***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Miten teillä muuten synnytykset käynnistyi?
Mulla ei käynnistyny ollenkaan :headwall: Mentiin sinne yliaikakontrolliin (42+0) eikä tuolla alhaalla ollu tapahtunu mitään! Ne sit otti mut sisään(oli perjantai) että jos seuraavana päivänä käynnisteltäis. Siel käyrällä olin sit useemman tunnin kun sydänäänet heitteli, ja lopulta kun lekuri tuli kierrokselle se päätti että leikataan. Ei yhtään kivuliasta supistusta koko raskausaikana!!!! :D :D ...eli mä en tiä synnyttämisestä mitään....

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Täällä on todella hiljaista tänään! :eek: :eek: :eek: :eek: Helmis on viihteellä, Jahvetti kärräilee varmaan uusilla Pinkyillä, Liinamari tilailee turkoosejaan, mutta missäs muut yökyöpelit on? :attn:
Kakkamarjat juu,piti turkooseja tiirailla...miehet....ja tuo poika pitää omaa kivaa sängyssä
:xmas: yritän tässä välissä palstailla :D :headwall:
 
En mä mennytkään vielä :wave: Äijät värkkäilee kalastusvermeitään pihalla ja mua ei väsytä vielä, vaikka ehkä viisasta ois mennä nukkumaan :whistle: Kiva lukea teidän synnytysjuttuja, kun en oo odotusaikana vielä ollu mukana remmissä =)
 
Arvatkaas mitä! Mä oon tosi onnellinen, kun tuo soseiden aloitus on mennyt noin hyvin! :heart: Pelkäsin, että tyttö saa oireita kaikista eväistä. Nyt ollaan maisteltu jo perunaa, parsakaalia, kukkakaalia, porkkanaa ja vadelmaa, eikä mistään oo tullu mitään. =) *koputtaa puuta*
 
Mie mietin tässä että pitäiskö toi BB 24/7 ottaa :whistle: Onks muille tulossa? meil pitää ottaa netin kautta ku antennitalouteen sitä ei muuten saa... Nyt ois tarjous siihe parisen päivää vielä.. tosin jos oottais jonku aikaa ni sit ne alkaa myymää halvalla loppukautta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie mietin tässä että pitäiskö toi BB 24/7 ottaa :whistle: Onks muille tulossa? meil pitää ottaa netin kautta ku antennitalouteen sitä ei muuten saa... Nyt ois tarjous siihe parisen päivää vielä.. tosin jos oottais jonku aikaa ni sit ne alkaa myymää halvalla loppukautta...
Meinasin aluks ottaa, mutten otakaan... :whistle: En viitti tässä sanoa miks, mutta... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja eija81:
eli mä en tiä synnyttämisestä mitään....
Niin, alatiesynnyttämisestä. ;) Itse sektio oli mielestäni aika pelottava kokemus ja ne jälkihommelit, :eek:

Juu, totta tuokin. Ne jälkijutut oli kyl ilkeet, mutta jotenkin tuntuu että mä pääsin aika vähällä niissäkin.... Ite sektio oli niin nopee etten mä oikein edes tajunnu pelätä, ja sit poika olikin jo pihalla .
Jotenkin, VAIKKA EI SAIS, mä ajattelen/koen päässeeni liian helpolla, ja seuraavalla kerralla haluun "synnyttää oikeesti", eli alakautta. Vaikkei sekään kuulemma niin herkkua ole...
Enkä tosiaan haluu loukata ketään, nää on vaan näit mun omii tuntoja. Mulla on varmaan päässä vikaa....
 

Yhteistyössä