***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

Nyt meitin toiseksi vanhin lapsi sai ajan elokuulle hampaiden paikkaukseen nukutuksella, alkoipa jännittämään, vaikka siihen on vielä aikaa.

Eikös oo ihan okei, jos siivoon vasta huomenna? :D

Tänää on pakko mennä ostamaan lohta uuniin, kun vieläkin tekee mieli sitä Jahvetin uunilohta :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minusta on muuten noi d-tipat nykysin että 3-vuotiaaksi asti, ku Jahvetti sitä mietti. Poika on 2v6kk ja vielä me niitä sille annetaan =)
Jeps, kun noitten isompien aikaan se oli 2-vuotiaaksi, mutta muistelen jostaan lukeneeni, että nykysin ois 3-vuotiaaksi...ei mun muisti ihan viel dementiatasolla sit oo :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Tänää on pakko mennä ostamaan lohta uuniin, kun vieläkin tekee mieli sitä Jahvetin uunilohta :p
Oisitten eilen tullu :LOL: :LOL:
Muuten meneekö yksityiselle, kun kerta nukutetaan? :whistle:
Meillä keskimmäiseltä paikattiin 2 hammasta tossa vuosi sitte ihan puudutuksella...mie olin ihan äimänkäkenä, kun se anto ne pelkässä puudutuksessa paikkaa |O
 
Vanamo siis ei meillä varsinaisesti oo mitään ongelmaa noissa öissä, se vaan että pikkumies on tähän saakka nukkunu paremmin. Tai siis syöny kerran 4.30-5.30 välillä niin outoa että herää jo 1 syömään ja sit parin tunnin välein kun ennen pärjänny vaan yhellä syötöllä. Ja on kuitenkin nälkäsen olonen ja hyvän määrän tuttelia söi vaikka oli molemmista tisseistä syöny. Mulla ei oo mikään pakko jatkaa imetystä, toisaalta vois olla helpotuskin ja musta tuntuu että selkeesti on vähenemään päin. Oon nyt saanu jo kuukauden kauemmin imetettyä kun esikoista.

ippu :hug: jos oikeesti tuntuu että tarviit lääkitystä niin ehdottomasti mielummin onnellinen äiti kuin surkea äiti joka väkipakolla imettää :hug:
 
Kiva aamu, pojat on kotiarestissa 12 asti :whistle: Isäntä tulee klo 14 kotiin ja sit alkaa L-O-M-A!!!!! :attn: :D :D
Normisti mullakin olis perjantaisin siivouspäivä, mut taijan miekin jättää huomiseksi, kun miesväki on jalkkisturnauksessa...poissa jaloista :kieh: Ite viiti täl kertaa jostain kumman syystä lähtee...-naistenvaivat |O :LOL: :LOL: Ovat sellasessa paikassa mis mun tietääkseen ei oo vessoja... :/
Jeps...
 
Öistä viel mun on pakko, ihan pakko hehkuttaa (sori kamalasti ne kellä syödään/valvotaan :ashamed: ), et viime yönäkii 21.00 nukkumaan, likka heräs ähräämään 5.30 ku ukolle soi kello, tutti suuhun ja 8.20 noustiin ylös :xmas: :heart: :D Voisko parempaa enää toivoa... :hug:
 
Ei mee ykstyiselle, kun ihan kunnalliselle.
Ei onnistunut terveyskeskuksessa paikkaus, niin sai lähetteen.
Ekalla kerralla antoi paikata ilman puudutusta, mutta sitten paikka irtosi ja toista kertaa ei antanutkaan ja hammaslääkäri sanoi, että sitten nukutuksella.
Kaksi maitohammasta paikataan.

Olisi kyllä pitänyt tulla sitä lohta syömään ja tuoda pullaa jälkkäriksi :D
 
Kevytmel no just...täällä nää ei taija ees kunnallisella nukutuksessa tehä...en oo ainakaa koskaan kuullu, yksityisellä on sit käyneet. Mut hyvä niin, et onnistuu teil tollee =)
Meillä kanssa 2 maituria paikattii...sillä taitaa olla jostaan syystä heikot hampaat, ei noilla muilla (eikä mulla tai miehellä) oo reikiä ollu |O Tosin astmalääkkeethän voi heikentäää...
 
VIDDU!!! :headwall: :headwall: Mulla märkänee silmät päähän.. miehen tytöllä on kissa ja se roudaa sen aina käydessään tänne VAIKKA OLEN ALLERGÌNEN!!!! Ei s**tana mene ihmisille jakeluun että joku voi saada allergia oireita.. oireita juu :headwall: :eek: :kieh: :kieh: Viimeks putsasin karvoja mun ajovarusteista kun neiti lainas niitä niin palo kädet rakoille.. KIVA KUN ON MUKAVAA!!! |O |O |O |O |O |O |O |O |O Ei voi äitinsä kuulema hoitaa kattia sillävälin kun lapsi on isän luona.. tulee varmaan vielä ERO tuon saatanan katin takia!!! |O |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tarppa |O Eikö miehes osaa sanoo tytölle??? Ei kyllä meille kattia tuotas..huh :hug:
Mies vaan on niin vitun lapatossu ex:sä edessä... jos se sanoo että ei voi kattia vahtia niin isi lupaa tuoda sen meille... :headwall: :headwall: Vittu kohta saa olla ihan huvikseen katteinee ja pentuinee ja EXINEEN!!!!!! |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tarppa |O Eikö miehes osaa sanoo tytölle??? Ei kyllä meille kattia tuotas..huh :hug:
Mies vaan on niin vitun lapatossu ex:sä edessä... jos se sanoo että ei voi kattia vahtia niin isi lupaa tuoda sen meille... :headwall: :headwall: Vittu kohta saa olla ihan huvikseen katteinee ja pentuinee ja EXINEEN!!!!!! |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Kiva kiva |O |O
Paa se katti seuraavan kerran ulkoruokintaan :wave: Huh oikeesti |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Nyt meni kahveet vääräänkurkkuun, sianalapäät
:LOL: Anteeksi, kun alkoi naurattamaan! Eikö mitkään allergialääkkeet auta?
Katsos kun mie imetän niin lääkäri kiels allergialääkkeet!!! :kieh: Olen ihan raivona SORGE!!! :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarppa:
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Nyt meni kahveet vääräänkurkkuun, sianalapäät
:LOL: Anteeksi, kun alkoi naurattamaan! Eikö mitkään allergialääkkeet auta?
Katsos kun mie imetän niin lääkäri kiels allergialääkkeet!!! :kieh: Olen ihan raivona SORGE!!! :ashamed: :ashamed:
no olisin minäkin |O |O |O |O ja tosiaan sulla on kyllä syytä! mikä ihme jotain ihmisiä vaivaa ettei tajua simppelintäkään asiaa :headwall: :headwall: oisko mistään luontaistuotteista apua? :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Eikös Lomudal silmätippoja ainaski saanut imetyksen aikana käyttää, aattelin, jos niistä ois hetkellistä apua?
Voi olla pitää varmaan lähteä apteekkiin kohta... en ois uskonu että MINUSSAKIN ASUU PIENI PETO

:whistle: sellaset pultit vetäsin... :ashamed: :ashamed: Näinkin voi käydä! :xmas:
 
Huomentapäivää! |O

Naurattaa toi Tarpan sianalapää hommeli! :LOL: :LOL: Vaikka sua ei varmaan naurata yhtään..kauheetahan toi on jos kissa tuodaan vaikka oot allerginen. :kieh: :hug:

Ja ippu Tsemppihali sinne pohjoiseen kotikulmilleni! :hug: Älä sitä murehdi, että jotkut jo menee vauvelin kanssa ulkomaille ja puuhailee kaikkee. Jokainen ajallaan..minäkin olen vielä hiukan arka menee eri paikkoihin vauvan kanssa. Olen sitä hiukan murehtinut, mutta nyt olen ajatellut, että ei pidä yrittää tehdä luontoaan vastaan..kyllä me vielä ehditään menemään ja tekemään. :) Ja huommenna on uusi päivä..josko vaikka jo parempi kuin tänään! :heart:

Siivoilut mä en siirrä enää! Olen meinaan vaan siirtänyt ja siirtänyt. Pakko hoitaa tänään pois alta. Nytkin siis tietty vois jotain tehdä kun pieni ottaa aamupäiväuniaan, mutta mutta... :whistle: sit iltapäivällä, kun neiti nukkuu oikeita päikkäreitä vaunulenkin jälkeen... ;)

Varoitus muuten siitä eilisestä kakkuohjeesta.... olin lihonut kilon tässä parin päivän aikana!! :x No joo, ei se kaikki ehkä siitä kakusta tullut..tuli meinaan herkuteltua liikaa ja liikuttua liian vähän. Hittolainen, pitää taas ottaa itseä niskasta kiinni. Tosin kakkua on vielä pieni pala jääkaapissa. :whistle: :p

Jahvetin mieskö aloittaa tänään loman. Onnelliset! Meillä miehellä vielä 2 viikkoo töitä, joista toinen kokonaan ulkomailla. No, me lennnähdetään siksi aikaa kotopuoleen mummilaan neidin kanssa. Sit mies pitääkin 5 viikkoo. Kyllä mä odotan sitä kovasti! :heart:

Eilen satoi vettä koko päivän, nyt hiukan jo paistaa aurinkokin. Tosin tuulee näköjään kovasti. Ulos kuitenkin jo pääsee, eilen ei käyty ollenkaan... :whistle:

Nyt kahvia.... :p
 
Tarpalle sympatiat! :hug: Paas isäntä järjestykseen, että kumpiko se loppupeleissään on tärkeämpi; killi vai emännän terveys!!

Mä en oo tommosta liipasin-sanontaa kuullutkaan :whistle: Ja ekana luin tuon alapäätki vaan että silmät on ku siansilmät, vähä vaan katoin että kirohärö tullut. Mut sit alko aivot pelittää kun jatkoitte juttua aiheesta!

äippäHki, kotikulmille? Sinäkö oot täältä päin kotoisin? =)

Fiilis vähä parempi ku ulkoiltiin ja juttelin naapurin emännän kanssa, en siis niinkään olostani vaan ihan ylipäätään, juhannussuunnitelmista jne. Ja anoppiki kävi. Mutta huono päivä definitely edelleen, ja tuota imetystä mietin... ku se ei nyt tosiaan tunnu kovin kivalta enää, ja niin kauan sitä pitää mielestäni vaan jatkaa kun se tuntuu kivalta. Että onkohan tämä ohimenevä vaihe samaan tapaan kuin parisuhteessa on "kuivia kausia", vai onko vaan homma tullu jo tiensä päähän..? Että joko se napanuora alkaa pikkuhiljaa katkeamaan... ja sitte itkettää jo tämmöset mietteetki, ku yks vaihe elämästä on selkeästi jäämässä taakse, vauvamaisin vauva-aika, aika jolloin on periaatteessa vain minä ja vauva, kun imetys sitoo meidät niin tiiviisti toisiimme. Sorry :ashamed: , mulla on tänään tosi tämmönen pohdiskeleva ja syvällinen päivä. Hammitus-päivä.
 

Yhteistyössä