***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

Lupas huomiiseks vähän sadetta, jippii. Iltapalalla just sanoin miehelle, e tjos huomenna sataa, nii me alotetaan remppahommat sillä, et siiretään nuo 2 pienintä poikaa samaan koppiin :D kerrossänky niille jne :D Kun saadaa toi kuopusjannun huone tyhjäksi, ni ens viikolla vois alkaa repii tapettii ja mennä k-rautaa ihmettelee vaaleenpunasia tapetteja :p :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Terveisiä Korkeasaaresta :wave: :D Huh, olipa mukava mut rankka päivä :D Mitään Naveja tarvii...kerran vaan eksyttiin :LOL: :LOL: Tai no ei nyt sillee eksytty, mut ajettii rampista ohi, kuten hilunen eikä meinattu päässä takas sille tielle mille piti :headwall: :headwall: :LOL:
Kiva, että oli hauska reissu. Täällä olikin ihan mukava ilma tänään. Missäs kohtaa vetäsitte rampin ohi?

Me ollaan tänään reppuiltu. Käytiin tunnin lenkillä ja tyttö nukahti reppuun ja nukkui siinä sitten vielä niin kauan kun juorusin naapurin kanssa. Tosi mukavaa oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:
Lauantai-illan ratoksi seksi keskusteluja palstalla... Muutenpa ei paljon siitä tuu edes puhuttua! Eli meillä TOSI hiljaista sillä rintamalla ja ihan mun haluttomuuden vuoksi... Oon kyllä aikaisemminkin havainnut tän saman ongelman joka kestää imetysajan, jospa sitä sitten taas halut palaa kun joskus imettämisen lopettaa... Miten muut, ootteko yhdistäneet haluttomuutta imetykseen? Ne siis ketkä siitä kärsii... :wave:

En ole osannut yhdistää,tai siis no eka lapsikin
:xmas: ihan mielenkiintoinen ajatus,koska tää lahnailu on persiistä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Tinttura:
Lauantai-illan ratoksi seksi keskusteluja palstalla... Muutenpa ei paljon siitä tuu edes puhuttua! Eli meillä TOSI hiljaista sillä rintamalla ja ihan mun haluttomuuden vuoksi... Oon kyllä aikaisemminkin havainnut tän saman ongelman joka kestää imetysajan, jospa sitä sitten taas halut palaa kun joskus imettämisen lopettaa... Miten muut, ootteko yhdistäneet haluttomuutta imetykseen? Ne siis ketkä siitä kärsii... :wave:

En ole osannut yhdistää,tai siis no eka lapsikin
:xmas: ihan mielenkiintoinen ajatus,koska tää lahnailu on persiistä |O
meillä on ollut aina imetysajat hiljaiseloa...mutta kun ei kumpaakaan häiritse niin hyvä niin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Terveisiä Korkeasaaresta :wave: :D Huh, olipa mukava mut rankka päivä :D Mitään Naveja tarvii...kerran vaan eksyttiin :LOL: :LOL: Tai no ei nyt sillee eksytty, mut ajettii rampista ohi, kuten hilunen eikä meinattu päässä takas sille tielle mille piti :headwall: :headwall: :LOL:
Kiva, että oli hauska reissu. Täällä olikin ihan mukava ilma tänään. Missäs kohtaa vetäsitte rampin ohi?

Me ollaan tänään reppuiltu. Käytiin tunnin lenkillä ja tyttö nukahti reppuun ja nukkui siinä sitten vielä niin kauan kun juorusin naapurin kanssa. Tosi mukavaa oli.
Mie kannoin likkaa repussa melkeen koko päivän tänää...ei viihtyny vaunuissa YHTÄÄN!! :LOL: Vaunut vois vaik hävittää..tasan kerran on käytetty sen jälkee ku reppu saatiin :p Tosin olihan niissä kätevä eväät kulettaa :D

Siinä ajettiin hutiin, kun kehä3:lta olis pitän kääntyy sinne itikseen päin :LOL: Ajettiin sitte ne pitkät tunnelit ees taas yms :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
jep, esim tämmöset , toi on plekojen kunkku, kaunis, harvinasempi ja kallis :eek:

Pakko oli taustalta tulla sanoo moi kun näin ihanainen löytyi! Meillä exän kanssa oli 500litrainen akvaario ja siellä plecoja n.20. Harvinaisempia malleja kaikki. Myös Mustaveitsikala sekä käärmekaloja löytyi kaksi. Ihan ikävä tuli niitä kavereita.
:heart:

Plekot on jotenkin niin mageita, mulla oli appelsiinipelko ja pari salamanteri plekoa :heart: :heart: :heart: , ja osiisn seepran saanu jos ei ois tullu kolmatta koiraa, pari sataa euroo tais olla seepran hinta :eek:. Kärmes kalat on jotenkin ...käärmemäisiä :LOL:

Rantateltan mä oon ostany Jyskistä, maksokahon jotain ööö...5-10?

Ehkäsy meillä on pidättäytyminen seksistä :LOL: :LOL: , jos nyt ei ihan mut melkein :eek: . Kortonkeja ompi kaapissa, käytetään sillon kun on tarvis, tai sit vähän kattelee millon puuhastelee :whistle: . Toisaalta on ikävä pillereitä, nää menkat on meinaan karseet ilman niitä |O |O |O

Meillä neiti on tänään oppinu käyttään ääntään, siis niinko huutamalla keskustelee nykyään :eek:
 
Ehkäsy Mikä se on.. Luotetaan 40% imetykseen ja menkattomuuteen B)
Onko kukaan kokeillut sitä naisten kondomia onko minkälaiset ovat kokemukset?
Toisin sanoen hetänkä suorilta roskiin vai käytettynä :LOL:
 
Meillä mutten neiti sai tänään kauheen nauruhepulin ( hieman väsyneenä juu ), nauraa kikateli vaikka kuin kaverin russelille joka leikki pallolla sitä ravistellen, välilä neiti ei tiénny että nauraakko vaiko itkeä :eek: :heart: :LOL:
 
Hellurei mammat :wave:

Jazzeista ja Porista sukuloimasta palattu onnellisesti! :D Kaikin puolin mukava reissu oli ja sääkin oli mitä mainioin. Torstaina mentiin sukulaisille ja perjantaina käytiin ensinnä Porin keskustassa ja jazzkadulla, jossa kuunneltiin musiikkia ja syötiin lounasta. Iltapäivästä käveltiin Kirjurinluodolle, jonne teimme "leirin" varjoon ja aivan alueen laidalle aidan vierustalle. Siellä oli rauhallista ja tyttökin viihtyi hyvin viltin päällä köllimässä. Peltoreita piti mallikkaasti korvilla; eivät tuntuneet häiritsevän yhtään. Musiikissa oli tietenkin taukoja, jolloin Peltorot sai pois, niin eivät sitten kuumottaneetkaan koko aikaa korvilla. :) Kentällä oli ollut tuskaisen kuuma, kun aurinko porotti suoraan, mutta meidän leirissä oli varjo ja tuulikin, joten pitkät puntit olivat kyllä tarpeen. =) Omalta paikaltamme emme tietenkään nähneet esityksiä, joten kävimmekin miehen kanssa vuorotellen vähän lähempänä lavaa jammailemassa. Tosin, kovin lähelle ei Santanan aikana todellakaan päässyt, koska yleisöä oli todella paljon. Tyttö malttoi nukkuakin muutamat päikkärit päivän aikana, aivan kuten normaalistikin. Ergossa nukkui muutenkin reissun aikana vähintään yhdet unet per päivä. :) Hintansa väärtti tuo Ergo on tosiaan ainakin meillä ollut. :) Perjantaina tytön yöunille meno myöhästyi tosin,koska olimme takaisin sukulaisilla vasta kymmenen maissa ja vasta yhdentoista maissa pieni jazztyttö malttoi sitten käydä yöunille. Tänään hän sitten nukkuikin puoli kymmeneen ja ajattelin jo, että näinköhän rytmit menevät ihan sekaisin, etenkin, kun tänäänkin hän pääsi yöunille vasta 21.15, koska kotiuduimme reissusta vähän aiottua myöhemmin. Huomisesta sen kait sitten näkee, että miten palaudutaan taas arkeen. :/ Nyt on sitten hirmuinen pyykkirumba pari päivää. |O Mutta onpa kyllä ihanaa olla taas kotona. :heart:

Allergialääkäri soitti silloin torstaina ja tytöllä nyt sitten todettiin maitoallergia. Aloitimme tuolloin Neocaten ja nyt tytön iho on taas selvästi parempi. =) Neocatella mennään pari viikkoa, jonka jälkeen tehdään Almiron -altistus ja katsotaan käykö se rakkaalle. Jollei käy niin saamme b-lausunnon ja reseptin Neocateen. Nyt siis saamme lausunnon Kelaa varten ja reseptin Almironiin.

Mitäs tänne kuuluu? Paljon on luettavaa, mutta taidan nyt käväistä kerhossa ja sitten mennä silmäilemään kuulumisia. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Iltaa :wave:


voi itku tätä palstaa..tää hävittää aina mun tekstit :kieh: :kieh: :kieh:

taas kirjoitin "romaanin" kaikki hävis :(

mutta siis...täällä ollaan! :wave:
Mä oon nykyään tehnyt niin, että jos kirjoitan pidemmän tekstin kopioin sen varulta hiirelle, josta sen saa sitten näpsästi uudelleen liitettyä viestikenttään. :whistle:

äippäHki: Mä lähtisin mielelläni messiin Hietsuun myymään. :wave: Tosin, mun yks kaveri oottaa vauvaa ja taidan odotella, että josko saa tytön niin annan niitä vaatteita sitten hänelle. :/

Liinamarille vielä kiitokset cd:stä. :flower: En muista, oonko kiittany jo näin palstalla, mutta kiitos kuitenkin. Tänään taas illalla kuunneltiin sitä ennen nukkumaan menoa. =) Ja vai olen minäkin nyt sitten unissasi. :LOL: :LOL: No, Kiasma kieltämättä on kyllä viihtyisä kahvila. :D

Tervetuloa NtiTinttura ja pikkuveikka! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Tänään ajattelin harrastaa reppuilua, niin tulisi tutuksi ja helpoksi käyttää tuo reppu. Haluaisin opetella sen päälle laittoa, niin että siihen ei tarvii kahta :xmas: . Harjoitushan tekee mestarin kuten sanotaan. :D
Mä harrastin tota eilen ekaa kertaa muuallakin kuin kotipeilin edessä.Sain jopa kaikki remmit kiinni.Poika óli ihan ihmeissään ja kuolas mun kaulan ihan märäksi kunnes siirtyi jyrsimään olkahihnoja

=) vartin verran jaksoin rynkyttää menemään =) pitkin Selloa,mut jokin viel klikkaa,ne on ne olka systeemit,liian leveät.Mies oli ihan kauhuissaan kun näki meidät reppuilemassa,parkas et pojallahan on niskat ihan vinossa äkkiä pois...ja minä kun niin naama hangon keksinä just tiirailin ukkoa et katos näin me vaan reppuillaan :LOL: :saint:
:LOL: :LOL: Hih...Ootkos sie kapeeolkainen, jos ne on liian leveet? :whistle: Mullakaan ei kyllä olkia juur ole mut hihnat on just eikä melkeen...kapeempia en vois kuvitellakaan =) Onko sulla se niskaremmi varpilla tarpeeks tiukka?? :/ Ergohan sulla oli eikös niin...? :wave:
Juup,kapea olkainen olen.Tärskyillä kokeilin Lumiannan Manducoa ja istui paremmin mun luiseviin olkiin.Niin ja ettei tarvi luulla et kauhian pikkanen olen mä olen reitevää sorttia :LOL: ainakin silloin kun en imetä...höh Jestas et tuo meidän melkee 10 kg pikkumies painoi repussa,eipähän puntteja tarvis nostella

Siis juu Ergo
Täällä kans perssiissä löytyy :LOL: :LOL:
No nyt kyllä yläpäässäki, ku on 20kg ylimäärästä edelleen mukana |O Eihän tässä laihuttaa voikaan...jää Ergo isoksi :LOL: :LOL:
Peesiä tähän. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Meillekin tuli tänään Liberolta kirje ja ajattelin tietty, et siellä on se joku lappu millä saa sen Lindex-paketin..mut eipä ollukaan, vaan joitain ihme kirjekuoria joihin voi leikkaa joitain merkkejä vaippapaketeista. Juu, ei kiitti! |O |O
Meille tuli pakettikortti noiden kuorien mukana. :xmas:

Kiva kuulla Piipistä pitkästä aikaa! =)

:hug: kaikille tarvitseville! Ja onnea kääntyilijöille ja uusia sapuskoja maistelleille. :flower: Mekin saatiin allergialääkäriltä lupa varovasti paria ruoka-ainetta maistella nyt ennen Almiron -altistusta. Saas nähdä millä aloitellaan, kun nyt ei saa enää vanhaa perunaakaan. :/ Millä muut maitoallergiset on aloitelleet soseet? :attn:
 
Tervetuloa Uska! =)

Onnea neuvolassa käyneille hienoista mitoista! Jepsun ja eija81:n pojut ainakin oli hienoja lukuja saaneet! :D Ja onnea myös mirtsun typylle hampulaisesta! :flower:

Tuo rantateltta vaikuttaa kätevältä. Rattaista tosin saa yleensä viriteltyä jonkinnäköisen varjon viltille, mutta pitääpä käydä Jyskissä joku kerta kattelemassa. =) Kiitos vinkistä nipsuli ja muut! :flower:

 

Yhteistyössä