Pitkät pätkät tekstiä taas (hyvä hyvä!!=) ) joten vähän hajanaiset ja sekalaiset kommentoinnit tulee vaan nyt, kun ihan tämän hataran muistin perusteella yritän jutskailla.
Ensinnäki onnea
hampaista niille kelle on semmosia jo ilmaantunu! :flower: =) Minä en oo hokannu tytyn suuhun ees kahtoa että onko sinne ilmaantunu jotain siihen viittaavaa. Kauhian känänen on kyllä mielestäni ollu eilen ja tänään, että voispa melkein kurkatakin! Esikolle tosin tuli eka hammas vasta seittemän kuukauden iässä, joten mahtaisko tuo pikkusisko tekaista oman ekansa näin paljo aiemmin..?
Sitten
kakka ja sen koostumus, ni meillä kun syödään yks soseateria päivässä, ni tulee vastaavasti myös yksi samannäköinen (siis saman paksuisen oloista kuin se sose) kakkakin päivässä, plus ehkä yks semmonen ku mitä kakat ennenki oli, eli semmonen perus-maitokakka.
Tuttihomma meni esikoisella niin, että kun pidettiin puolivuotiaana se unikoulu, ni samaan aikaan alettiin laittaa tutti kiinni yöpön rinnukseen tuttihihnalla. Jossain vaiheessa oppi sen siitä sitte ite suuhunsa laittamaan, en vain muista ollenkaan miten pian! Eli tuttirumba loppu siinä yhteydessä kans, samalla ku yösyönnitki.
Ihme väsymys tänään, heräsin jo suht. virkeänä aamulla, mutta sitä virkeyttä riitti about tunnin, sit uuvahin täysin! Ihan ihmeissäni oon että mistäs tämmönen johtuu. Tuntu ettei vaan millään jaksanu pitää silmiä auki!! No lepäilin sohvalla vähä ni kyllä se sit helpotti, mutta vieläki on vähän outo olo. Tuntus janottavan koko ajan, ja ummettaa.. ois Levolacia talossa kyllä mutta en taida uskaltaa sitä ottaa, ennemmin jotain tutumpaa konstia kuten lakritsit, niillä lähtis!
Tuntuuko teidän vauvat lämpimiltä/kuumilta? Minä oon jo kaks kertaa mitannu Annikalta oikeen kuumeen ku otsa on tuntunu minusta niin lämpimältä, eikä kuumetta kuitenkaan ole ollut! Siis onko vauvat vaan niin lämpimän tuntoisia? Tai tekeekö vaikkapa liika vaatetus niistä lämpimämmän tuntoisia kuin mitä ne on jos niillä on sopivasti päällä? Ja siis miettikää, kaikenlaista sitä kahden lapsen äitiki voi kysellä... :ashamed: pitäis kai tämmöset tietää? Vai oonkohan minä vaan koko ajan niin varpaisillani että jos jompikumpi lapsi sairastuu, ja siksi hätäilen kun muka vähän lämpöiseltä toinen tuntuupi...
Annika haluais istumaan koko ajan! Sylissä punnertaa ihtesä istuma-asentoon, selällään ei tunnu viihtyvän enää alkuunkaan. Ja masullaan väsyy niska vielä hirmu helposti. Joten sit on yhtä kitinää, kun missään asennossa ei oo hyvä... kun eihän me kauaa anneta istuallaan kököttää vaan ehdotellaan aina vähän pötköllään olevampaa asentoa.. ja siitä hirmu käninät sit heti. Blaah! :kieh:
Mut jospa lähtis vaikka lehen lukuun ku molemmat pikkuhirviöt tirpoo unta... lepäillä pitäis siis nämä hetket itelläki, ku niin tuntuu nuo fyysiset voimat vähissä olevan, ainaki tänään.