***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

minä oon kyllä niin kade teille joiden ei tarvii vähentää kuukausi ostoja vaikka niin aina mietitteki, meillä on monesti rahat niin tiukilla että pitää puhelimen laskimella laskea tavaroiden summa että tietää ilkiääkö kassalle mennä niiden ruokien kans ettei tarvii kassalla ottaa puolia pois :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
minä oon kyllä niin kade teille joiden ei tarvii vähentää kuukausi ostoja vaikka niin aina mietitteki, meillä on monesti rahat niin tiukilla että pitää puhelimen laskimella laskea tavaroiden summa että tietää ilkiääkö kassalle mennä niiden ruokien kans ettei tarvii kassalla ottaa puolia pois :ashamed:
Kokemusta myös tuosta :ashamed: Ei kivaa ei :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla meinaa alkaa paniikki iskeä, et maltanko mie jättää torstaina likan mummolle :'( Menee koko loma tietty ikävää poratessa :xmas:
mitenkäs kauan se tyttö on mummolassa?
2 yötä...torstai aamusta lauantaihin iltapäivään johonki... :snotty:
no on varmasti aika vaikeata, mut onneksi on nämä puhelimet keksitty niin voit terrorisoida mummoa vartin välein ja kysyä miten menee :D yritä ottaa lomasta kaikki ilo irti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Raha on kylä siitä ihmeellinen asia, että tuli sitä minkä verra tahansa, niin aina kaikki menee |O :whistle:
se on tosi, vuosi sitte meillä oli ehkä noin puolet näistä tuloista mitä nyt, mut sillon saatiinki kelan tukia yms. nyt ukko töissä niin tuet pois jne. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla meinaa alkaa paniikki iskeä, et maltanko mie jättää torstaina likan mummolle :'( Menee koko loma tietty ikävää poratessa :xmas:
mitenkäs kauan se tyttö on mummolassa?
2 yötä...torstai aamusta lauantaihin iltapäivään johonki... :snotty:
no on varmasti aika vaikeata, mut onneksi on nämä puhelimet keksitty niin voit terrorisoida mummoa vartin välein ja kysyä miten menee :D yritä ottaa lomasta kaikki ilo irti
Niimpä :LOL:
No onneksi mie tiiän sen, et mummo pärjää kyllä :D Mut oma pää viel levii johonki välille Kotka-Hämeenlinna :LOL:
 
minä odotan toisaalta sitä että menis äkkiä vuosi että voisin ruveta itellekki töitä ehtimään ja sitten sais taas vähä enemmän tuhlattavaa rahaa, mut sitte toisaalta taas toivon että aika matelisi ku en halua että kalle kasvaa isoksi pojaksi, se on nyt niin kiva pallero :D
 
oon muuten nyt haaveillu kesäreissusta poikien kans helsinkiin minun siskon luo, mut oon nyt jo kauhistellu sitä junamatkaa ku mullahan pitäs ottaa puoli omaisuutta matkaan ja yksin sitte kaikkien kamojen kans ährätä junaan, se junahan jäis puoli tuntia aikataulusta ku minä lastaisin niitä kamojani..
 

Yhteistyössä