***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
minä oon tässä mietiskelly että minne sitä tekis kesäreissua jonnekki vähä kauemmaksi niin onko täällä porukalla kokemusta tykkimäestä tai powerparkista? ku esikoiselle varsinki olis kiva käydä jossain tollasessa ja tottakai sitä pitäs itekki käydä niissä laitteissa riehumassa ku viime kesänä ei saanu edes tivolissa käydä missään :'(
Mun veli lapsineen (6v.poika) kävi viime kesänä Powerparkissa ja ne kyllä kehui sitä paljon. Vaikka siellä on ilmeisesti aika hurjia laitteita aikuisille, niin löytyy myös paljon kivaa pienemmillekin :) . Ja pari muuta tuttua on kehunut myös samaista paikkaa, eikä ne hinnatkaan kuulemma päätä huimaa..
 
Meillä on myös tuommoinen HOK-Elannon kummilusikka. Ja nuo alekupongit vielä käyttelemättä. =) Oikeesti mä oon sitä mieltä, että asiakkaalle parasta olis jos koko kanta-asiakasjärjestelmät purettaisiin ja nykyiset bonareina tai plussina tms. maksettavat summat siirrettäisiin suoriksi alennuksiksi tuotteisiin. Näin kaikki hyötyisivät yhtä paljon järjestelmästä. Tällä hetkellähän suurperheet tai muuten vaan paljon ostavat hyötyy suhteessa eniten. :kieh:
 
Mutta siis oikeesti viel tosta ruuasta...joka kuukaus ku plussatidote tulee, ni me päätetään, että aletaan kattoo mitä ostetaan ja vähä säästää...no kuukauden päästä sama juttu :LOL: :LOL: :whistle:
No sama kai se niin kauan ku rahat riittää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahvetti:
Meille tuli viimeksi 13 plussaseteliä :whistle: :wave:
MIT VIT??? Vähänkö teillä on mennyt liikaa rahaa kauppaan!!!
1300e oli ostoja :whistle: Sellanen aika normi :D :LOL:

:eek: :eek:

Me saatais oikeesti jo keskittää kaikki että saatais kk tollanen määrä ostoja yhteen ketjuun! Lastenvaatteet ja kaikki autot yms. ----NONNI!!Nyt hokasin. :eek: Teil on vakuutukset siin toises yhtiös jonka nimeä ei mainita! :LOL:

Ei taijeta kyl saaha mistää vakuutuksista tms plussaa... :whistle: kaikki on ihan kauppajuttuja :D
No sit te maksatte kyllä liikaa ruuasta. :whistle: *toteaa viisaana* Ei vaines. Ostakaa te k-ryhmästä me ostetaan s-ryhmästä ja samaa hernekeittoa on meilläkii pöydäs torstaisin. :p
Mie oon kyl oikeesti tullu siihe tulokseen, et ne merkit yms mitä käytetään, ni saadaa cittarista halvemmalla ku prismasta :/ Varmaan tosiaan riippuu paljo siitä et mitä ostaa onko halvempaa vai ei =)
Vihjaaks et me ostetaa jotaa halpistuotteit vai!!!??? :D No ei se tosiaan mee kauppakohtaisesti nuo hinnat. Enemmänki vaan kysynnän ja jakelijan mukaan. Meil vaa tos vieres noi kaupat on ku eri planeetalta hinnoissaan. S on halvempi. Mut sit kun menee toisaalle niin voi olla ihan toisin päin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mutta siis oikeesti viel tosta ruuasta...joka kuukaus ku plussatidote tulee, ni me päätetään, että aletaan kattoo mitä ostetaan ja vähä säästää...no kuukauden päästä sama juttu :LOL: :LOL: :whistle:
No sama kai se niin kauan ku rahat riittää...
Sama homma täällä. Aina puhutaan, et pitäis enempi kattoa, mut sit ostetaan kuitenkin niitä samoja. :/ :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mistä päin Hkiä oot Hippa? Ettei satuttais tuttuja olemaan? :whistle:
Tuolta Käpylän puolelta löydyn :whistle:
hmm... No, ei taideta olla. :whistle: Jollet ole Intiassa käynyt. :/
Oon käynyt Kirppu-ryhmässä torstai-aamuisin :) Ei kait maailma ihan näin pieni voi olla :wave:
On se. =) Mut me käydään keskiviikkoaamuisin. :) Mut hei, täällähän on siis ainakin kolme käpyläläistä! Me ei siis olla Käpylästä, vaan täältä rannasta. :)
No on :)

Ja heippa vaan Civindal-naapurillekin :wave:
Terveh, kävin kurkkaan sun profiilin ja yritin heti miettiä kellä täällä on kaks koiraa... Nimim. koko ikäni melkee täällä asunu ja tunnen ihan liikaa porukkaa. :LOL: Eipä kuitenkaan tullu mieleen ketään.. :whistle: Jospa täällä on siis vielä uusiakin tuttuja. :)
Me muutettiin takaisin Käpylään tuossa vuoden vaihteessa, tänne "puu-puolelle" :LOL: . Että jos näet akan, kantoliinan ja kaks höperöä koiraa, niin siinä ollaan me :LOL: Tosin omia hermoja säästääkseni käyn paljon vaunuilla ja yhden koiran kanssa kerrallaan lenkeillä, saa typykkä nukkua pidempään :)
 
Me ollaan käyty jo useana vuonna Powerparkissa, kun on mökki siinä lähellä. Ihan ok paikkahan se on, tuntuu vaan että hinnat on siellä kallistunu vuosi vuodelta. Mutta tulee sinne joka vuos uusia laitteitakin. Meillä isukki ja toi esikoinen on käyny ajamassa ihan huvipuiston vieressä mikroautoradalla sellasella tandemautolla, johon pääsee toi junnu kyytiin. Meillä noi on aikamoisia automiehiä. Pojun eka sana oli auto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä on myös tuommoinen HOK-Elannon kummilusikka. Ja nuo alekupongit vielä käyttelemättä. =) Oikeesti mä oon sitä mieltä, että asiakkaalle parasta olis jos koko kanta-asiakasjärjestelmät purettaisiin ja nykyiset bonareina tai plussina tms. maksettavat summat siirrettäisiin suoriksi alennuksiksi tuotteisiin. Näin kaikki hyötyisivät yhtä paljon järjestelmästä. Tällä hetkellähän suurperheet tai muuten vaan paljon ostavat hyötyy suhteessa eniten. :kieh:
Tollee kun teki eräskin vak. yhtiö niin asiakkaat alkoi hirveen purnaamisen asiasta. Vaikka todellisuudessa ne bonukset maksoi tää vak. yhtiö asiakkailleen kanta-asiakasjärjestelmän kautta. Sitä ei vaan ihminen tajua vaan menee sopulina kanta-asiakas alejen mukana. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahvetti:
Meille tuli viimeksi 13 plussaseteliä :whistle: :wave:
MIT VIT??? Vähänkö teillä on mennyt liikaa rahaa kauppaan!!!
1300e oli ostoja :whistle: Sellanen aika normi :D :LOL:

:eek: :eek:

Me saatais oikeesti jo keskittää kaikki että saatais kk tollanen määrä ostoja yhteen ketjuun! Lastenvaatteet ja kaikki autot yms. ----NONNI!!Nyt hokasin. :eek: Teil on vakuutukset siin toises yhtiös jonka nimeä ei mainita! :LOL:

Ei taijeta kyl saaha mistää vakuutuksista tms plussaa... :whistle: kaikki on ihan kauppajuttuja :D
No sit te maksatte kyllä liikaa ruuasta. :whistle: *toteaa viisaana* Ei vaines. Ostakaa te k-ryhmästä me ostetaan s-ryhmästä ja samaa hernekeittoa on meilläkii pöydäs torstaisin. :p
Mie oon kyl oikeesti tullu siihe tulokseen, et ne merkit yms mitä käytetään, ni saadaa cittarista halvemmalla ku prismasta :/ Varmaan tosiaan riippuu paljo siitä et mitä ostaa onko halvempaa vai ei =)
Vihjaaks et me ostetaa jotaa halpistuotteit vai!!!??? :D No ei se tosiaan mee kauppakohtaisesti nuo hinnat. Enemmänki vaan kysynnän ja jakelijan mukaan. Meil vaa tos vieres noi kaupat on ku eri planeetalta hinnoissaan. S on halvempi. Mut sit kun menee toisaalle niin voi olla ihan toisin päin.
Meillä on kans tuossa S-Market ja K-Supermarket vierekkäin ja mun mielestä S on pääsääntöisesti edullisempi tai sit on samat hinnat. S:ssä käydään aina ja K:sta käydään joskus hakemassa joitain tarjouksia, esim. kalaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahvetti:
Meille tuli viimeksi 13 plussaseteliä :whistle: :wave:
MIT VIT??? Vähänkö teillä on mennyt liikaa rahaa kauppaan!!!
1300e oli ostoja :whistle: Sellanen aika normi :D :LOL:

:eek: :eek:

Me saatais oikeesti jo keskittää kaikki että saatais kk tollanen määrä ostoja yhteen ketjuun! Lastenvaatteet ja kaikki autot yms. ----NONNI!!Nyt hokasin. :eek: Teil on vakuutukset siin toises yhtiös jonka nimeä ei mainita! :LOL:

Ei taijeta kyl saaha mistää vakuutuksista tms plussaa... :whistle: kaikki on ihan kauppajuttuja :D
No sit te maksatte kyllä liikaa ruuasta. :whistle: *toteaa viisaana* Ei vaines. Ostakaa te k-ryhmästä me ostetaan s-ryhmästä ja samaa hernekeittoa on meilläkii pöydäs torstaisin. :p
Mie oon kyl oikeesti tullu siihe tulokseen, et ne merkit yms mitä käytetään, ni saadaa cittarista halvemmalla ku prismasta :/ Varmaan tosiaan riippuu paljo siitä et mitä ostaa onko halvempaa vai ei =)
Vihjaaks et me ostetaa jotaa halpistuotteit vai!!!??? :D No ei se tosiaan mee kauppakohtaisesti nuo hinnat. Enemmänki vaan kysynnän ja jakelijan mukaan. Meil vaa tos vieres noi kaupat on ku eri planeetalta hinnoissaan. S on halvempi. Mut sit kun menee toisaalle niin voi olla ihan toisin päin.
Meillä on kans tuossa S-Market ja K-Supermarket vierekkäin ja mun mielestä S on pääsääntöisesti edullisempi tai sit on samat hinnat. S:ssä käydään aina ja K:sta käydään joskus hakemassa joitain tarjouksia, esim. kalaa.

Tääl s-market on niin kallis etten pierasekaan sinne päin
:LOL: :LOL: Siwasta puhumattakaan :kieh:
Mut jos mentäs ittariin ja prismaan ja otettas tasan samat kamat, ni täällä kyl saa cittarista halvemmalla (ainaki siis sitä tavaraa mitä me ostetaan) ja mie tykkään pirkkajutuista, kun taas rainbow...noh... :kieh: Mut makuasioita, joista ei voi kiistellä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä on myös tuommoinen HOK-Elannon kummilusikka. Ja nuo alekupongit vielä käyttelemättä. =) Oikeesti mä oon sitä mieltä, että asiakkaalle parasta olis jos koko kanta-asiakasjärjestelmät purettaisiin ja nykyiset bonareina tai plussina tms. maksettavat summat siirrettäisiin suoriksi alennuksiksi tuotteisiin. Näin kaikki hyötyisivät yhtä paljon järjestelmästä. Tällä hetkellähän suurperheet tai muuten vaan paljon ostavat hyötyy suhteessa eniten. :kieh:
Tollee kun teki eräskin vak. yhtiö niin asiakkaat alkoi hirveen purnaamisen asiasta. Vaikka todellisuudessa ne bonukset maksoi tää vak. yhtiö asiakkailleen kanta-asiakasjärjestelmän kautta. Sitä ei vaan ihminen tajua vaan menee sopulina kanta-asiakas alejen mukana. :D
Niinpä. :wave: Mut se on pakko tässä järjestelmässä yrittää ottaa hyöty sieltä, mistä sen saa. :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mistä päin Hkiä oot Hippa? Ettei satuttais tuttuja olemaan? :whistle:
Tuolta Käpylän puolelta löydyn :whistle:
hmm... No, ei taideta olla. :whistle: Jollet ole Intiassa käynyt. :/
Oon käynyt Kirppu-ryhmässä torstai-aamuisin :) Ei kait maailma ihan näin pieni voi olla :wave:
On se. =) Mut me käydään keskiviikkoaamuisin. :) Mut hei, täällähän on siis ainakin kolme käpyläläistä! Me ei siis olla Käpylästä, vaan täältä rannasta. :)
No on :)

Ja heippa vaan Civindal-naapurillekin :wave:
Terveh, kävin kurkkaan sun profiilin ja yritin heti miettiä kellä täällä on kaks koiraa... Nimim. koko ikäni melkee täällä asunu ja tunnen ihan liikaa porukkaa. :LOL: Eipä kuitenkaan tullu mieleen ketään.. :whistle: Jospa täällä on siis vielä uusiakin tuttuja. :)
Me muutettiin takaisin Käpylään tuossa vuoden vaihteessa, tänne "puu-puolelle" :LOL: . Että jos näet akan, kantoliinan ja kaks höperöä koiraa, niin siinä ollaan me :LOL: Tosin omia hermoja säästääkseni käyn paljon vaunuilla ja yhden koiran kanssa kerrallaan lenkeillä, saa typykkä nukkua pidempään :)
Voi nyyhky, oon kade... Asuin 17vuotta puupuolella, sitte muutin itsenäistymään itähelsingin ghettoihin ja nyt asutaan kerrostalossa. :( Yritetään vaihtaa puutaloon, mis ois oma piha. :) On vaan aikas hankalaa. Kiinnostaiskos vaihto? :D :D Me ollaan se punkkari(nnkäkönen) mies ja tällä hetkellä punertavasotkutukkainen tytteli jolla on tummat vaunut. :D Kävellään eestaas pohjolankatua ku ei pitemmälle jaksa. :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä