***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahvetti Espoon Ikea olis ollut tossa ihan meidän vieressä------ :whistle: Mutta täällä ei ole kyllä sitten muuta alan liikettä. Kodin Anttila on jonkin matkan päässä. Joo,,, Plussat on perseestä!
Plussat rulaa B) :LOL: :LOL: :whistle:
Mie en osais kyllä espoon ikeaan ajaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Muistan ku syksyllä -02 käytii Jumbossa ekaa kertaa jamie suunillee pystyny ku itkee :snotty: Jääny kyllä se eka kerta niin mieleen....samalla reissulla käytiin NKL:lla ultrassa ja perinnöllisyyslekurin juttusilla... :/
?? :/
Se oli muuten syksy -99 eikä -02 mie sekoilen :LOL:
Joo kun mein kakkosell oli niitä kystia siellä päässä, ni niiden takia käytiin, olin rv 20+3 muistaakseni...
Näin arvelinkin, mutta tuo perinnöllisyysklinikka jotenkin hämäs. :/
Joo meijän piti siellä käydä juttulemassa, koska kieltäydyin niistä kaikista tutkimuksista :headwall: :headwall:
En tiiä sit miks ne niin tarkkoja halusivat mun kannasta asiaan olla...nyt likan kanssahan lekuri vaan tokas, että juu on siellä sellaset |O :headwall:
No, mut onkos ne vielä siellä vaiko häviskö? Sori, oot varmaan puhunutkin jo tästä, mut en muista... :ashamed:
Likasta en tiiä kun niitä ei kontrolloitu sit enää mitenkään :whistle:
Mut pojalta oli rv 38 mennessä hävinny ja syntymän jälkeenki pää ultrattiin (2pv vanhana) ja 6-kuisena oli kehityskontrolli niiden takia....että hirveesti on tää asianhoito muuttunu 8 vuodessa :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahvetti Espoon Ikea olis ollut tossa ihan meidän vieressä------ :whistle: Mutta täällä ei ole kyllä sitten muuta alan liikettä. Kodin Anttila on jonkin matkan päässä. Joo,,, Plussat on perseestä!
Plussat rulaa B) :LOL: :LOL: :whistle:
Mie en osais kyllä espoon ikeaan ajaa :whistle:
Plussaa saa paljo vähemmän. Ja k-kaupat on yleensä kalliimpia. Ja s-pankissa on 2.5% korko, ja se lasketaan vuoden joka päivän keskiarvosaldon mukaan, eli ei vaan sen mukaan et millon on ollut vähiten rahaa.. :D Oon tutkinu asiaa. :D Miehen mielestä oon hullu.. :whistle: :whistle: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahvetti Espoon Ikea olis ollut tossa ihan meidän vieressä------ :whistle: Mutta täällä ei ole kyllä sitten muuta alan liikettä. Kodin Anttila on jonkin matkan päässä. Joo,,, Plussat on perseestä!
Plussat rulaa B) :LOL: :LOL: :whistle:
Mie en osais kyllä espoon ikeaan ajaa :whistle:
Kehä 3 melkein tappiin asti tai Turun moottoritietä, on ihan siin motarin vieres.

 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Jahvetti Espoon Ikea olis ollut tossa ihan meidän vieressä------ :whistle: Mutta täällä ei ole kyllä sitten muuta alan liikettä. Kodin Anttila on jonkin matkan päässä. Joo,,, Plussat on perseestä!
Plussat rulaa B) :LOL: :LOL: :whistle:
Mie en osais kyllä espoon ikeaan ajaa :whistle:
Plussaa saa paljo vähemmän. Ja k-kaupat on yleensä kalliimpia. Ja s-pankissa on 2.5% korko, ja se lasketaan vuoden joka päivän keskiarvosaldon mukaan, eli ei vaan sen mukaan et millon on ollut vähiten rahaa.. :D Oon tutkinu asiaa. :D Miehen mielestä oon hullu.. :whistle: :whistle: :LOL: :LOL:
Täällä päin vaan k-kaupat on parempia ta niin mie ainaki tykkään :D

 
hiluselle :hug: Toivottavasti homma selviää ja refluksi (jos sitä on) saadaan kuriin! :( Meillä tytöllä oli ekat kolme kuukautta ns. silent refluksia, eli tyttö ei puklannut vaan maito seilasi edestakaisin ruokatorvessa. Nukahtaminen ja pitkällään olo oli yhtä tuskaa tytölle ja toki meillekin, kun ei mitenkään voinut auttaa asiassa. Onneksi kyseessä ei sitten ollutkaan refluksitauti, vaan ilmeisesti vain elimistön kypsymättömyydestä oli kyse, kuten ns. normaalissa pulauttelussakin on. Tosin, nyt kun meillä tytöllä on se maitoallergiaepäily, niin refluksi saattoi liittyä myös siihen, jolloin kyseessä olisi ollut allergiapohjainen refluksi. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Joo,,, Plussat on perseestä!
:LOL: :LOL: :LOL: Se lehtikin on ihan ärsyttävä. :LOL: :LOL:
Niin on, hiton sekamelska. Meille tulee sekin tuplana. Exän ja miehen, kummatki lentää samoin tein roskiin. Siis lehdet.
:LOL:

Niistä pitää eka repiä nippu niitä seteleitä irti :LOL:
No ei oo vissiin mitää NIPPUA seteleitä ku pitää vinguttaa korttia ihan pirusti että saa yhden hikisen 5 euron setelin kotiin asti kuljetettuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Joo,,, Plussat on perseestä!
Plussat on anskusta :LOL: S-pisteet rulaa :saint: Musta tuntuu, että S-pisteillä saa paljon enemmän bonuksia kuukausittain. Plussalla vaan yhden hikisen 5 euron setelin, jos sitäkään :LOL: :LOL:

Meille tuli viimeksi 13 plussaseteliä :whistle: :wave: [/quote]

niin miten iso jalkkisjoukkue teiltä löytykään??? minä oon saanu parhaillaan ehkä 3 pisteseteliä vuodessa
 
Ei prkl, oon syöny kohta puol pussia karkkia tässä istuskellessa. |O Lätkäliigoja ja niitä hedelmäkarkkeja, mitä on Lauantai-pussissa. Ostettiin eilen ABC:lta semmonen järjetön säkki ja syötiin eilen puolet ja nyt oon sit mussutellu niitä tässä. :kieh: |O
 

Yhteistyössä