Pessi ja
Kristelle +
äippäHki (aina välillä, eikö ) Täällä kans taas kerran edessä "yksinhuoltajuus". Mies lähtee reissuun ma ja palaa seuraavan viikon keskiviikkona |O Mä pidän miehen reissujen aikana aina hirmu tarkasti rutiineista kiinni. Esim. iltatoimet on pakko alkaa jo seiskan jälkeen. Isommat ku rymyää päivän pihalla, ni ne on miltei pakko suihkuttaa joka ilta. 7v. onneks pärjää suihkussakin jo hienosti ihan ittekseen, mutta tyttöä 5v. en ole vielä ittekseen suihkuun lähettänyt. Suihkun jälkeen yökkärit päälle ja iltapalalle. Tuona aikana sit vauvalle iltapesut ja yökkäri. Sit olis vuorossa hammaspesu ja iltasatu. Kun isommat sit ovat sängyissään, niin on Tillin aika saada oma "iltapalansa" ja käydä nukkuun. Pyrin saamaan koko komppanian hiljenemään klo 21 mennessä. Aika usein onnistuu, ei toki aina. Sit itte suihkuun ja iltapalalle. Syötyäni olen "aika" valmis tapaus ittekin, ylleensä viim. klo 22.30 on äipältäkin taju pois (lehti tippuu sängyssä nassulle ). Tilli syö yöllä/aamuyöllä kerran ja tissillä ku mennään, niin otan hänet viereeni syömään ja yleensä nukahdan itte aina ennen ku neiti saa syötyä :ashamed: Aamut tahtovat alkaa vähän turhan aikaisin, sillä yöllä on syöty vain toiselta puolelta, niin mun vain on PAKKO nousta ylös lypsämään. Viisarit saattavat näyttää vasta klo 06.15 |O
Mä olen aina tottunut kulkemaan lasten kanssa. Ja aina ja joka paikassa he sit mun mukana kulkevatkin B) Hullunhommaa varmaan jonkun mielestä, mutta itte en koe sitä ongelmalliseksi. Kyllä mä nytkin aioin to lähteä tsekkaamaan Ideaparkin alennusmyynteihin lasten kans. Shoppailun lomassa käydään vaikka Rax:ssa syömässä ja välillä lapset pääsevät esim. PiiPoohon (lasten kulttuurikeskus), jolloin mulla on tilaisuus olla hetki "yksin" . Onhan Tilli toki vaunuissa mukanani, mutta jos hän nukkuu just sopivasti, niin se on miltei yksin oloa
. Jos joskus käy sellainen vahinko että pääsen kaupoille oikeasti yksin, niin välillä mietin tosissani, et voi kiesus, mihin mä ne vaunut nyt jätin...
Piipi79, meillä ei vielä hampuloita ole, mutta kuolaa valuu kyllä ihan riittämiin =)
Jahvetille piti sanoa, et ihanalta kuulostaa tuleva typyn huone. Karkkivärit
Meillä on tarkoitus siirtää Tilli siskon kanssa samaan huoneeseen sitten ku syöminen yöllä jää tyystin pois. Oman huoneen hän saanee n. 2-vuotiaana kun sisko muuttaa toiseen huoneeseen kouluun mennessään. Tilli siis perii siskon vaaleanpuna-valkoisen huoneen =)
Huomenna ajellaan nuoremman kummipojan 4v. synttäreille Poriin.
Ja nyt nukkuun :wave:
-b- ja Tilli 4kk 6pv