***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mua vähän väsyttäisi, mut en kuitenkaan saa unta ennen kuin mies tulee :(
Mulla sama homma. Joskus jos saan ni heräilen sit koko ajan.. En tiedä mistä johtuu. Mies aina sanoo, et oon hullu ku valvon häntä odottamassa, mutta minkäs teet. :/
--ihan sama juttu mulla

Sama, aina nukkuu levottomasti ja heräilee, jos ei oo mies vieressä
:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Aaaaa, niissä on huutavat erot! Sama ku jois normimaitoo ja rasvatonta. Tosin oon harjaannuttanu mun makuaistiani kyl hyvin. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mua vähän väsyttäisi, mut en kuitenkaan saa unta ennen kuin mies tulee :(
Mulla sama homma. Joskus jos saan ni heräilen sit koko ajan.. En tiedä mistä johtuu. Mies aina sanoo, et oon hullu ku valvon häntä odottamassa, mutta minkäs teet. :/
--ihan sama juttu mulla

Sama, aina nukkuu levottomasti ja heräilee, jos ei oo mies vieressä
:heart:
Kumma kyl nukun ihan hyvin sillon, jos mies on esim jossain reissussa, niin että tiedän siis ettei varmasti tule kyseisen päivän aikana. :whistle: Mistälie johtuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Pepsi-max on must ehottomasti parasta. Zero menee kans mulla mutta vaan hätätapauksessa :D Noi lemonversiot on jotain :x Eikä nää vanilla ja cherry versiotkaan ois varmaan näin hyviä jos niitä sais useammin ku 10 vuoden välein :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Aaaaa, niissä on huutavat erot! Sama ku jois normimaitoo ja rasvatonta. Tosin oon harjaannuttanu mun makuaistiani kyl hyvin. :LOL:
Joo, varmaan onkin, mutta mä nyt en huomaa eroa XO-konjakissa ja halvassa brandyssäkään :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tänks Muori ja Liinamari! :flower: Ja siivousasiaan vielä, niin juu, jos löydät äippäHki jonkun hyvän, niin *vinkvink* ja sama homma täältä päin. :D Hei, mutta mehän voitain helmimammat yrittää kimpassa ettiä luotettavaa henkilöä. =)
Tää olisi kanssa mukana :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Aaaaa, niissä on huutavat erot! Sama ku jois normimaitoo ja rasvatonta. Tosin oon harjaannuttanu mun makuaistiani kyl hyvin. :LOL:
Joo, varmaan onkin, mutta mä nyt en huomaa eroa XO-konjakissa ja halvassa brandyssäkään :LOL:
Kätevämpäähän se noin on, ei käy niin nirsoksi. Ite oon hirmu valikoiva, ja se hankaloittaa kyl elämää. :)
 
Mun mielestä pikapuurohiutaleita saa luomuna myös..

Ja ei maksalaatikkoa missään muodossa eikä borssia. Tosin oon kasvissyöjä, mutta en tykännyt aikaisemminkaan :x

muoks. tohon luomuasiaanhan olikin jo vastausta :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Aaaaa, niissä on huutavat erot! Sama ku jois normimaitoo ja rasvatonta. Tosin oon harjaannuttanu mun makuaistiani kyl hyvin. :LOL:
Joo, varmaan onkin, mutta mä nyt en huomaa eroa XO-konjakissa ja halvassa brandyssäkään :LOL:
No en mäkään! :LOL: :LOL: Sidukoissa on eroja ja bisseissä, punkuissa myös, mutta sitten nuo tujummat on musta kaikki yhtä :x Samppakalja on :p , mutten oikeesti tiiä, erottaisinko sen skumpasta. :/ Vois joskus pitää pienen samppistastingin, ja maistaa sokkona skumppaa, samppanjaa ja vaikka vielä cavaa ja kattoa erottaako ne. :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tänks Muori ja Liinamari! :flower: Ja siivousasiaan vielä, niin juu, jos löydät äippäHki jonkun hyvän, niin *vinkvink* ja sama homma täältä päin. :D Hei, mutta mehän voitain helmimammat yrittää kimpassa ettiä luotettavaa henkilöä. =)
Tää olisi kanssa mukana :wave:
Nyt meitä on jo neljä! Kohtahan me työllistetään yks ihminen! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ja siivousasiaan vielä, niin juu, jos löydät äippäHki jonkun hyvän, niin *vinkvink* ja sama homma täältä päin. :D Hei, mutta mehän voitain helmimammat yrittää kimpassa ettiä luotettavaa henkilöä. =)
Hyvä idis

:D
oikeesti hyvä idis! :D
Jees, pidetään hautumassa ja katsellaan. =) Me tosin otetaan se siivooja varmaan ennen teitä, kun 2.2. olis tarkoitus palata töihin. :eek: :'( Tai siis pidän viikon siinä alussa lomaa, mutta helmikuussa siis kuitenkin. :(
Mennään töihin samana päivänä :D
 

Yhteistyössä