*Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

Tönt
[QUOTE="Hujoppi";24160292]...mä repsahdin tänään syömään suklaata. KOKO PATUKALLISEN!! :(
Ja miksi? Syönyt liian vähän oikeeta ruokaa....[/QUOTE]

ei se 1 patukka vielä mitään tee eikä pilaa. oliko edes hyvää? :D
 
Hölköttelet puolisen tuntia niin se on kulutettu:)
Kävin vaa alla lauantaina ja näytti pitkästä aikaa kutosella alkavaa lukua (tosin 69,7kg), sitten repsahtikin ja söin illalla lastenkin munaleipien jämät+3 olutta enkä edes urheillut. Tänään en ole edes viitsinyt punnita itseäni ettei ihan masennu mutta huomenna sitten taas lukuja . Mutta nyt -2kg takana, varmaan nesteitäkin osa mutta ompahan jotain.
 
"Hujoppi"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24161889:
ei se 1 patukka vielä mitään tee eikä pilaa. oliko edes hyvää? :D
Hyvää se toden totta oli, mutta repsahduksesta huolimatta homma jatkuu :)
Alle viikossa aamupainosta huvennut -1kg. Voipi hyvinkin olla nestelastia, kun hikoiluttanut äärimmäisen paljon, mutta kyllä tuota vettäkin tullut tankattua.

Nestettä tai ei, niin kyllä tuo miinussaldo ainakin motivoi! =)
 
Mä pikaisesti lukaisin tätä teidän ketjua ja ajattelin tuohon kiloklubin aktiivisuustasoon kommentoida sen verran että jos olet aktiivisuustasoa valitessasi huomioinut siinä jo liikuntamääräsi niin silloin niitä ei enää erikseen ohjelmaan merkata, muutoin tulee miinuskaloreita tuplamäärä.

Minulla on suunnilleen 12 kg tiputettavana, hurja määrä :O Tänä vuonna olen onnistunut karistamaan jo 14 kiloa pois ja vuoden sisään ajattelin lopuista päästä eroon.
 
Mä pikaisesti lukaisin tätä teidän ketjua ja ajattelin tuohon kiloklubin aktiivisuustasoon kommentoida sen verran että jos olet aktiivisuustasoa valitessasi huomioinut siinä jo liikuntamääräsi niin silloin niitä ei enää erikseen ohjelmaan merkata, muutoin tulee miinuskaloreita tuplamäärä.

Minulla on suunnilleen 12 kg tiputettavana, hurja määrä :O Tänä vuonna olen onnistunut karistamaan jo 14 kiloa pois ja vuoden sisään ajattelin lopuista päästä eroon.
Olipa hyvä että kerroit! Pitää varmaan taas muuttaa aktiivitaso oikeaksi. :) 14 kiloa on kyllä muuten ihan törkeän iso luku, onnea! 12 kuulostaa kans isolta, mutta kyllä neki saa pudotettua jos vaan motivaatio riittää.

Mulla on nyt joku ihan totaalinen repsahuskuukausi... kävin äsken hakemassa hampurilaisaterian. :ashamed: Enkä pääse kunnolla sängystä ylös krapulaltani. Mutta hei, jotain hyvää tässäki päivässä. Käytiin äitin kanssa shoppailemassa ja löysin itelleni kivat housut. Kokeilin L-kokoa, ihan liian isot, samoin ku M. S-koko oli mulle sopivin. :O
Siis S! S niinku small! :O

En usko mitään muuta selitystä sille ku sen, että nuo koot on vähintäänki reiluja, ellei jopa aivan päin mäntyä merkattuja. :ashamed:

edit. Pakko se kai on uskoa: äiti osti koon 40 housut ja neki meni mulle päälle. Voi jestas. :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä pikaisesti lukaisin tätä teidän ketjua ja ajattelin tuohon kiloklubin aktiivisuustasoon kommentoida sen verran että jos olet aktiivisuustasoa valitessasi huomioinut siinä jo liikuntamääräsi niin silloin niitä ei enää erikseen ohjelmaan merkata, muutoin tulee miinuskaloreita tuplamäärä.

Minulla on suunnilleen 12 kg tiputettavana, hurja määrä :O Tänä vuonna olen onnistunut karistamaan jo 14 kiloa pois ja vuoden sisään ajattelin lopuista päästä eroon.
Eli kun mä merkkaan yleensä hyötyliikunnatkin tuonne hikiliikunnan lisäksi, niin omiin tietoihin olisi hyvä laittaa aktiivisuustasoksi esim. 0 tai 1? Ymmärsinkö nyt ihan väärin. :D Vaihdoin tasoksi 1, ja nyt se antaa peruskulutukseksi päälle 1800 kcal aiemman päälle 1900 sijaan.

Hienosti olet sinäkin pudottanut painoa! Tsemppiä jatkoon. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24165241:
Mulla on nyt joku ihan totaalinen repsahuskuukausi... kävin äsken hakemassa hampurilaisaterian. :ashamed: Enkä pääse kunnolla sängystä ylös krapulaltani. Mutta hei, jotain hyvää tässäki päivässä. Käytiin äitin kanssa shoppailemassa ja löysin itelleni kivat housut. Kokeilin L-kokoa, ihan liian isot, samoin ku M. S-koko oli mulle sopivin. :O
Siis S! S niinku small! :O

En usko mitään muuta selitystä sille ku sen, että nuo koot on vähintäänki reiluja, ellei jopa aivan päin mäntyä merkattuja. :ashamed:

edit. Pakko se kai on uskoa: äiti osti koon 40 housut ja neki meni mulle päälle. Voi jestas. :D
Kyllä niitä repsahduksiakin mahtuu joukkoon, ja silti laihtuu usko pois. Kunhan ei joka päivä repsahda. :D Hienosti vaatekoko pienentynyt!
 
Tönt
Mä pikaisesti lukaisin tätä teidän ketjua ja ajattelin tuohon kiloklubin aktiivisuustasoon kommentoida sen verran että jos olet aktiivisuustasoa valitessasi huomioinut siinä jo liikuntamääräsi niin silloin niitä ei enää erikseen ohjelmaan merkata, muutoin tulee miinuskaloreita tuplamäärä.

Minulla on suunnilleen 12 kg tiputettavana, hurja määrä :O Tänä vuonna olen onnistunut karistamaan jo 14 kiloa pois ja vuoden sisään ajattelin lopuista päästä eroon.
hienon työn olet tehnyt!! :flower:
 
Tönt
usein pieni repsahdus tekee vaan hyvää jos on pitkään ollu tiukalla linjalla. huomattu ihan kantapään kautta! kyllä tuloksia tulee kun vaan sitkeesti jatkaa ja palaa ruotoon repsahduksien jälkeen. :)
 
"pinkki"
Mulla nelisen kiloa tippunut toukokuusta ja ihana tunne kun talvella pieneks jääneet farkut mahtuu taas jalkaan. Mulla oli tavoite bmi n. 20-21, nyt se on vähän päälle 21 ja olen kyllä jo nyt tyytyväinen. Liikunnalla saa ihmeitä aikaan ja en olis omasta vatsastani uskonut muutama vuosi ja muutama kymmenen kiloa sitten, että saan sen enää tähän kuntoon. Joskus vyötärön ympärys oli reilusti yli 100cm, nyt 66cm. Ylimääräinen nahkakin on johonkin kadonnut. Ihana käyttää vartalon myötäisiä vaatteita ja kesää on vielä jäljellä :) Tsempitykset kaikille!
 
Ja mitä nyt laskin, ni ei tuossa hamppariateriassa ees oo niin paljoa kaloreita ku mitä pelkäis. En kumminkaan muutenkaan pysty syömään tänään kauheasti enempää, eli no harm done. :)

Elokuun elopainonvähentäjät :)rolleyes:) vois olla kans hyvä idea sitte, luppaan skarpata sitte enemmän. VANNON! Nyt vaan tyydyn ihastelemaan teiän ahkeruutta. :flower:
 
[QUOTE="pinkki";24165591]Mulla nelisen kiloa tippunut toukokuusta ja ihana tunne kun talvella pieneks jääneet farkut mahtuu taas jalkaan. Mulla oli tavoite bmi n. 20-21, nyt se on vähän päälle 21 ja olen kyllä jo nyt tyytyväinen. Liikunnalla saa ihmeitä aikaan ja en olis omasta vatsastani uskonut muutama vuosi ja muutama kymmenen kiloa sitten, että saan sen enää tähän kuntoon. Joskus vyötärön ympärys oli reilusti yli 100cm, nyt 66cm. Ylimääräinen nahkakin on johonkin kadonnut. Ihana käyttää vartalon myötäisiä vaatteita ja kesää on vielä jäljellä :) Tsempitykset kaikille![/QUOTE]

VAU! Ihanasti tsemppaa tuo vyötärönympärys, mitä taikoja teit että sait sen pienenemään?
 
[QUOTE="pinkki";24165591]Mulla nelisen kiloa tippunut toukokuusta ja ihana tunne kun talvella pieneks jääneet farkut mahtuu taas jalkaan. Mulla oli tavoite bmi n. 20-21, nyt se on vähän päälle 21 ja olen kyllä jo nyt tyytyväinen. Liikunnalla saa ihmeitä aikaan ja en olis omasta vatsastani uskonut muutama vuosi ja muutama kymmenen kiloa sitten, että saan sen enää tähän kuntoon. Joskus vyötärön ympärys oli reilusti yli 100cm, nyt 66cm. Ylimääräinen nahkakin on johonkin kadonnut. Ihana käyttää vartalon myötäisiä vaatteita ja kesää on vielä jäljellä :) Tsempitykset kaikille![/QUOTE]

Aikamoisesti senttejä kadonnut! :flower:
 
IhanaValo
Wau mitä huvennuksia!

Mie meinasin ostaa tänään kaupasta suklaapatukan, mut mies kattoi minuu niin "pahasti" etten sit kuitenkaan. Mut nyt vit..ketuttaa, tekee vieläkin mieli suklaata eikä sitä nyt ole.
Mies sanoi jo kassalla että mie kuitenkin kiukkuan sille loppuillan sitä suklaata...mut en kai mie semmonen oo..?! Tai no, saatan joskus ollakin..:ashamed:

No, kotia ku tultiin niin söin tomaatti-raejuusto"salaatin" ja pari kuitunäkkäriä kevyttuorejuustolla ja kalkkunaleikkeellä. Siinä miun päivällinen.
Illaks oon varannu ison kasan porkkanaa,parsakaalia ja kukkakaalia.:)

Kun vaan tästä himotuksesta ja sen jälkeisestä ketutuksen tunteesta pääsis niin eihän tässä mitään ongelmaa ois..
 
Hienoja kevennyksiä tai siis huvennuksia teillä täällä, ONNEA JÄLLEEN :)

Arvatkees. Mä tein sen. Hölmö minä. Kävin vaa'alla. Oon syönyt keveästi, en ole repsahtanut, olen liikkunut päivittäin. Ja sama lukema, 63. Toki päiviä takana vasta jonnin verran, mutta. Olisi edes se kilo, puolikas taikka grammoja.

Voi PÖHNÄ. Miten jotku onnistuu tiputtamaan kilojua viikossa? Mun ruuat on sisältäneet salaatteja, kanaa, kalaa, hedelmiä, vihanneksia. Toisinaan olen sortunut syömään enempi leipää, mutta aina ruis. PÄÄH!

No aion muutoksena edelliseen "elämään" olla repsahtamatta. Vaikka mieli tekis, kun tuntuu ettei tää hyövytä olleskaan. Juu, olen KÄRSIMÄTÖN ISOLLA KOOLLA. Pitäis varmaa oikeesti jättää punnitus, niinko alunperin ajattelin ja vaan opetella elämäntapaa. Ei tulis pettymyksiä. Mutten taida onnistua.
 
IhanaValo
Ella-Maaria,tuo kuulostaa niiiiin tutulta!
Siis se ärsyynnys kun paino ei olekaan laskenu, kun vaa'alle erehtyy astumaan. ja että sen jälkeen sitten tuntuu että sama se mitä syö kun ei se paino laske kuitenkaan. Ja liian hitaasti tapahtuu kaikki..mie just tänään miehelle sitä valitin, että vaikka yrittäis niin ei. Ja sit jos syö vähänkin enemmän niin johan kuitenkin paino nousee...
 
Kiloklubin mukaan peruskulutukseni olisi n.2350kcl? No tänään mennään 1400kcl, hierojalla 45min ja pönttö sekaisin:rolleyes:
Paino oli aamulla tasan 70, kohta alkaa loma ja houkutukset mutta pitää lisätä vaan liikuntaa niin ehkä pieni herkuttelu ei kaada venettä?
Hienosti Pinkki kutistunut, Toivottavasti minullakin löysä nahka katoaa ilman veistä:D
Klubin sivuille oli joku linkittänyt tekemänsä kuvasarjan laihdutuksestaan, tässä oli kyseessä tavoitemekko jonka vetoketjun puoliskot lähenivät pikkuhiljaa toisiaan urakan edetessä kunnes mekko olikin sopiva.
Voisin kehitellä samanlaista koska kaapissa pikkumusta johon mahduin vielä puolitoista vuotta sitten..
 
Tönt
Wau mitä huvennuksia!

Mie meinasin ostaa tänään kaupasta suklaapatukan, mut mies kattoi minuu niin "pahasti" etten sit kuitenkaan. Mut nyt vit..ketuttaa, tekee vieläkin mieli suklaata eikä sitä nyt ole.
Mies sanoi jo kassalla että mie kuitenkin kiukkuan sille loppuillan sitä suklaata...mut en kai mie semmonen oo..?! Tai no, saatan joskus ollakin..:ashamed:

No, kotia ku tultiin niin söin tomaatti-raejuusto"salaatin" ja pari kuitunäkkäriä kevyttuorejuustolla ja kalkkunaleikkeellä. Siinä miun päivällinen.
Illaks oon varannu ison kasan porkkanaa,parsakaalia ja kukkakaalia.:)

Kun vaan tästä himotuksesta ja sen jälkeisestä ketutuksen tunteesta pääsis niin eihän tässä mitään ongelmaa ois..
osta Lidlistä sitä erittäin tummaa suklaata. sitä ei tee mieli syödä ku ehkä pari palaa. ja jos sitten syö enemmän niin on pienempi paha ku fazerin sininen. :D
 
Tönt
[QUOTE="Hujoppi";24163706]Hyvää se toden totta oli, mutta repsahduksesta huolimatta homma jatkuu :)
Alle viikossa aamupainosta huvennut -1kg. Voipi hyvinkin olla nestelastia, kun hikoiluttanut äärimmäisen paljon, mutta kyllä tuota vettäkin tullut tankattua.

Nestettä tai ei, niin kyllä tuo miinussaldo ainakin motivoi! =)[/QUOTE]

niihän se on! paras motivoija on tulos. sillä menty kohta puol vuotta ja still going strong! :)
 

Yhteistyössä