***HELMET 2008*** Kesäviikko 24

Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Jumbossa ei ole Kodin Ykköstä. Se on ihan siellä Ikean vieressä..se oikeastaan näkyy siihen Ikean parkkipaikalle. Vaikee selittää, mutta ihan vieressä, Siellä on Vepsäläinen ja joitain muitakin liikkeitä...
Mite mie muistelin et sie ois ollu...hö :/ No pitää sit kattella jos näkyis... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ai Jahvetti sisustelee rinsessan huonetta. :p :xmas:
Juujuu...siksi ikeaan siis tiemme vie :p :LOL:
Uijui, kun saiskin typsykälle oman huoneen. :xmas:
No menee mullaki täs vähä aikaa, mut pitää hommaa tavaraa valmiiksi :p Syksyn mittaan tehään tuo huone valiiksi...pojat meneepi kaikki samaan vähäksi aikaa :x
 
kuumemittarista meillä on sellainen mikä vetäistään otsaa pitkin ja sit se näyttää lämmön. Kätevä, mut mä en oikein luota siihen silti. :whistle: Jos huolestuttaa oikeesti, niin mittaan elohopeamittarilla pepusta.

Lumiannallakin sitä keijukukkaa. Kiva kiva...kun nyt sit vaan kukkis meilläkin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Muistan ku syksyllä -02 käytii Jumbossa ekaa kertaa jamie suunillee pystyny ku itkee :snotty: Jääny kyllä se eka kerta niin mieleen....samalla reissulla käytiin NKL:lla ultrassa ja perinnöllisyyslekurin juttusilla... :/
?? :/
Se oli muuten syksy -99 eikä -02 mie sekoilen :LOL:
Joo kun mein kakkosell oli niitä kystia siellä päässä, ni niiden takia käytiin, olin rv 20+3 muistaakseni...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
kuumemittarista meillä on sellainen mikä vetäistään otsaa pitkin ja sit se näyttää lämmön. Kätevä, mut mä en oikein luota siihen silti. :whistle: Jos huolestuttaa oikeesti, niin mittaan elohopeamittarilla pepusta.
Oon kuullu, ettei noita otsikkomittareita pidetä kovin luotettavina ammattilaispiireissä. :/ Meillä toki tarvittaessa myös mitataan pepusta, sehän se kaikista luotettavin ilmeisesti pikkuvauvoilla on. :/
 
Se Kodin Ykkönen on samalla puolella Lahdentietä kuin Ikea. Ihan siinä vieressä. Kyllä te sen löydätte Jahvetti!

Ieva...juuh, kovin on neitimäinen huone täälläkin. :heart: Se on kivaa sitten kun pääset pemmukan huonetta joskus laittaa..hyvää kannattaa odottaa! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Muistan ku syksyllä -02 käytii Jumbossa ekaa kertaa jamie suunillee pystyny ku itkee :snotty: Jääny kyllä se eka kerta niin mieleen....samalla reissulla käytiin NKL:lla ultrassa ja perinnöllisyyslekurin juttusilla... :/
?? :/
Se oli muuten syksy -99 eikä -02 mie sekoilen :LOL:
Joo kun mein kakkosell oli niitä kystia siellä päässä, ni niiden takia käytiin, olin rv 20+3 muistaakseni...
Näin arvelinkin, mutta tuo perinnöllisyysklinikka jotenkin hämäs. :/

 
ieva ai onko sen nimi otsikkomittari? :wave: Taas opin uutta. Joo, minustakin se ei ole ihan luotettavan oloinen..kyllä mä itseltäni sillä voin mitata, mut en mä oikeen pienen kanssa siihen luota. Ehkä niin, että jos se näyttää kuumetta, niin sit tehdään tarkempi mittaus. Minusta se nimittäin näyttää mieluumin liian vähän kuin mitä lämpöä ehkä onkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Muistan ku syksyllä -02 käytii Jumbossa ekaa kertaa jamie suunillee pystyny ku itkee :snotty: Jääny kyllä se eka kerta niin mieleen....samalla reissulla käytiin NKL:lla ultrassa ja perinnöllisyyslekurin juttusilla... :/
?? :/
Se oli muuten syksy -99 eikä -02 mie sekoilen :LOL:
Joo kun mein kakkosell oli niitä kystia siellä päässä, ni niiden takia käytiin, olin rv 20+3 muistaakseni...
Näin arvelinkin, mutta tuo perinnöllisyysklinikka jotenkin hämäs. :/
Joo meijän piti siellä käydä juttulemassa, koska kieltäydyin niistä kaikista tutkimuksista :headwall: :headwall:
En tiiä sit miks ne niin tarkkoja halusivat mun kannasta asiaan olla...nyt likan kanssahan lekuri vaan tokas, että juu on siellä sellaset |O :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Ieva onko se hyvä se Finalaysonin tehtaanmyymälä? Tai siis puhutkohan siitä mikä on Arabiassa? En ole käynyt siellä aikoihin...siis sen Finlaysonin siellä ollessa ollenkaan...
Jeps, siitäpä siitä. Tulee aina silloin tällöin poikettua, kun ovat tuossa hollilla. Arabian ja Finlaysonin myymälöissä siis. :p Lisäks tuossa on Opa, Pentik ja sit semmonen Artebia, missä myydään kaikenlaista suomalaista designia. Ostin sieltä yhden pinssin ja kahdet korvikset tällä viikolla. :whistle: Korvikset oli TAIKin opiskelijoiden töitä. =) Finlaysonilla on joskus hyviä tarjouksia. Toukokuussa siellä oli kaikki Muumi-tuotteet -20%. Oon ihan hulluna Muumeihin, niin tuli hankittua yhdet lakanat, Satumuumit. =)
Enpä oo koskaan aikaisemmin kuullutkaan. Täytyy käydä siellä joskus pyörähtämässä, kun hollilla ollaan
:)
 
Tääl on ihmiset ostellu Sinkkuelämää -boxeja... Leffan innoittamina ilmeisesti? :xmas: Mun tekis kans sitä mieli, muttei kumma kyllä ittelle raaskis niin hintavaa ostaa... :whistle: Typykän jutuista jos olis kyse, niin se olis jo ostettu. B) Voisin tietty pyytää sen mieheltä synttärilahjaks. :/ Joululahjaks pyysin Agatha Christien boxin. =) Leffan oon menossa kattomaan vasta tän kuun lopussa, kun ei yhen työkaverin kanssa yhteistä sopivaa viikonloppua löytynyt ennen sitä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
ieva ai onko sen nimi otsikkomittari? :wave: Taas opin uutta. Joo, minustakin se ei ole ihan luotettavan oloinen..kyllä mä itseltäni sillä voin mitata, mut en mä oikeen pienen kanssa siihen luota. Ehkä niin, että jos se näyttää kuumetta, niin sit tehdään tarkempi mittaus. Minusta se nimittäin näyttää mieluumin liian vähän kuin mitä lämpöä ehkä onkin...
No, ei sen nimi oikeesti se oo. :whistle: Mut mä kutsun sitä sillä nimellä. :whistle: :saint: Keksin sen äsken. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
ieva ai onko sen nimi otsikkomittari? :wave: Taas opin uutta. Joo, minustakin se ei ole ihan luotettavan oloinen..kyllä mä itseltäni sillä voin mitata, mut en mä oikeen pienen kanssa siihen luota. Ehkä niin, että jos se näyttää kuumetta, niin sit tehdään tarkempi mittaus. Minusta se nimittäin näyttää mieluumin liian vähän kuin mitä lämpöä ehkä onkin...
No, ei sen nimi oikeesti se oo. :whistle: Mut mä kutsun sitä sillä nimellä. :whistle: :saint: Keksin sen äsken. :xmas:
:LOL: mut aika hyvä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Muistan ku syksyllä -02 käytii Jumbossa ekaa kertaa jamie suunillee pystyny ku itkee :snotty: Jääny kyllä se eka kerta niin mieleen....samalla reissulla käytiin NKL:lla ultrassa ja perinnöllisyyslekurin juttusilla... :/
?? :/
Se oli muuten syksy -99 eikä -02 mie sekoilen :LOL:
Joo kun mein kakkosell oli niitä kystia siellä päässä, ni niiden takia käytiin, olin rv 20+3 muistaakseni...
Näin arvelinkin, mutta tuo perinnöllisyysklinikka jotenkin hämäs. :/
Joo meijän piti siellä käydä juttulemassa, koska kieltäydyin niistä kaikista tutkimuksista :headwall: :headwall:
En tiiä sit miks ne niin tarkkoja halusivat mun kannasta asiaan olla...nyt likan kanssahan lekuri vaan tokas, että juu on siellä sellaset |O :headwall:
No, mut onkos ne vielä siellä vaiko häviskö? Sori, oot varmaan puhunutkin jo tästä, mut en muista... :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Pakko pistää gallup näille ketkä täällä hengaa nyt!! Mitä miehesi tekee tällä hetkellä?? :LOL:
töissä,lähti seittämältä ja tulee aamulla yhdeksän aikaan..oli meinannu tänä aamuna nukahtaa rattiin (työmatka 43km suuntaansa ) sanoin tänään sille että voitas harkita muuttoa vähä lähemäksi ku se kuitenki yleensä tekee just tätä 12 tunnin yövuoroa..
 

Yhteistyössä