Kiitos Empuuu lohdutuksesta painonnoususurussa.. Ohimenevää on, nyt jo parempi mieli (vaikka nousua en vielä kokonaan ole karistanutkaan). Mulla kävi myös samoin kuin sulla liiviostoksilla, eli rinnanympärys on kitistynyt. Ja AH IHANUUS, selkämakkarat ovat tyystin sulaneet! Mahassa on vielä tekemistä, sitä saattaa riittää vielä tulevalle vuodellekin.. sen verran on jälkikasvu näköjään mahanahkaa venyttänyt, ettei katoa vaikka kuinka paino putoaisi :/. No, joskus ehkä?
Ja KhO: ONNEA onnea onnea S-kokoon mahtumisesta! Upeaa, mahtavaa! Ihana tunne, kun onkin PIENI (verrattuna siihen, mitä oma ajatus sanoo).
Mulla kävi niin, että lomareissun varrella yövyin mm. paikassa, jossa oli makuutiloissa kokovartalopeili. Vaatteenvaihdon yhteydessä (etenkin aamulla, mahdollisimman litteällä vatsavarustuksella) piti jäädä ihan katsomaan, että hitsiläinen - mähän olen jo aika timmi mimmi! Oma kuva näyttää ihan uskomattomalta, kun niihin vararavintokerroksiin oli näköjään jo varsin tottunut.. Pitäneeköhän lähteä peilikauppaan, kotiinkin hommattava isompi kuvastin itseäni ilahduttamaan
!
Miä aina valitsen näkäjään kiire ajan kun tulen tänne kirjoittamaan. NYtkin jo kolme kertaa olen tämän keskeyttänyt, kun jotain muuta tulee.. Nyt siis lähetän tämän, olkoon miten sekava teksti tahansa. Palataan astialle taas toisella kertaa! Kepeitä askeleita ja kesämieltä kaikille heinäkuun huventajille! Näin se homma etenee!
ps. ai pino hiljentynyt.. puolessa kuussa ollaan, ja tekstiä on jo sivu enemmän kuin koko kesäkuussa