*Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

kukkuu... Paino se jäytää samaa lukemaa...

Kävin tarkastelemassa kiloklubin painon pudotus historiaa ja koin aikamoisen shokin... Mun vyötärö on ollut 1.7.2009 90cm!!! :O Aika jaiks :D Nyt oon kaventanu sitä 73cm:n joten pudotus on hurjat 17cm:D
Painoa tuolloin on ollu 77kg. Aika iso, vai luulenko vaan :D

Mä näin musta otetun valokuvan joskus sillon, ko esikoisen sain ja painoin raskauden lopussa 91kg. :ashamed: Pahinta oli kai se, että luulin olevani ihan sopusuhtanen ja ok kokoinen...Totuus olikin jotain IHAN muuta :D Eikä kukaan voinu sitten sanoa, että viittikkö pudottaa 20kiloo läskiä pois? :rolleyes: (mun syyhän tää ei oo :D )
 
Heipparallaa!
Pelon, itseinhon, hävetyksen, ja minkähänmuun sekaisin tuntein nyt vihdoin uskaltauduin lukeen tän ketjun.
Toukokuun lopussa siis lähdettiin reissuun niinkuin "Toukokuun tiputtajat"-ketjussa kerroin. No reissusta tultiin ja ei ole kevyet elintavat enää palautuneet sen jälkeen. :headwall: Voi elämä että hävettää -ruoskin täällä nyt itteeni inhotuksesta!!!
Puntarilla en oo voinu käydä ku pelottaa et onko mun toukokuun tiputus menny hukkaan :/ Ainaki olo on läski, ja ku katoin kuvia musta uikkareissa nii kyllähän mä läski oon -siitä ei mihinkään pääse. Omissa kuvitelmissaan sitä on hoikempi, vaan kuva sen aina sit paljastaa.

Mä oon taas niin pulla-koukussa et v'tuttaa oikein ajatus alkaa räpistellä siitä eroon. Motivaatio on siis hieman hakusessa vaikka tiedän että mun pitää hoikistua! Sitähän näyttääkin vanhemmalta ja rupsahtaneemmalta ku on paksussa kunnossa. Katoin kuvia facessa mua vanhemmasta serkkulikasta ja mun ystävästä - ja ne on niin hyvännäkösiä ku ovat pitäneet fyysisestä olemuksestaan huolta. Tuli sellanen olo et mä oon niiden vierellä varmaan ku mikäki matami...Tosi alemmuuskompleksi ja itseinho siis valloillaan täälläpäin.

APUA, yks pelastettava ois täällä... :'( *itkee tyhjäksi syöty pullapussi kainalossa*
 
Mie olenki ehtiny jo kaipailla sinua lauantaipussi! Toivottavasti kumminki nautit reissusta, sehän tässä oli pääasia? :)
Noista itsesyytöksistä pääsee kyllä eroon, ja repsahuksiin täytyy vaan tottua, kovettaa ittensä kestämään niitä pullapussejaki.

Älä siis inhoa itteäs, tai pelkää vaakaa, vaan koita tsemppaantua samalla tavalla ku toukokuussaki. Saithan kumminki silloinki tosi paljon tiputettua ja oloki tais parantua, mitä muistelen siitä ketjusta.. :)
 
Mulla muuten on kaventunu vyötärö nyt 88 senttiin, tai sitte eilen vedin mahaa jotenki hassusti sisään. Lähtömitta oli jotain 105 cm muistaakseni. Paino ei kyllä lähe mihinkään, enkä mie pääse vieläkään lenkille.

Se on muuten hassua miten isompana on luullu itteään muka sopusuhtaseks, ja nyt ku on laihuttanu niitä kiloja pois niin pitää itteään vielä lihavampana mitä aikasemmin.
 
IhanaValo
:hug: lauantaipussille! Nyt tsemppaat vaan, jätät pullat ostamatta :)

Mistä kohti mittaatte vyötärön? Onks se se kapein kohta (miusta ei kyl kovinkaan kapeita kohtia löydy mistään), vai navan kohdalta vai miten teillä?
 
:hug: lauantaipussille! Nyt tsemppaat vaan, jätät pullat ostamatta :)

Mistä kohti mittaatte vyötärön? Onks se se kapein kohta (miusta ei kyl kovinkaan kapeita kohtia löydy mistään), vai navan kohdalta vai miten teillä?
Mie mittaan kapeimmasta kohtaa, tai siitä missä kuvittelen vyötärön olevan. Vähän navan yläpuolelta. Olen vähä sillai huithapeli, että saatan mittailla vähä miten sattuu.. :whistle: ni en kauheasti luota noihin omiin vyötärönmittauksiini.
 
Ihana valo, tosi hienoja lukemia! Juuri kun masistelit, ettei paino putoa. Tosi hieno tulos, varsinkin yhden viikon aikana!! :)

Kaunishäntäinen Orava, sullakin on senttejä huvennut melkoisesti. Näinköhän se on otettava mittanauha käyttöön, josko mullakin vaan sentit rapisee ja kilot pysyy (=lue:toiveajattelua). Mut tosi hienosti, ja mitä tulee tuohon liikkumiseen, niin lepäät nyt itses kuntoon kerralla, niin ei tuu sitte jälkijuttuja. Onhan se ihan tottakin, et enempi taitaa ne syömiset vaikuttaa, toki liikunta on todella hyvä lisä ja kannustin myös oikein syömiseen, mutta tärkeää on myös olla kunnossa sitä harrastettaessa.

Lauantaipussi, se kuukaus tai mitä lie on kuin pieru saharassa, jos haluat elämäntapamuutosta herkkujen sun muiden suhteen tehdä. Eli back to ruotu. Ymmärrän motivaatiohukan, pahinta on juuri se, kun saavutettu tuleekin takaisin. Mut päätät vaikka et teet sellaista liikuntaa mistä vaan nautit, ja herkuttelet kahvipullalla vaikka kerran pari viikossa. Hyvä mun huudella, kun saatan vetää suklaalevyn tai kahvipullapaketin hetkessä, nyt jostain syystä onnistunut tsemppaa.

Nuo kuvankatsomiset. Hyvä ettei tuu parku, kun näkee itsestään kuvan 3v. sitten. Voi luoja mikä rupsuuntuminen on tapahtunut! Vartalo on vanhettunut varmaan 10 vuotta! Mutta tietty 2 lasta, joita ei kyllä ainakaan tän palstan mukaan sais käyttää tekosyynä. Mutta raskausaikana mä en kykene sitäkään vähään miettimään mitään painoja kuin muuten.

Oon muuten ottanu tavaks aamupäivällä, kun tekee mieli jotain hyvää ja juon kahvia ni kaivaa tän ketjun esille. Te oikeesti motivoitte tuloksillanne mua, mietin et kyl mäkin pystyn jos tekin :) Eli kiitokset teille :)

Tänään pitää mennä päivälenkille, satoi tai paistoi. Illalla meillä on näyttö ja mennään tutuille grillaa ja oleskelee, auts, siellä on takuuvarmasti jotain ei kuuriin sopivaa :) Mutta teen ison kulhon salaattia koko porukalle ja koitan pysyä lujana :) Palataan kanssasiskot!
 
"Hujoppi"
Ärsyttävintä lihavuudessa on se, että se tuntuu vaivaavan muita paljon enemmän kuin itseään vaivaa.
Näin olen ainakin omalta osaltani saanut huomata. Kait näihin hankittuihin makkaroihin on jotenkin
tottunut ja alistunut siihen, että mahdollisesti on koko loppuelämän ylipainoninen...Mutta nyt se muuttuu! Ja ajatuksena on, että menetetyt kilot eivät koskaan enää tule takaisin.
 
Mulla tuntui ekoina kuukausina että paino ei tipu ollenkaan. Ahkera salilla käyminen ja lenkkeily yhdistettynä järkevään ruokavalioon kuitenkin teki sen että kavennuin puntarin lukemista huolimatta. Ja sitte yks kaks paino alkoikin tippumaan parin kuukauden sinnikkyyden tuloksena ja tosiaan, tänä vuonna on 14 kiloa kadonnut =)

Minä punnitsen itseni keskiviikkoisin ja jännittää mitä puntari näyttää.

En nyt muista nikkiä kuka sitä kysyi mutta tosiaan, aktiivisuustaso 1 lienee kiloklubissa ihan oikea jos merkkaat liikunnat erikseen. Tai jos työsi on fyysisesti vaativaa tai teet jotain muuta mitä et kuitenkaan liikuntoihin erikseen merkkaile niin silloin tietenkin aktiivisuustaso 2 tai siitä ylöspäin. Sieltä löytyy keskusteluista aiheesta enemmän.
 
En nyt muista nikkiä kuka sitä kysyi mutta tosiaan, aktiivisuustaso 1 lienee kiloklubissa ihan oikea jos merkkaat liikunnat erikseen. Tai jos työsi on fyysisesti vaativaa tai teet jotain muuta mitä et kuitenkaan liikuntoihin erikseen merkkaile niin silloin tietenkin aktiivisuustaso 2 tai siitä ylöspäin. Sieltä löytyy keskusteluista aiheesta enemmän.
Minä kyselin, kiitos. :wave: Pitäisi tutustua siihen keskusteluosioon.

lauantaipussi Tervetuloa mukaan joukkoon! Älä nyt ihan epätoivoon vaivu, kaikki on vielä mahdollista. :)
 
Huomenta!
Kävin just puntarilla ja paino on 66,5kg. Phiuh, mä jo luulin että kaikki on tulleet takasin. Onneks ei sentään... :D Mut olo on tietty epämukavan valasmainen ku hiilareita ja sokeria sisus taas täynnä, johan sitä turpoaa itte kukanenki!
Mä käyn pvittämässä omat Kiloklubi-tietoni, ja luen tätä ketjua tästä lähin. Kyllä mä luulen että saatan vaikka innostuakin teidän jutuista ja saavutuksista ;) Syksyn päälle alkaa olla töitä enemmän ja alan kouluttautua samalla tuolle alalle jossa oon sijaisuuksia tehnyt - katotaan miten siinä perheen pyörityksen lomassa ehtii kaloreita laskea! Voihan se tosin olla niinki että ei ehdi enää kurkkia jääkaappiin niin usein että pakostakin "olo kevenee" ;)

Kiitos tsempeistä, otan ne vastaan! Nyt kun uskalsin puntarille, se herätti kyllä sen fiiliksen että sitä lukemaa ei saa päästää nousemaan. ;)
 
"moi"
mä olen taustalla seurannu teitä ja saanu motivaatiota :) aloitin itse toukokuussa myös, vähentämällä hiilihydraatteja. aloituspaino oli kammottava 68kg ja nyt painan n.62kg. olin aika nopeasti lihonu tuonne melkein 70kiloon, mun norm. paino on kauan ollu n62-64kg joka seki on liikaa mun 158cm varrelle. nyt tavoite on muuttaa lopullisesti ruokatottumukset ja päästä jonneki 52-55kg tietämille. tsemppiä kaikille :)
 
Hitto... Mun pitää tänään ottaa tiukka karppilinja!

Mies eilen sano, että viikko siitä kun "lopetin" karppauksen, musta on tullu kiukkunen akka :O Ja siihen on syitäkin:
-Mä en saa enää nukuttua kunnolla öitä
-mä olen ihan turvonnu
-Mä olen unien takia ihan väsynyt, enkä jaksa tehdä kotitöitä tai mitään muutakaan ja se taas saa v-käyrän taivaisiin.

Karppaamisen aikana:
-Nukuin hyvin
-Oli hoikka olo vaikka ei olis tippunu viikossa yhtään paino
-Kämppä oli putipuhdas.
-Touhusin lasten kanssa paljon ja koko ajan, olin erittäin osallistuvainen

Vihta... Rahat on tiukilla, mutta kai se on pakko alkaa vaan.. Onneks mulla on pakkasessa kaalikeittoa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24179317:
Pitäisköhän iteki kokeilla karppausta vielä kerran? Täällä kumminki syyään niin hillittömästi lihaa, että ei ois ees hankalaa.. Turvottaa ja jumittaa. :kieh:
Siis en tykkää ku jumittaa, mut toi karppaus :D
Mä ainakin meinaan jatkaa sitä ja mä oon outo, koska en laihdu muuten kuin jos hiilarit on alle 15 :eek: :D
No, onneks mä onnistun halutessani pitämään ne alhaalla :D
 
"moi"
Mulla kans joskus kauan sitten ekaa kertaa ku karppasin, ni oli huono olo kauan. Nyt kun olen aloittanu uudelleen (ja jatkan hautaan asti!!) niin on menny paljon paremmin kun tajusin pari asiaa. Eli rasvaa PITÄÄ syyä ja vettä PITÄÄ juua! Pari päivää kesti hillitön päänsärky ja muutaman päivän oli heikko olo aluks. Mut sen jälkeen, jestas kuinka hyvin voi ihminen voida :)

Maha ei kyllä mulla ole ollu sekaisin, ennemminkin kovalla. Ja minä, joka muka söin niin terveellisesti ennen, syön nykyään tosi paljon enemmän kasviksia ja vihanneksia :) Eikä tämä tosiaan pelkkää lihansyöntiä ole, mä syön paljon noita kasviksia ja vihanneksia ja sit kyllä lihaakin. Turkkijogurttiin on tullut rakkaussuhde ;)
 
[QUOTE="moi";24179440]Mulla kans joskus kauan sitten ekaa kertaa ku karppasin, ni oli huono olo kauan. Nyt kun olen aloittanu uudelleen (ja jatkan hautaan asti!!) niin on menny paljon paremmin kun tajusin pari asiaa. Eli rasvaa PITÄÄ syyä ja vettä PITÄÄ juua! Pari päivää kesti hillitön päänsärky ja muutaman päivän oli heikko olo aluks. Mut sen jälkeen, jestas kuinka hyvin voi ihminen voida :)

Maha ei kyllä mulla ole ollu sekaisin, ennemminkin kovalla. Ja minä, joka muka söin niin terveellisesti ennen, syön nykyään tosi paljon enemmän kasviksia ja vihanneksia :) Eikä tämä tosiaan pelkkää lihansyöntiä ole, mä syön paljon noita kasviksia ja vihanneksia ja sit kyllä lihaakin. Turkkijogurttiin on tullut rakkaussuhde ;)[/QUOTE]

Mulla oli myös alottaessa ns. karppikrapula :D maha oli sekasin, päätä särki ja olo oli pirun heikko! Mutta kun sitkeesti sen ekan viikon kesti, ni se palkitsi enemmän kuin mikään muu :D

Mutta löysä vatsa ja päänsärky, varsinkin toistuvana ei tod. ole hauskaa :(
Eikä karppaus tosiaan ole kaikille sopiva. Tossa oot oikeessa, että kun juo vettä ja syö paaaaljon rasvaa, ni olo helpottu nopeemmin..
 
[QUOTE="vieras";24179609]pinklily, ootko seurannut kolesteroliarvoja karppauksen aikana? toisilla voi nostaa kolesterolin tosi korkealle, miehellä nousi viisi yksikköä..[/QUOTE]

En oo seurannu, tosin oon miettinyt pitäiskö.
 
Tönt
mä en karppaa koska tää on mulle elämäntaparemppa enkä halua niin tiukkaa linjaa vetää. toisinaan syön ruisleipää ja päivittäin pyrin syömään hedelmän tai pari. mun tarkoitus on oppia elämään tällä tavalla loppuelämäni joten nyt mennään niin ettei tuu syötyy turhia hiilareita vaan tervellistä ja ravitsevaa ruokaa sopivassa määrissä. kai tää on sit sitä skarppausta mistä monet puhuu. :D en syö leipää, perunaa, pastaa tai muuta vaaleeta viljaa. syön vihanneksia, hedelmiä, lihaa ja kalaa sekä jonkun verran maitotuotteita (en päivittäin).
 
[QUOTE="moi";24179163]mä olen taustalla seurannu teitä ja saanu motivaatiota :) aloitin itse toukokuussa myös, vähentämällä hiilihydraatteja. aloituspaino oli kammottava 68kg ja nyt painan n.62kg. olin aika nopeasti lihonu tuonne melkein 70kiloon, mun norm. paino on kauan ollu n62-64kg joka seki on liikaa mun 158cm varrelle. nyt tavoite on muuttaa lopullisesti ruokatottumukset ja päästä jonneki 52-55kg tietämille. tsemppiä kaikille :)[/QUOTE]

Hei, kiva kun annoit kuulua itsestäsi. Tsempit sullekin! Mulla on pituutta saman verran ja haluan painon ainakin tuonne 55 kiloon. :) Täällä on varmasti muitakin hiljaisia seuraajia, kiva jos saatte motivaatiota meidän tuloksista. :wave:
 

Yhteistyössä