Huomentapäivää! |O
Naurattaa toi
Tarpan sianalapää hommeli! Vaikka sua ei varmaan naurata yhtään..kauheetahan toi on jos kissa tuodaan vaikka oot allerginen. :kieh: :hug:
Ja
ippu Tsemppihali sinne pohjoiseen kotikulmilleni! :hug: Älä sitä murehdi, että jotkut jo menee vauvelin kanssa ulkomaille ja puuhailee kaikkee. Jokainen ajallaan..minäkin olen vielä hiukan arka menee eri paikkoihin vauvan kanssa. Olen sitä hiukan murehtinut, mutta nyt olen ajatellut, että ei pidä yrittää tehdä luontoaan vastaan..kyllä me vielä ehditään menemään ja tekemään.
Ja huommenna on uusi päivä..josko vaikka jo parempi kuin tänään! :heart:
Siivoilut mä en siirrä enää! Olen meinaan vaan siirtänyt ja siirtänyt. Pakko hoitaa tänään pois alta. Nytkin siis tietty vois jotain tehdä kun pieni ottaa aamupäiväuniaan, mutta mutta...
sit iltapäivällä, kun neiti nukkuu oikeita päikkäreitä vaunulenkin jälkeen...
Varoitus muuten siitä eilisestä kakkuohjeesta.... olin lihonut kilon tässä parin päivän aikana!! :x No joo, ei se kaikki ehkä siitä kakusta tullut..tuli meinaan herkuteltua liikaa ja liikuttua liian vähän. Hittolainen, pitää taas ottaa itseä niskasta kiinni. Tosin kakkua on vielä pieni pala jääkaapissa.
Jahvetin mieskö aloittaa tänään loman. Onnelliset! Meillä miehellä vielä 2 viikkoo töitä, joista toinen kokonaan ulkomailla. No, me lennnähdetään siksi aikaa kotopuoleen mummilaan neidin kanssa. Sit mies pitääkin 5 viikkoo. Kyllä mä odotan sitä kovasti! :heart:
Eilen satoi vettä koko päivän, nyt hiukan jo paistaa aurinkokin. Tosin tuulee näköjään kovasti. Ulos kuitenkin jo pääsee, eilen ei käyty ollenkaan...
Nyt kahvia....