***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

Huomenta!

Missäs se ieva muuten on?Hänen juttujaan on ollut mukava lukea =) .Oliko se vanamobr kenelle vois antaa vauvelin tietoja, jotta sais laittaa listaan.Tässä tulis A: n tiedot.Elikkäs syntyi 41+0 vkolla.Pituus 50 cm paino 3350 kg.Ja synttäripvä oli se 11.2. Poikavauveli siis :heart: .
 
Aurinko on tullut takaisin! Johan sitä vettä on saatukin tarpeeksi.
Vauvan rytmi, tuntuu joo meilläkin sekoavan herkästi, jos ollaan poissa kotoa. Ei tuo poika oikein nuku muualla kuin autossa tai "parveke"vaunuissa. Sitten kitisee väsyneenä, eikä välttämättä malta syödä.
Käytiin eilen veljelläni, jolla on 4 viikkoa vanhempi poika kuin meillä. Veljen vaimoke katsoi vähän pitkään J:n kiljumista ja ähräämistä, ja sanoi ettei kestäisi tuollaista päivääkään :eek: No, kaikilla ei ole yhtä iisiä vauvaa, joka nukkuu 2/3 vuorokaudesta, ja viihtyy yksin sitterissään :kieh: :kieh:

Ihanaa, mies tulee huomen illalla kotiin sieltä futisreissulta. Hattua nostan yksinhuoltajille :flower:

Iltapäivällä taitaa satama kutsua kahvittelun merkeissä. Lahdessa matkailevat, suosittelen ehdottomasti sataman antia :wave:

minä ja pieni huomenna 4 kk :heart:
 
Mekin herättiin taas ennen neljää |O. On vissiin joku ikään liittyvä kausi koska muillakin on tällaista? Silleen ihan ok että nukahti samantien ku oli vähän maitoa saanut ja mentiin sit takas sänkyyn. Heräs tosin uudelleen jo kuudelta.. Ukko meni vielä kysymään että haluanko mä, että hän ottaa tytön :eek:. Tyhmä..kyllähän mä mieluusti nukkumaan jäin :LOL:.

Tosta rytmin sekoittumisesta on ollut ainakin puhetta.. Aiemmin mua suorastaan ärsytti se että jotkut pystyi liikkumaan ihan miten sattuu (iltaisinkin) vauvansa kanssa. Kun meillä meni puoli yötä ihan pilalle jos iltakuuden jälkeen käytiin lääkärissä.. Nyt kun tyty on 4kk niin mä oon yhä enemmän alkanu liikkua jotta tottuis liikkumaan. Vähän samalla idealla mä annan vieraidenkin (työkavereiden, ystävien yms.) kanniskella tyttöä.

Ostin muuten junaliput ensi kuuksi. Lähetään mummolaan, miehen vanhempien luo. On juna-auto (yöjuna), ei tarvi sit miehen ajaa koko matkaa. Todettiin että ei automatkassa mitään vikaa ole mutta jos tyty on kiukkuinen koko n. 800km matkan niin ei välttis mukava matka.. Mun äiti tulee vielä mukaan niin saadaan käsiä lisää, kun on noi koirakullatkin mukana :)

Äh, en muista mitä piti mainita..

Noh, ainakin se että maanantaina on neuvolalekuri, katotaan millainen nysvä se on. Viimeksi ainakin oli sellainen, jota mun teki mieli lyödä selkää ja karjaista "ryhtiä!".. :ashamed:

 
Kyllä tää siivoominen on rankkaa :LOL: Tuntuu et mie touhuun ihan hirveesti, mut mitää en saa aikaseks |O :LOL: :kieh:
No, tavarat järkkäilty paikoilleen (paitsi pojat saa siivota omat hyllynsä, huhhuh missä kunnossa |O |O ), pölyt pyyhitty, pyykkiä pesty ja lajiteltu yms, vessa pesty...imurointi ja moppaus odottaa :wave:
Mulla alkaa myös visio likan huoneesta syntyä...yksi seinä, sellanen sanotaankohan sitä aniliinin punaseksi ja loput jollain hennolla vaaleenpunasella, huonekalut valkoset (no pinnis on nyt pyökkinen, muttei sitä enää vaihdeta :D , isosänky sit valkosena, sängynpäälle ellokselta sellanen vaaleenpunanen kruunuvuodekatoshärpäke, sotkasta ihan perus valkoset koululaishyllyt ja ikeasta (olikohan mammut-sarjaa) vaaleenpunen pöytä ja limet tai turkoosit tuolit :D Koittakaa visioida päässä ja kommentoikaa :D Huoneella kokoa n. 9 neliöö ja vaatekaapit on kanssa iha valkoset =)
Ja huomhuom...tää huone SAA olla oikeen öllövaaleenpunanen :p ;) :whistle:
 
Jahve, kivalle kuulostaa rinsessan huone =) mut saiskos sinne pinkit tuolitkin??
Mie niin kans ootan, että päästään muuttamaan, ja saan kalustaa J:lle ikioman huoneen :heart:
maanantaina seuraava näyttö tässä kämpässä, kun nyt menis nopsaan :/
 
Joo-o Ieva on Jkl:ssä. Siks ei ole yömyöhänjuttuja mut missä emmie olikaan. Sekin aina yöllä kirjoittelee nettishoppailujen lomassa. :D :flower: Mä olen ihan kakkana. Fyysisesti jotenkin kaikki lihakset ihan vetelänä eikä voimat riitä kuin hädin tuskin siirtelemään sormia näppiksellä millin irti näppäimistä. Ja olen TAAS yksin viikonlopun tai siis kaksin vauvan kanssa. Esikoinen on isällään ja mies meni töihin. On koko viikonlopun aamusta iltaan töissä. Ja viikollakin se on kotona vasta aikaisintaan kuuden jälkeen joka päivä. Alkaa jo ahdistaa. Varsinkin kun olis oikeasti tekemistäkin. Pitäis pakata tää huusholli laatikoihin ja muuttaa kuun lopussa. Ja ihan nyt tänään tai huomen tai maanantaina pitäis siivota. Mä en todella JAKSA, ei siis energia riitä eikä tee mieli syödäkään. Masennus tekee todella tuloaan tänään tuolta oikealta. Äh. Otan taas oman terapiamuodon käyttöön ja heitän sormukset nurkkaan. Leikin olevani yh niin ei tarvi tillittää sitä että mies ei ole himassa. Helkatti. Tuntiakaan en ole ollut erossa tuosta pojasta 3,5 kuukauteen ja siitäkin suurimman osan ajasta olen ollut ihan kaksistaan sen kans. Ja tämän vitutuksen tuloksena ei maitoakaan sitten tule varmaan tänään ovista ja ikkunoista joten siinäkin on sitten taas hiton hyvä syy olla allapäin. Jokainen päivähän nää asiat on tällee jonkin ajan päivästä, nyt vaan tuntuis todella etten jaksa enää. En vaan jaksa. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahvetti Mä sanon että nuo turkoosit tuolit sopis siihen aniliinin punaiseen seinään vastavärinä loistavasti.
Joo ja limeaika on kyl muutenki kohta ohi :whistle: No meiltä löytyy jo yks tuoli kumpaaki väriä, et eikun sovittelemaan ennenku menee ostaa :D
 
Pitäsköhän jatkaa siivousta :whistle:
Ainiin, ostettiin eilen eka kertaa LIDListä vaippoja testingiin...en osta toistakertaa :/ Menneet 5 vuodessa tosi surkeeksi. Sillon kolmosella käytettiin paljonki, oikeestaan pelkälleen LIDLin vaippoja...nyt nää on jotaan kovia koppuroita |O |O |O
Sillon niitä pysty vertaan melkee Pampersiin....
 
Voi vide miten herkulliselta Jahvetin kuvailema sisustus! :p
Milloin te useamman lapsen taloudet ootte laittaneet vauvanne omiin huoneisiin? Ja olikos se Kiin joka on häätämässä miestä pois Artun tulevasta huoneesta? Ja Arttu on kohta 6kk.. Meillä on tää työhuone/ukon ex-yksiösimulaattori/urheiluväline-krääsähuone josta vois jossain vaiheessa tulla tytyn oma huone (jos ei ehditä muuttamaan ennen sitä..). Lähinnä alkoi vaan mietityttämään koska kannattais siirtää tyttö omaan huoneeseen. Ehkä ei vielä kuiteskaan. Vaikkei toi nyt erityisesti heräile öisin niin ainakin nyt tuntuu että voi se nukkua meidän makkarissakin. Varsinkin siinä vaiheessa kun oppii nousemaan istumaan/seisomaan sängyssään, oon mieluusti ihan hollilla :whistle:. Noh, mikäpä kiire tässä on, ehkä sit ku toi täyttää vuoden..tai jotain :D. Isompi koti tulee kuitenkin eteen jossain vaiheessa pakosti.

Tyty nukahti, kattelin ite ties kuinka vanhan CSI Miamin dvd:ltä, ukko pelaamassa. Pitäis vielä lähteä kummipojan 9v. synttärikutsuille. Ovat muuttaneet tänne meidän lähistölle. Sekin tuntuu niin hassulta; pojan äiti on mua melkein vuoden nuorempi (eli 30v) ja silläkin lapset vähän yli ja vähän alle 10-vuotiaita.. ja sit olen mä, vanha ensisynnyttäjä :kieh:

 
Ippu Joo, niin kai se on. En vaan näe et miks olis huomenna yhtään sen parempi. Ei mulla sillai nyt ole sellanen olo että olis jotenkin huonosti asiat mut se kun ei jaksa tehdä jatkuvasti yksin näitä kotijuttuja täällä. Saan hoitaa tuon muuttopakkaamisenkin lähes yksin kun ei mies ole himassa kuin pari hassua tuntia illalla. Ja pakkaaminenkin on helvetin hankalaa kun N nukkuu sisällä nykyään paremmin kun ulkona kun naapurin pennut herättää sen aina ennen aikojaan. Ja sit kun se ei nuku kuitenkaan tarpeeks pitkään kerralla sisälläkään niin tuntuis nukkuvan koko ajan eli pakkaaminen on suoritettava kun se on hereillä. Eikä silloin viittis pakata kun toinen tillittää äitiä että leikitään. Lisää oikeen pökköä pesään että enpäs tee mitään. Hajotkoon pakka käsiin. Ei huvita taas oikeen mikään..Matti Näsän sanoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pitäsköhän jatkaa siivousta :whistle:
Ainiin, ostettiin eilen eka kertaa LIDListä vaippoja testingiin...en osta toistakertaa :/ Menneet 5 vuodessa tosi surkeeksi. Sillon kolmosella käytettiin paljonki, oikeestaan pelkälleen LIDLin vaippoja...nyt nää on jotaan kovia koppuroita |O |O |O
Sillon niitä pysty vertaan melkee Pampersiin....
Olen samaa mieltä... ja mun mielestä niissä TODELLA paljon voimakkaampana joku ihme haju (haisee kakalle, vaik vain pisu vaipassa)... ei tule meillekkään niitä enään.. eikäne edes ole halvempia (vaik niin mulle on mainostettu)
 
VanamoBr :hug: onko sulla lähipiirissä jotain esim. reilu 10v tyttöä joka vois tulla N seuraksi..?

meillevauva: Olemme suunnitelleet että, laitamme lapset ensin vierihoitoon ts. meidän makkuuhuoneesta pääsee pienempään "ns. toimistohuoneeseen" josta suunnittelemme tekevämme lastenhuoneen. sit varmaan siirtyy sinne ku ei ole enään tissillä.. on kuitenkin lähellä mut ei samassa huoneessa.
jos saamme näitä ihanuuksia useamman, nini vauva vois olla meidän huoneessa ja siit edellinen/set vierushuoneessa ja sit siittä isompana sit kauemmas..
 

Yhteistyössä