Voimia
Ipulle :hug:
Noi on rasittavia juttuja, kun tuntee, ettei oo ihan oma ittensä
hormoonien keskellä. Meillä kyllä ollaan oltu menossa koko viikko. Tänään oon imettäny mm. kahdessa eri leikkipuistossa ja urheilukentän katsomossa. Tuntuu, ettei olis kovin reilua linnottautua kotiin ton viisvuotiaan kanssa, kun ihan pihapiirissä ei oo kavereita, joiden kanssa ton vois päästää omaan pihaan.
Mutta joo, mä melkein parahdin itkuun viime perjantaina, kun omien vitkastelujen takia ei tolle esikoiselle riittäny puistoruokailussa ruokaa. Myöhästyttiin siis niin, että just oli päässy loppumaan. Poika kyllä sano, ettei olis ruoka maistunukaan. :/
Tuntuu välillä, että pienetkin
arjen vastoinkäymiset on ylivoimaisia tässä hormoonimyrskyssä.
Tänään meinas palaa käämit täysin mun omaan äitiin, kun tuo alko pitää jotain imetystukipalvelua kahvipöydässä. On kuulemma puppua, ettei toisilta tulis maitoa ja kyllä sitä aina lypsämällä saa lisättyä maidon tuloa ja plaa plaa plaa. Sanoin, että eikö nää oo ihan kaikkien omia ratkaisuja ja että musta äitejä syyllistetään tosta imetysasiasta aivan liikaa ja turhaan. No siihen tuli vastaus, että siihen syyllistämiseen on syytä äitien tottua. Ei kuulemma tuu loppumaan tohon imetysjuttuun....joo meillä on siis sukset vähän ristissä, kun mummi ei pidä tuolle esikoiselle antamiaan lupauksia. Eilen piti tulla kattomaan pojan urheilukoulua, mutta olikin pojan serkun kanssa ja meni kuulemma aikataulut mönkään.
Joopa joo. Tajusin vasta kotiin ajaessani, että olis pitäny sanoa äiteelle, että yksikin kommentti vielä imetyksestä, niin tää sun lapsenlapses ei saa enää pisaraakaan äidinmaitoa. Suomessa kun ei varmaan ykskään imeväisikänen nälkään kuole tuli se maito sitten pullosta ja tissistä. :/
Että tämmönen sepustus perjantai-iltaan.
Keneltä teiltä olis muuten mahiksia saada niitä kerhotunnuksia, jos sinne pääsis kattelemaan kuvia teidän vaaveista. Niin ja jos vaikka reipastuisin ja saisin edes ton oman profiilin tehtyä. Yhtenä iltana yritin, mutta se ei jostain syystä ladannu meidän neidin kuvaa... :/ |O