***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

Härreguud. Koko päivän on hiljasta, ja sit ku yritän vähän kattoo telkkaria niin tuleekin törkeesti tekstiä!! :eek: :D

Veljelle ostin lahjaksi silinterihatun ja kahet überhienot tekoviikset (sellaset kiekuraiset ja sit sellaset muuten vaan muhkeet). (ja yhen etiikan kirjan). Se on jo luvannu lähteä mun kanssa ulos "sonnustautuneena" (ei siis tiedä mistä on kyse)... :D Sil on musta tukka ni ne viiksetki on ihan sävysävyyn... :)

Mulla mies kuorsaa. Edelleen... Piirsin sille äsken eyelinerillä kiekuraviikset, mut sit herätin sen hetkeks kattoon telkkua ja mulla meni pokka niin se pyyhki ne pois.. Ajattelin piirtää uudestaan, ni huomenna ilahtuu sit varmaan. :LOL: :LOL:

muoks* siis ostan veljelle varmaan viel skumppaa, eli semmone herrasmiespaketti tulossa. Taitaa olla pari kravattiakin jossain valmiina.
Täyttää 18v, eli olis ekaa kertaa laillisesti menossa kapakkaam. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Jahvetti no just se..keijuangervo!! :flower:

Ai teillä on sellaista..onko se kaunis? Meille sitä suositeltiin kaupassa. Mut siinä ei vielä näy niitä kukkia..pitäis kukkia kesä-heinäkuussa... :wave:
Meillä on kanssa. Oikeen kaunis vaaleanpuna lilahtava kukka, kasvaa nättinä ja matalana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mun mes on duunissa huomisaamuun ysiin saakka. :$
No tossa ei oo mitään hauskaa.
:hug:
No eipä ei. Tämmöstä tää meidän elämä on: vuorokauden on duunissa ja sit on pari päivää vapaata ja kolmen vuoron jälkeen viis vapaata. :| :) Puolensa ja puolensa. Kivahan se sit aina vapaapäivinä on, ja etenkin sit kun on putkivapaa. Nyt kesällä tuleekin varmaan melkein kaikilla pitkillä vapailla reissailtua. :)
Joo tuon ammatin tuoma "ilo" nuo vuorot. Täytyy sanoa et mulle toi sopis kyllä sekä itelleni työksi ja miehelle pelkkinä vuoroina. Ärsyttää kun joka ilta tulee vasta aikasintaan klo 18. Miestä en tosiaan tuolle alalle laittais...pyörtyilis varmaan koko ajan.

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ieva mie tykkäisin tollasista työvuoroista...parempihan se olis, et se ois sillon töissä ku mie nukun :LOL: :LOL: Ja just noita pidempiä vapaita kun pelkkä viikonloppu....
No juurikin näin, meillä kun ei ole helkatti edes viikonloppuina kotona välttämättä. Tänään tuli noin tunti sitten ja aamupäivällä lähti.

:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Ieva onko se hyvä se Finalaysonin tehtaanmyymälä? Tai siis puhutkohan siitä mikä on Arabiassa? En ole käynyt siellä aikoihin...siis sen Finlaysonin siellä ollessa ollenkaan...
Jeps, siitäpä siitä. Tulee aina silloin tällöin poikettua, kun ovat tuossa hollilla. Arabian ja Finlaysonin myymälöissä siis. :p Lisäks tuossa on Opa, Pentik ja sit semmonen Artebia, missä myydään kaikenlaista suomalaista designia. Ostin sieltä yhden pinssin ja kahdet korvikset tällä viikolla. :whistle: Korvikset oli TAIKin opiskelijoiden töitä. =) Finlaysonilla on joskus hyviä tarjouksia. Toukokuussa siellä oli kaikki Muumi-tuotteet -20%. Oon ihan hulluna Muumeihin, niin tuli hankittua yhdet lakanat, Satumuumit. =)

 
Meil muuten isäntä on saanu jonku lomashokin tms (huomenna eka lomapäivä)...se lupas uhrata lomaltaan yhen päivän et lähtää Ikeaan |O :LOL: :LOL: Hullu mikä hullu :kieh:
Pitäs vaan keksii päivä jollon siel ei ois kamalasti väkee :whistle: Aina kesällä ku ollaa käyty, ni porukkaa on ku pipoo... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ieva mie tykkäisin tollasista työvuoroista...parempihan se olis, et se ois sillon töissä ku mie nukun :LOL: :LOL: Ja just noita pidempiä vapaita kun pelkkä viikonloppu....
Näin on, kyl mäkin pääsääntöisesti tykkään. Joskus on vaan persiistä olla koko aamu, päivä ja ilta kaksin vauvan kanssa. Jos ei oo mitään ohjelmaa siis päivällä. No yleensä kyllä on ainakin ulkoilua tai kavereitten tapaamista. :whistle: Hulluks tulisin, jos ei ois. |O Ja sit jos sillä on ollu semmonen yö, ettei oo kerenny käydä asemalla lainkaan, eli yleensä aina jos on ambulanssissa yön, niin sit se on väsynyt aamulla ja nukkuu, joten siinä menee sit seuraava päiväkin iltapäivään saakka mulla ja tytsyllä kaksin. Mutta nuo vapaat on siis ehdottomasti hyvä asia. =) Erityisesti sit, kun typsykkä menee hoitoon. Laskeskeltiin, että tulee n. 9-14 hoitopäivää/kk vaan. Ja niistäkin vain osa on kokopäiväisiä. :)

 
Okei ieva. Kiitti vinkistä!Pitää suunnata arabiaan tässä joku kerta. :wave:

Jahvetti nyt sit saat lampun..ikean reissua meinaan. :p Tehkää päivä jotain muuta ja menkää ikeaan vasta illemalla..silloin ei ryysistä. Vai kuin pitkä matka teidän pitää ajaa kotiin päin vielä shoppailujen jälkeen? Jos menette Vantaan Ikeaan, niin siellä on ihan vieressä myös se Kodin Ykkönen, josta meidän kattolamppu on. :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Jahvetti nyt sit saat lampun..ikean reissua meinaan. :p Tehkää päivä jotain muuta ja menkää ikeaan vasta illemalla..silloin ei ryysistä. Vai kuin pitkä matka teidän pitää ajaa kotiin päin vielä shoppailujen jälkeen? Jos menette Vantaan Ikeaan, niin siellä on ihan vieressä myös se Kodin Ykkönen, josta meidän kattolamppu on. :attn:
Joo vantaalle...mitähän meillä olis...no n. 1h15min menee mulla, jos mie oon ratissa :p isännällä ei ehkä iha niin kauaa...toissa kesänä käytiin ni se oli NIIN täys, et piti kulkee virran mukana, mies sano sillo, et ei ikinä enää lähe...ollaanki käyty veljen vaimon kanssa 2-3krt/v ja ihan hiljasta on ollu...kesällä on tietty kaikki lomalaiset aina yms :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
On se kumma kun sitten pitää vielä tuntea syyllisyyttä siitä, ettei tavallaan viihdy lapsensa kanssa kahdestaan :( Tai siis kyllä mulla on ihan kivaa pari päivää, vaikkemme vaunulenkkiä kummemmin kotoa poistu, mutta sitten mun on viimeistään päästävä "ihmisten ilmoille" vaikka kauppaan. Tuntuu, että tulee muuten seinähulluksi, kun höpöttelee täällä taukoamatta ja vastaukseksi saa jokeltelua ja epämääräisiä ääntelyjä ja ah, niin ihania hymyjä ja nauruja. Mutta siis pointtina, että tartten muutaman päivän välein aikuistakin seuraa. :xmas:
Sama homma, jos pari päivää on ihan vaan kotona ja käy korkeintaan lähipuistossa, niin johan alkaa nuppia kiristää. Aika paljon ollaan kyllä liikkeellä noiden muksujen kanssa, ulkona menee helposti nyt koko päivä jos vaan kelit sallii ja muutenkin menossa milloin missäkin. Välillä kyllä tuntuu että pitäiskö vaan olla välillä ihan kotona, mut ei täällä jaksa kököttää sitten mitenkään! ;) Ja ainakin mulla auttaa kumasti omaan jaksamiseen kun pääsee näiden seinien sisältä pois...
Sama homma täällä. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Ippu mä olen kans hullun lailla mittaillu pojalta kuumetta,ku tuntunu ukko niin kuumalta. Eikä asiaa auttanut et miehen kanssa ei oikee osata pepusta mittaamista tai ei siis "uskalleta" joten voitte vaan kuvitella,ku heilutaan tuttikuumemittarin kanssa ja poika ei todellakaan välitä lutkuttaa sitä =) Eipä hänellä sit kuumetta ole ollut ,tämä mamma vaan on pukenut liika päälle meidän extra lämpimään kämppään,eikä ottanut huomioon et pikku-ukolla on aika mahtavat rasvavarastot omastatakaa (8kg +kasa leukoja) :heart:
Meillä mitataan tavallisella digimittarilla kainalosta. :wave:

 
Muistan ku syksyllä -02 käytii Jumbossa ekaa kertaa jamie suunillee pystyny ku itkee :snotty: Jääny kyllä se eka kerta niin mieleen....samalla reissulla käytiin NKL:lla ultrassa ja perinnöllisyyslekurin juttusilla... :/
 

Yhteistyössä