota se, ettei meillä oikeestaan ole mitään järkevää järjestystä täällä, kun ollaan koko ajan etitty pienempää kotia. Ei oo heleppoo. Muutenkin järjesteleminen on ärsyttävää, imurointi, lattianpesu etc on ihan kivaa.. :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Muutenkin järjesteleminen on ärsyttävää, imurointi, lattianpesu etc on ihan kivaa.. :headwall: :headwall:
Peesi
=)

helkkari mun vaivalla väännetty tankeroviesti ei menny perille |O on ollu paljon mutkia matkassa noiden kärryjen hankinnassa,ehkä on tarkoitettu etten ostais niitä :(
 
Hyi helkkari! :x :x Mä kävin tuossa just kylppärissä virittämässä pojan ammeen siihen telineeseen valmiiksi, kun aattelin tuon pian kylvettää. Siinä ammeen toisessa päädyssä (ulkopuolella) oli jotain ihan pieniä matoja :x :x Luulin ensin joksikin roskiksi, olivat n.0,5cm pitkiä ja ihan siimanohuita :x Yöx, kun puistattaa ja joka paikka nyt olevinaan kutittaakin :eek: Ammetta säilytetään nurin käännettynä kylppärin lattialla allastason alla ja viimeksi poika kylvetetty tiistai-iltana. Tuonne kylppäriin pääsi mm. yöperhonen ja hyttysiä silloin viime viikonloppuna, kun rakennettiin yhtä seinää ja siellä oli kaikki ovet koko ajan auki :eek: Mutta mitä noi vois olla? Mä tein ämpäriin kloritevettä ja heittelin sitä pitkin lattioita. En oo kyllä vähhän aikaan kummemmin kylppäriä hangannut, mutta imuroinkin sen kyllä pari kertaa viikossa :/ Ällöttää niin, etten tiedä ilkeänkö poikaa kylvettää laisinkaan, vaikka suihkuttelin ammeen tietty jo, mutta pelkällä vedellä, kun en vahvoja aineita uskalla ammeeseen laittaa :/

Tulipas sekava paniikki-vuodatus :eek: :ashamed:
 
Kristelle: Yöks! tiiän mistä puhut. Asuessani Ruotsissa mun kylppärissä niitä vilisi. Useimmiten niitä näki kun laittoi valot päälle.. :x

Tuli tossa mieleen kun juttelin yhen kaverin kanssa, olin sillekin todennut että mulla on ikävä ukkoa. Se totesi että "ei miestä kannata ikävöidä" ja että "yksinolo on ihanaa". Jäin siinä miettimään että oonko mä jotenki outo kun kuitenkin ikävöin? Musta vaan on niin järjettömän ihana olla kotona kun ukkokin on ja muutenkin sen lähellä on kiva olla.
Vastaavasti mun toinen kaveri tiesi heti mitä tarkoitan ikävällä..
Kun mä en koe olevani outo. Rakastunut vaan. Tai lähinnä se, että yhdessäolo ukon kaa on se mistä nautin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Kristelle minkäs värisiä ne oli,meinaa sokeritoukat on hopeahkoja ja viihtyvät kosteissa tiloissa
Ei ollut sokeritoukkia, tiedän millaisia ne ovat. Meillä vieraili niitä joskus öisin wc:ssä silloin kun opiskeluaikoina Turussa asuin. Nää oli tosi paljon pienempiä, ihan ohuita, ei päätä taikka jalkoja. Ihan oisin voinu muuten kädellä putsasta, mut huomasin, että yksi liikkui :eek: :x Onneksi mulla on haukan katse, huonompinäköinen ei ois varmaan edes erottanut :eek: Aion nyt kuitenkin pojan kylvettää ja huomenna hinkkaan desinfiointiaineella ja juuriharjalla koko kylppärin! Tai pistän miehen tekemään sen kun kotiutuu. Pitää vaan hakea lisää "torjunta-aineita" :x
 
Kristelle yööööks!! :x |O Kammoan ihan hirveästi kaikkea jalatonta ja päätöntä ja ylipäätään oravaa pienempää millä on jalkoja enempi tai vähempi kuin neljä kappaletta!! Meillä oli muurahaisia sisällä toissakesänä.. vai viime kesänä.. vuosi sitten vissiin.. olin ihan :x ku ällötti niin!! :$
 
Meillä on kylppärissä just sokeritoukkia :x nyt olenkin alkanut jättää sinne yöksi valot päälle, ei ole kiva mennä pissimään kun yhdet vilistää karkuun. Siellä on näkynyt pieniäkin toukkia, ovat mokomat käyneet hässimään :kieh: |O :xmas:

Mulla on Pepsi max-addiktio. Juon noin puolitoista litraa päivässä :ashamed: oon yrittänyt joskus olla ostamatta sitä, mutta en vaan pysty olemaan ilman. Kokis on kammottavaa, varsinkin se Zero.

Mulla menikin puoli päivää työpaikalla, laitoin työkaverin hiuksia. Poika oli ollut ihan suosiolla iskän kanssa, itki vain kun läksin =)
 
Oli todellinen pikakylvetys, kun en "uskaltanut" olla kylppärissä kovin kauaa. Ei jäänyt pojalle leikkiaikaa laisinkaan, pesut pikaseen ja veks :eek: Mä inhoan kans kaikkea mahdollista kuten Ippu :x Nyt poika on kuitenkin pesty, syötetty ja nukkumassa omassa sängyssään =) Onneksi tuo kylppäri on tuolla toisessa "siivessä" taloa, niin ei ne pienne pienet matoset pääse tänne makkareiden luo :whistle:

Mä aloitin herkuttelun kuitenkin jo päivällä ja lenkkikin tehtiin kävellen, vaikka uhkailin juosta hiukan :ashamed: Oon tässä mätännyt lakuja, suklaata, keksejä ja sipsejä :p Mulla on nyt koottuna tähän pöydälle kaikki mahdolliset hyvyydet ja syön kunnes tulee paha olo ;)
 
Hö, olipa maanantaikappale Jekovit-tippoja mitä tänään ostettiin!! :eek: Mies kävi päivällä apteekissa ja minä sit vaan tökkäsin sen Jekovit-lootan veskaani, ku autossa siis lasten kans vartottiin. Nyt sitte iltapalan jälkeen alettiin muksuille antamaan d-vitamiineja, tempaisin sen kummemmin kattomatta sen putelin laatikostaan ja ojensin miehelle joka käsi ojossa odotti. Lähin jo panee lootaa roskiin, ku mies kysy että missä se korkki on? What? Korkki?! Sitte tajusin että omatki kädet oli ihan siinä öljyisessä Jekovitissa, ja putelissa ei tosiaan ollu korkkia ollenkaan, eikä myöskään etikettiä! :eek: No, jäi sitte "Jekovitit" antamatta, tiiä mitä on ku ei oo etikettiä ja ku korkitta ollu ni puhtauskin ehkä vähä niin ja näin. Maanantaina takas apoteekkiin et antakees uus tilalle! |O
 

Yhteistyössä