Btw, Hippa ja Civindal, oon tulossa huomenna Käpylään kyläilemään kaverille. =)
Meillä menee nykyään LÄHES joka yö 12h, klo 20-08. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hyvä hyvä....Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Öitä kaikille. :heart: :heart:
En tiedä, uskallanko hehkuttaa, mutta meidän neiti on nukkunu kahtena yönä 10 tuntia putkeen ilman syöttöjä. =)
Meillä meni viime yönä tasan 12h
Jatkakees tonne..Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Uus pino huomiselle löytyy täältä. :attn: :attn:
Ei oo ainakaan näkynyAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onko nipsuli vielä lomalla? :/ :attn:
Kokemusta myös tuosta :ashamed: Ei kivaa ei :hug:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:minä oon kyllä niin kade teille joiden ei tarvii vähentää kuukausi ostoja vaikka niin aina mietitteki, meillä on monesti rahat niin tiukilla että pitää puhelimen laskimella laskea tavaroiden summa että tietää ilkiääkö kassalle mennä niiden ruokien kans ettei tarvii kassalla ottaa puolia pois :ashamed:
mitenkäs kauan se tyttö on mummolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla meinaa alkaa paniikki iskeä, et maltanko mie jättää torstaina likan mummolle :'( Menee koko loma tietty ikävää poratessa :xmas:
2 yötä...torstai aamusta lauantaihin iltapäivään johonki... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mitenkäs kauan se tyttö on mummolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla meinaa alkaa paniikki iskeä, et maltanko mie jättää torstaina likan mummolle :'( Menee koko loma tietty ikävää poratessa :xmas:
no on varmasti aika vaikeata, mut onneksi on nämä puhelimet keksitty niin voit terrorisoida mummoa vartin välein ja kysyä miten menee yritä ottaa lomasta kaikki ilo irtiAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:2 yötä...torstai aamusta lauantaihin iltapäivään johonki... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mitenkäs kauan se tyttö on mummolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla meinaa alkaa paniikki iskeä, et maltanko mie jättää torstaina likan mummolle :'( Menee koko loma tietty ikävää poratessa :xmas:
Peesi tähän. :headwall: :headwall: |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Raha on kylä siitä ihmeellinen asia, että tuli sitä minkä verra tahansa, niin aina kaikki menee |O
se on tosi, vuosi sitte meillä oli ehkä noin puolet näistä tuloista mitä nyt, mut sillon saatiinki kelan tukia yms. nyt ukko töissä niin tuet pois jne. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Raha on kylä siitä ihmeellinen asia, että tuli sitä minkä verra tahansa, niin aina kaikki menee |O
NiimpäAlkuperäinen kirjoittaja piipero86:no on varmasti aika vaikeata, mut onneksi on nämä puhelimet keksitty niin voit terrorisoida mummoa vartin välein ja kysyä miten menee yritä ottaa lomasta kaikki ilo irtiAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:2 yötä...torstai aamusta lauantaihin iltapäivään johonki... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mitenkäs kauan se tyttö on mummolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla meinaa alkaa paniikki iskeä, et maltanko mie jättää torstaina likan mummolle :'( Menee koko loma tietty ikävää poratessa :xmas:
Mietin kuule pari viikkoa sitten ihan samaa. :/ En oo jaksanu vieläkään ottaa luuria käteen ja soittaa henksutyypille. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hei muutes...kai mie saan lomarat normaalisti vaikka äippälomalla oonki??
No Kelallehan ainakin pitää täyttää lappu, millä haetaan sitä ruhtinaallista hoitorahaa. Ja luulisin, että duuniin myös. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tehäänkö hoitovapaasta joku lappu tms vai miten se homma sen sopimisesta menee??? :wave: Jos joku tietää ni saa valasta mua