***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ai Muori on syntyjään täältä? Aika harva on. =)
Niin, siis Espoosta alunperin. Kunnon stadilaiset pitää sitä kai landena. B)
Mutta on mun äitee ja isukki molemmat asunu nuoruutensa stadissa.
Landeeeeee!!! :LOL: :LOL: :LOL:
No ei vais, on mun mieskin espoosta.. :D :saint:
(jos et kerro kellekään, niin nykyään asun siis Vantaalla) :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ai Muori on syntyjään täältä? Aika harva on. =)
Niin, siis Espoosta alunperin. Kunnon stadilaiset pitää sitä kai landena. B)
Mutta on mun äitee ja isukki molemmat asunu nuoruutensa stadissa.
Landeeeeee!!! :LOL: :LOL: :LOL:
No ei vais, on mun mieskin espoosta.. :D :saint:
(jos et kerro kellekään, niin nykyään asun siis Vantaalla) :p
Okei, meiän salaisuus. ;)

Kaikkiko mut nyt jättää yksin tänne valkosen sivun kanssa? :eek:

muoks* heti alko toimii! :) Juttelenki yksin sit koko yön läpi! :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
mä ostin aventin tuttipulloon (tuli näyte pullo) sellasen pehmeän nokkispään.. neiti lähinnä narskuttaa sitä..
Mistä saa ilmasia tuttipulloja?? Mulla on kans pari aventi pulloa mut en oo niitä juurikaan käyttäny ni ostin suoraan nuk:n mukin kun siihen oon ihastunu.
Saatiin synnäriltä pampersin pakkaus jossa tuo tuttipullo oli mukana
 
Huomenta :wave: Jos jollakin on tylsää tai tekemisen puutetta täällä olis kauhea kaaos,argh.Menee ainakin vuosi kun tämän saa raivattua |O :xmas: enkä ala siihen nytkään :ashamed: Täksi päiväksi on luvattu hienoa ilmaa =)
 
Huomenta!

Ai on Liinamarilla kaaos. Meillekin meinas pukata kämppään hirviä kaaos, kun ukko toi eilen uuden ruokapöydän ja tuolit. Meinas siis jättää tänne kaks ruokapöytä ja niiden tuolit ja häipätä ite viikonlopuks Turkuun. No vei sitte onneks sen vanhan pöydän töihinsä. ;) =)
 
huomenta :wave:

yöllä on ollu maksalaatikko puheenaiheena, siinä pitää olla rusinoita, se on tosi hyvää myös kylmänä ja se pitää syödä joko puolukkahillon tai ketsupin kera, niin ja äidin tekemä maksis on iiiihan ykkönen :p

minun kaveri soitti mulle 8 aamulla ja kysyä täräytti että mitäs sanot jos tuun teille yöksi? kyllähän se mulle passaa ku ukkoki reissussa niin aiko hypätä kuopiossa heti seuraavaan junaan :D kiva yllätys ja näänpähän miten jättiläinen se jo on ku sillä on marraskuussa esikoisensa laskettu aika :xmas:

piipero86 & kalle 6kk 1pvä :heart:
 
Ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin..poika oppi kääntymään mahalta takas selälleen :D on ihan ihmeissään itsekin :LOL:

Piipero kiva,että saat seuraa,viettäkää mukava päivä =)

Muori silmät ristissä luin että teille tuli hirviä :eek: :LOL:
 
Täytys lähtee puuron keittoon, mutta jos väsään pienen tiivistelmän:

- Tavastian lastenlauantaista oli puhetta. Eka on vissiin 14.9. esiintyjänä Paukkumaissi.
- Synnytyksistä oli puhetta. Kovin erilaisia kokemuksia. Osalla todellista taistelua :hug: Jahvelta voi yrittää tilata seuraavan synnytyksensä. ;)
- Yhtään riviä ei saa jättää lukematta, nottei tipu kärryiltä.
- Lepakko = lesbo, mutta sitä ei ehkä tiedetä landella.
- Espoo on landea ;)
- Valkosta sivua meinas taas pukata tossa klo yhden aikaan.
- Niin ja osalla on mirkokupu, osalla ei. Jos ei käytä kupua ja on liian pieni kuppi, voi joutua siivoaman puuroja mikron seiniltä.

Nyt meen päivän puuhiin. :wave: Odotan illalla vastapalvelusta. B)

Saako nyt hakea hymiön?




Ihana päivä. Lähetään puistoon.
 
Kommenttia pukkaa siis yöllisiin aiheisiin. Maksalaatikon pitää olla rusinatonta tai vaihtoehtoisesti rusinat voi nyppiä pois. Ehdottomasti syötävä kuumana. Kylmä :x :x Noihin juomamaistiaisiin mäkin voisin sitten osallistua :Dkeitän kaurapuuron ihan kattilassa, mikropuuro on mun mielestä pahempaa :/ Ja yhtä nopsaan tulee liedellä, tosin kattila pitää sitten tiskata. Mikrokupua meillä käytetään, kun jotain siellä lämmitellään.

Me ollaan nyt siis pojun kanssa nää pari pv kaksistan, ilman autoa, jotain mukavaa pitäis keksiä. Kämppä on kuin hävityksen kauhistus, kun en eilen ehtinyt pahemmin siivoilemaan. Siivoojaa en ikinä meille päästäis, en haluaisi kenenkään nuohoovan meidän nurkissa :ashamed: Enkä luottaisi siihen, että siivoja siivoisi niin hyvin kuin haluan. Parasta tehdä siis itse :whistle:

Mulla on kaapeissa herkkuja, että voin niitä ainakin mussuttaa tekemisenpuutteeseen :p Päivästäkin näyttäisi tulevan ihan hieno, joten pääsee jälleen vaunuilemaan. Juostakin vois koittaa (jos söisi herkkuja vasta lenkin jälkeen..) :whistle:

Mä en noita limuja pahemmin harrasta, mies niitä ostelee ja juo. Mä vaan joskus saunan jälkeen tms. Vichyjä saatan joskus lipittää ihan muutoinkin. Janoon ryystän vettä.

Mitäpä vielä :whistle: Mä lähden petaamaan sängyn, kun sekin on vielä sekaisin, vaikka kello jo lähenee kymmentä :eek:
 
limppareista piti vielä sanoa että meillä juodaan tosi harvoin niitä kerran tai kaksi kertaa kuussa ja kaikki maut kyllä menee paitsi dr.pepper ja mehuja ei juoda oikeastaan koskaan ehkä juhlissa jne. mut vesi ja maito on meidän perheen juomat =)
 
Heippa :D

Parempi päivä jo tänään :)

Muorin tiivistelmä on ihan ykkönen, sain heti aamusta kunnon naurut :LOL:

Liinamarille onnea kääntymisestä ja muillekin helmille uusista taidoista :flower:

Synnytyksestä kävin vielä pari tuntia ennen supistelujen alkamista monen tunnin lenkillä koirien kanssa. Supistelut alkas säännöllisinä klo.16.. Joskus yöllä mentiin kättärille, jossa supistelut paheni, mutten auennut ku pari senttiä aina monen tunnin supistelujen aikana. Sain synnytyksen aikana ilokaasua, 2xepiduraalin(joka ei puuduttanut toisella kertaa kuin toiselta puolelta, friikkiä :eek: ). Mulla meinattiin ruveta puhkaisemaan kalvoja, mutta ne puhkeskin itsestään siinä kätilön valmistelujen aikana ja vettä tuli tulvimalla. Ilmeisesti A oli ns.hirttosilmukassa ja kun vesi tuli ryminällä pois, niin sydänäänet katosi. Kätilö sattui onneksi olemaan paikalla ja hälytti lääkärin. Lopuksi lääkäreitä oli kolme ja A:ta nostettiin takaisin sisälläpäin, jotta hirttosilmukka löystyis. Ja onneksi aika pian sydänäänet palasi takaisin :heart: Säikähdys oli kyllä kova ja itku pääsi meiltä molemmilta. No, jossain vaiheessa sain ruveta ponnistamaan ja A oli päättänyt tulla naama edellä maailmaan. Ponnistusvaihe kesti 27 min ja A oli ulkona ja syntyi siis 15.26 :heart: Voimat oli tosi vähissä, kun en ollut nukkunut tai syönyt piiitkään aikaan ja menetin jonkun verran vertakin. mutta voisin synnyttää koska tahansa uudelleen, niin ihana tuo lopputulos on :heart: Tuossa tuo nytkin hihkuu ja hekottaa piirretyille :heart:

Voi luoja, ton likan kakka on ruvennut haisemaan kiinteiden aloituksen jälkeen. Ja se on semmosta liimaa, että saa melkein lastalla kaivella pyllystä irti :x :heart:
 
Mikrokupua käytetään täälläkin aina kun voidaan, mulla on kaas tapana ylilämmittää, jolloin on puurot ja vellit pitkin mikroa ilman kupua. Nyt saa vaan kaapia kuvun :LOL:

Tavastian lastensunnuntai kuulostaa kyllä tosi kivalta. Täytyypä laittaa korvan taakse :) ..Muuten, musiikista ja tapahtumista puheen ollen, mistä niitä vauvojen/lasten Peltoreja sais ostaa?

edit. löysinkin jo nettikauppoja. Ei paha hinta ollenkaan peltoreilla :)
 

Yhteistyössä