Hei, ei ollu tarkotus olla ketjuntappaja...:ashamed:
Mulla ainakin motivaatiota lisäsi tuo Kiloklubi, mitä olen miljoonaan kertaa hehkuttanut. Oletko tutustunut? Ja tietty se, kun paino oikeasti alkoi tippumaan. Tuli sellainen "hei, mä osaan" -fiilis.Kiitti tsempistä, kaunishäntäinen orava Pitää vaan koittaa kaivaa se motivaatio jostain..tai keksiä miten sais helpotettua himojaan kevyemmin.
Joo, oon mie sinne kirjautunu mut tuntuu että pitäis tehdä ruuat niiden sivuston ohjeiden mukaan, että varmasti menis kalorit oikein. Tai voihan sinne itekkin laittaa niitä ohjeita, hankalaa vaan kun oon semmonen etten oikeen laske paljonko laitan mitäkin kun teen ruokaa.Mulla ainakin motivaatiota lisäsi tuo Kiloklubi, mitä olen miljoonaan kertaa hehkuttanut. Oletko tutustunut? Ja tietty se, kun paino oikeasti alkoi tippumaan. Tuli sellainen "hei, mä osaan" -fiilis.
Kannattaa ainakin yrittää täytellä sitä, vaikka edes viikon ajan.Joo, oon mie sinne kirjautunu mut tuntuu että pitäis tehdä ruuat niiden sivuston ohjeiden mukaan, että varmasti menis kalorit oikein. Tai voihan sinne itekkin laittaa niitä ohjeita, hankalaa vaan kun oon semmonen etten oikeen laske paljonko laitan mitäkin kun teen ruokaa.
Mut pitää koittaa taas tsempata tuonkin suhteen
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24111135:Pitkälle olet päässy, Harmaja Majakka! Onnea! :flower:
Mulla oli nuorena syömishäiriö, mutta sitä ei koskaan hoidettu mitenkään. Se loppu siihen, että sain masennuslääkityksen univaikeuksiin lukiossa ja lihoin sen lääkkeen takia 20+ kiloa tosi lyhyessä ajassa, ja masennuin, lihoin lisää ja kierre oli valmis. Jossain vaiheessa aloin taas laihduttaa syömishäiriötyyliin, mutta en ollenkaan muista paljonko painoin. Pahimpina aikoina varmaan 85 kiloa ja "parhaimpina" vähän liian vähän. Silloin ku en syöny, en myöskään käyny vaa'alla (tai en ainakaan muista että oisin käyny).
Puolitoista vuotta sitte mulle tuli ihan ihmeellinen tauti, joka aiheutti voimakasta pahoinvointia ja oksentelua, ja ennen ku se tajuttiin todeta laktoosi-intoleranssiksi olin ehtiny laihtua jo 10 kiloa (75 kiloon) 9 kuukaudessa sen jatkuvan pahan olon takia. Jätin laktoosin pois, ruoka alko maistua taas ja lihoin yli 80 kiloon. Pari kiloa sain tiputettua pitkän ajan kuluessa, mutta vasta toukokuussa alotettuani oon saanu kunnolla painon tippumaan - ja mikä tärkeintä - terveellisesti.
IhanaValo, valitettavasti tässä ei oo niitä oikopolkuja, täytyy vaan koettaa tsempata itteään ja muita.. ja uskoa onnistuvansa.
Tee ite jäätelöä? Osta vaikka mehujäämuotteja ja surrauta tehosekottimella tms. joku kiva smoothie tai pirtelö, tulee tosi hyviä ja varmaan vähän terveellisempiäki viileitä herkkuja.Millä pääsäi tosta jäätelön syömisestä eroon tyystin? Sen alkaa olla ainut pahe ja VARSINAINEN pahe sitten onkin.....plääh
vissiin 222 päivää. Jos en muista ihan väärin. 102 päivää siellä paikanpäällä ja 120 päivää kotona?Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24122720:EllaMaaria, tuu vaan mukaan! Jokainen keventää, huventaa tai hoikentaa omalla tavallaan. Kilotavote on hyvä tsemppi aika monelle, mutta kaikille se ei ehkä sovi. Ja vauva-arjen keskellä voi olla vähän turhan stressaavaa alkaa vahtia painoa niin tarkkaan. Teet ihan miten sinusta tuntuu, ja katellaan miten menee.
PinkLily, joo, katoin eilen sen finaalin ja olin kyllä aivan ihmeissäni siitä miten hyvin ne oli pudottaneet painoa! Ärsyttää vaan se, että Suurimmassa pudottajassa tarkastellaan sitä painoa niin tarkkaan, oikeamman kuvan antais jos mitattais rasvaprosenttia, lihashan kumminki painaa laardia enemmän. Onhan ne tehny ison homman, suretti vaan sen yhen naisen puolesta jolla ei pudonnu paino enää siinä loppuvaiheessa, vaikka se treenas aivan hulluna kaiket päivät ja se itki sitte sitä. Kauanko niillä oli yhteensä aikaa laihduttaa?