***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
piipero lähtee seikkailumielellä ja ottaa vaan kaikki välttämättömimmät :D
eli vaan minä ja pojat, kamat jätetään kotiin. sitä mitä ei oo niin sitä ei tarvita, eikös se niin se sanonta mene :LOL:
Juuri näin...no ne junaliput kandee ottaa :whistle: :D
mut jos lähtis niinki villinä että kokeilis päästä pummilla koko matkan :whistle: menis vessan poikien kans piiloon ku kondyktööri kiertää :p
Ei kantsi. =) Konnari kyttää siinä vessan luona niin kauan kun sieltä ulostaudutaan. =)
Ootko kokeillu? :LOL: :LOL:
En itte,mutta oon kuullu jonkun kokeilleen. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
piipero: Eiks miehelläs oo lomaa? Tai voiskos se heittää ja hakea teidät? :/
meillä on 600 kilsaa helsinkiin niin se heittäminen ei oo vaihtoehto,valitetavasti.. :ashamed:
Ainiin, teillä oli niin paljon tuota matkaa. :headwall: Pohjoisestahan taisitkin olla... :ashamed:
kajjaanistahan minä, kainuun korvesta :p
Niin juu, Kainuu ei taida olla teidän mittapuussa pohjoista. :headwall: :ashamed:
no lappi on pohjosempana :D
 
no huhhuh teijän kanssa!!ku mä lähin illalla nukkuu nii tekstiä tullu ainaski 10sivua!!!!
meillä tytöt nukkuu edelleen, vissiin kohta heräilee.ite ei jostain syystä saanu yöllä nukuttua.oon toivoton tapaus noin yleensäkin ton nukkumisen suhteen.täytyy juoda monta kuppia kahvia jotta pääsis käyntii |O
Tuo raha on kyl nykyään sellanen et vaikka sitä olis miten paljo nii ainase loppuu kesken.ruoka on niiiin kallista nykyään et uppoaa kohtuuttoman paljo kuukausituloista ruokaan vaippoihin yms..S-bonuksien kannalla oon muuten minäki.
 

Yhteistyössä