Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ihan sama juttu mullaAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Mulla sama homma. Joskus jos saan ni heräilen sit koko ajan.. En tiedä mistä johtuu. Mies aina sanoo, et oon hullu ku valvon häntä odottamassa, mutta minkäs teet. :/Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mua vähän väsyttäisi, mut en kuitenkaan saa unta ennen kuin mies tulee
Aaaaa, niissä on huutavat erot! Sama ku jois normimaitoo ja rasvatonta. Tosin oon harjaannuttanu mun makuaistiani kyl hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Mä huomaan. Mekin ostetaan sitä halvinta, Olvin kokista, mutta eron huomaa heti, jos ostaa Pepsimaxia tai kokislaittia/Zeroa.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Kumma kyl nukun ihan hyvin sillon, jos mies on esim jossain reissussa, niin että tiedän siis ettei varmasti tule kyseisen päivän aikana. Mistälie johtuu.Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ihan sama juttu mullaAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Mulla sama homma. Joskus jos saan ni heräilen sit koko ajan.. En tiedä mistä johtuu. Mies aina sanoo, et oon hullu ku valvon häntä odottamassa, mutta minkäs teet. :/Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mua vähän väsyttäisi, mut en kuitenkaan saa unta ennen kuin mies tulee
Sama, aina nukkuu levottomasti ja heräilee, jos ei oo mies vieressä
:heart:
Pepsi-max on must ehottomasti parasta. Zero menee kans mulla mutta vaan hätätapauksessa Noi lemonversiot on jotain :x Eikä nää vanilla ja cherry versiotkaan ois varmaan näin hyviä jos niitä sais useammin ku 10 vuoden väleinAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Joo, varmaan onkin, mutta mä nyt en huomaa eroa XO-konjakissa ja halvassa brandyssäkäänAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Aaaaa, niissä on huutavat erot! Sama ku jois normimaitoo ja rasvatonta. Tosin oon harjaannuttanu mun makuaistiani kyl hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Tää olisi kanssa mukana :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tänks Muori ja Liinamari! :flower: Ja siivousasiaan vielä, niin juu, jos löydät äippäHki jonkun hyvän, niin *vinkvink* ja sama homma täältä päin. Hei, mutta mehän voitain helmimammat yrittää kimpassa ettiä luotettavaa henkilöä. =)
Kauniita unia! Kiitos seurasta! :flower: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut nyt lähen oikeesti -aikuisten oikeesti :wave: :wave: :wave:
Kätevämpäähän se noin on, ei käy niin nirsoksi. Ite oon hirmu valikoiva, ja se hankaloittaa kyl elämää.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Joo, varmaan onkin, mutta mä nyt en huomaa eroa XO-konjakissa ja halvassa brandyssäkäänAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Aaaaa, niissä on huutavat erot! Sama ku jois normimaitoo ja rasvatonta. Tosin oon harjaannuttanu mun makuaistiani kyl hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Nyt vasta lopetin ja työ ootte jo menny...kiva kivaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Toivoton juttuAlkuperäinen kirjoittaja lumianna::wave: iltaa...yritän päästä kärryille päivän jutuista...on urakkaa taas.
:wave: :wave: Mä vasta innostun!Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Nyt vasta lopetin ja työ ootte jo menny...kiva kivaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Toivoton juttuAlkuperäinen kirjoittaja lumianna::wave: iltaa...yritän päästä kärryille päivän jutuista...on urakkaa taas.
Sama täällä...on tullu noit juotuu niin paljo et maistaisin mitä mikin on vaikka silmät sidottuina...Alkuperäinen kirjoittaja civindal:Tosin oon harjaannuttanu mun makuaistiani kyl hyvin.
No en mäkään! Sidukoissa on eroja ja bisseissä, punkuissa myös, mutta sitten nuo tujummat on musta kaikki yhtä :x Samppakalja on , mutten oikeesti tiiä, erottaisinko sen skumpasta. :/ Vois joskus pitää pienen samppistastingin, ja maistaa sokkona skumppaa, samppanjaa ja vaikka vielä cavaa ja kattoa erottaako ne. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Joo, varmaan onkin, mutta mä nyt en huomaa eroa XO-konjakissa ja halvassa brandyssäkäänAlkuperäinen kirjoittaja civindal:Aaaaa, niissä on huutavat erot! Sama ku jois normimaitoo ja rasvatonta. Tosin oon harjaannuttanu mun makuaistiani kyl hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä en kyllä huomaa Coca colassa ja Pepsissä ja niiden laittiversioissa kauheesti eroa. Ostan sitä, mikä sattuu olemaan kaupassa halvinta.
Nyt meitä on jo neljä! Kohtahan me työllistetään yks ihminen!Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Tää olisi kanssa mukana :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tänks Muori ja Liinamari! :flower: Ja siivousasiaan vielä, niin juu, jos löydät äippäHki jonkun hyvän, niin *vinkvink* ja sama homma täältä päin. Hei, mutta mehän voitain helmimammat yrittää kimpassa ettiä luotettavaa henkilöä. =)
Helmimammojen seuraavat treffit, ei lapsia mukana?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Vois joskus pitää pienen samppistastingin, ja maistaa sokkona skumppaa, samppanjaa ja vaikka vielä cavaa ja kattoa erottaako ne. :xmas:
Mennään töihin samana päivänäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Jees, pidetään hautumassa ja katsellaan. =) Me tosin otetaan se siivooja varmaan ennen teitä, kun 2.2. olis tarkoitus palata töihin. :'( Tai siis pidän viikon siinä alussa lomaa, mutta helmikuussa siis kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:oikeesti hyvä idis!Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hyvä idisAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ja siivousasiaan vielä, niin juu, jos löydät äippäHki jonkun hyvän, niin *vinkvink* ja sama homma täältä päin. Hei, mutta mehän voitain helmimammat yrittää kimpassa ettiä luotettavaa henkilöä. =)