***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja eija81:
Mikä toi lastensunnuntai on? joku konsertti?
Siitä puheenollen, joko te ootte tutustunu Aarneen? Toi on ihan ykkönen :LOL: :LOL: Kaikki kitinät loppuu siihen paikkaan kun tää lähtee päälle http://www.youtube.com/watch?v=ub99YKGSDho
Mun sisko vei meitin esikoisen keväällä Aarnen keikalle. Täytyykin näyttää toi pojalle huomenna. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
civindal! Ja muutkin tietty. =) Oottekos tulossa Tavastialle lastensunnuntaihin? :wave:

Nyt sunnuntaina ? Eiks siellä oo ylihuomenna jotain ihan muuta? Sit ku on paukkumaissi ni voisin tullakin, jos ei siis oo nyt tämä seuraava, kun pääsen varmaan ilmaseks sillon. :D
Nyt sunnuntaina meille tulee tosta yhestä puutalosta eräs perhe, katsotaan jos he suostuis vaihtamaan asuntoja! (tää on sit oikeesti salaisuus, en halua hehkuttaa liikaa ku ei ne kuitenkaan sit haluu vaihtaa :ashamed: :( )
Ei kun syyskuussa just, Paukkumaissia kuuntelemaan. =)
Ihan pihalla,mikä paukkumaissi ja lasten sunnuntai,vääntää rautalangasta

 
Onnea lumiannalle ryömimisestä!
Meillä mennään takaperin, vieritään ja kieritään, navan ympäri ja noin muutenkin. Eteenpäin ei kyl... Sängyllä noustaan konttausasentoon, ja tänään lattiallakin noustiin kerran, mut sit muksahdetaan.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
civindal! Ja muutkin tietty. =) Oottekos tulossa Tavastialle lastensunnuntaihin? :wave:

Nyt sunnuntaina ? Eiks siellä oo ylihuomenna jotain ihan muuta? Sit ku on paukkumaissi ni voisin tullakin, jos ei siis oo nyt tämä seuraava, kun pääsen varmaan ilmaseks sillon. :D
Nyt sunnuntaina meille tulee tosta yhestä puutalosta eräs perhe, katsotaan jos he suostuis vaihtamaan asuntoja! (tää on sit oikeesti salaisuus, en halua hehkuttaa liikaa ku ei ne kuitenkaan sit haluu vaihtaa :ashamed: :( )
Ei kun syyskuussa just, Paukkumaissia kuuntelemaan. =)
Ihan pihalla,mikä paukkumaissi ja lasten sunnuntai,vääntää rautalangasta
http://www.tavastiaklubi.fi/index.php?group=2 14.9. eka Lastensunnuntai =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
civindal! Ja muutkin tietty. =) Oottekos tulossa Tavastialle lastensunnuntaihin? :wave:

Nyt sunnuntaina ? Eiks siellä oo ylihuomenna jotain ihan muuta? Sit ku on paukkumaissi ni voisin tullakin, jos ei siis oo nyt tämä seuraava, kun pääsen varmaan ilmaseks sillon. :D
Nyt sunnuntaina meille tulee tosta yhestä puutalosta eräs perhe, katsotaan jos he suostuis vaihtamaan asuntoja! (tää on sit oikeesti salaisuus, en halua hehkuttaa liikaa ku ei ne kuitenkaan sit haluu vaihtaa :ashamed: :( )
Ei kun syyskuussa just, Paukkumaissia kuuntelemaan. =)
Enköhän mä sit juu. Täytyy Seppoa alkaa valmistelemaan että laittaa nimiä listaan. :D
muoks* siis koska hänellä on tajuttoman huono muisti noissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja eija81:
Mikä toi lastensunnuntai on? joku konsertti?
Siitä puheenollen, joko te ootte tutustunu Aarneen? Toi on ihan ykkönen :LOL: :LOL: Kaikki kitinät loppuu siihen paikkaan kun tää lähtee päälle http://www.youtube.com/watch?v=ub99YKGSDho
Mun sisko vei meitin esikoisen keväällä Aarnen keikalle. Täytyykin näyttää toi pojalle huomenna. =)
Mä katon ton huomenna, kun en nyt viitsi pitää ääniä päällä koneessa. Tietsikka on nääs makkarissa. =)

 
Onnea lumiannalle ryömimisestä :flower:

Meillä mies oli kuulemma saanu toin pimun kääntymään lelun houkuttelemana keskiviikkona, mutta multa on siis jääny tälläinen näkemättä. Voi, voi mua! Mä kun lähden salille ja jätän tytsyn iskän kanssa kotia, niin eiköhän toi käänny. Ja sitten kun jätän yhen päivän lukematta, niin vaikka mitä on sattunu. :/ ;) :LOL:

Toi Tavastian lastenlauantai kuulostaa kyllä kivalta. Mä olin melkein kolmekymppinen, kun kävin ekaa kertaa Tavalla, vaikka oon siis koko ikäni asunu pääkaupunkiseudulla. Pitäis varmaan huolehtia siitä, ettei muksuille käy samalla tavalla. =)
 

Yhteistyössä