*Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

IhanaValo
Onpa pino hiljentynyt, mitäs teille kuuluu?

Miul on menny pari päivää nyt vähän niin ja näin..en oo muistanu ees merkitä niitä syömisiä, tai käydä ees vaa'alla.Vähän huolettaa.
Mie en uskalla ees mitata vyötäröä, te ootte pieniä siihen verrattuna :ashamed:
 
"Hujoppi"
Onpa pino hiljentynyt, mitäs teille kuuluu?

Miul on menny pari päivää nyt vähän niin ja näin..en oo muistanu ees merkitä niitä syömisiä, tai käydä ees vaa'alla.Vähän huolettaa.
Mie en uskalla ees mitata vyötäröä, te ootte pieniä siihen verrattuna :ashamed:
No tiukataan sitten viikon alusta lähtien uudelleen! =) Tässä tosiaankin pari päivää mennyt sukujuhlissa syöden sitten vähän reilumin ja vaaka näytti tänä aamuna sitten puoli kiloa elopainoa tulleen lisää.

Omaa vyötäröni en lähde edes mittaamaan, kun se on reilusti suositusmittoja suurempi. Se on lähes suhteessa tuohon vaa'an näyttämiin lukemiin....
 
Kannattaa mitata se vyötärö, vaikka vaan siksiki että voi sitte retostella kuinka paljon niitä senttejä on lähteny. ;) Ja kyllähän se tsemppaa jatkamaan jos vaikka paino ei tipu, mutta sentit lähtee. Vaakahan ei oo se ainoa tuomari. :)

Ja siihen voi sitte pienen tyrmistymisen ja itseinhon jälkeen vähä totutellakki, että "minun vyötärö nyt sattuu olemaan xxx cm, mutta tiiänpähän sentään mistä lähen liikkeelle".

Tsemppiä kaikille! :flower:
 
Tönt
Onpa pino hiljentynyt, mitäs teille kuuluu?

Miul on menny pari päivää nyt vähän niin ja näin..en oo muistanu ees merkitä niitä syömisiä, tai käydä ees vaa'alla.Vähän huolettaa.
Mie en uskalla ees mitata vyötäröä, te ootte pieniä siihen verrattuna :ashamed:
tänne kuuluu ihan hyvää!
oon 3 kertaa tällä viikolla käynyt salilla ja 3 kertaa kävelyllä. reipas olo! paikat vaan ihan jumissa joten tänään on välipäivä. huomenna saliin taas tekee tappotreeniä kun tiistaina on punnituspäivä. :D syömiset mennyt samalla tavalla ku ennenkin. kyllä mä alussa katoin tarkasti ja punnitsin ruuan mutta siihenkin tottuu että mitä saa syödä eikä enää edes jaksa vahtia. ruuat mitä syön on semmosta mitä saa vetää just niin paljon ku jaksaa. ei sitä pysty syömään liikaa. annoskoot pienentynyt reilusti puolessa vuodessa niin vaikka tuleekin sorruttua johonkin niin ei paljoo jaksa syödä.

helteita odotan. tämmöset sateiset harmaat kesäpäivät ei oo mua varten. |O
 
Olipa se työn ja tuskan takana, mutta nyt on puolen tunnin hölkkä-kävelylenkki tehty koirien kanssa. Kauheasti laiskotuttanu ja väsyttäny, tuntuu että olen aivan uupunu henkisesti ja fyysisesti. :(
Väsyttää vaan aamusta iltaan ja tekee mieli kaikkea suolasta, rasvasta ja sokerista. Yäk. :headwall:
 
[QUOTE="Karkki";24207381]Heinäkuussa -3,4kg ja yhteensä painon pudotusta -14,3kg!!!! :D vielä ois sellaiset 5-10kg varaa tiputtaa... jaksaa jaksaa!! Tsemppiä kaikille huventajille!!![/QUOTE]

Hienosti huvennut sinulla! :)

Mä tein semmoisenkin huomion, että rintsikoissa on pitänyt siirtyä uloimmilta hakasilta sisimpiin hakasiin. :D Ostin tuossa uudet rintsikat, ja niissä onkin sitten kokoa pienempi ympärysmitta. :)
 
Toss Foo
Kiitos Empuuu lohdutuksesta painonnoususurussa.. Ohimenevää on, nyt jo parempi mieli (vaikka nousua en vielä kokonaan ole karistanutkaan). Mulla kävi myös samoin kuin sulla liiviostoksilla, eli rinnanympärys on kitistynyt. Ja AH IHANUUS, selkämakkarat ovat tyystin sulaneet! Mahassa on vielä tekemistä, sitä saattaa riittää vielä tulevalle vuodellekin.. sen verran on jälkikasvu näköjään mahanahkaa venyttänyt, ettei katoa vaikka kuinka paino putoaisi :/. No, joskus ehkä?

Ja KhO: ONNEA onnea onnea S-kokoon mahtumisesta! Upeaa, mahtavaa! Ihana tunne, kun onkin PIENI (verrattuna siihen, mitä oma ajatus sanoo).

Mulla kävi niin, että lomareissun varrella yövyin mm. paikassa, jossa oli makuutiloissa kokovartalopeili. Vaatteenvaihdon yhteydessä (etenkin aamulla, mahdollisimman litteällä vatsavarustuksella) piti jäädä ihan katsomaan, että hitsiläinen - mähän olen jo aika timmi mimmi! Oma kuva näyttää ihan uskomattomalta, kun niihin vararavintokerroksiin oli näköjään jo varsin tottunut.. Pitäneeköhän lähteä peilikauppaan, kotiinkin hommattava isompi kuvastin itseäni ilahduttamaan :D !

Miä aina valitsen näkäjään kiire ajan kun tulen tänne kirjoittamaan. NYtkin jo kolme kertaa olen tämän keskeyttänyt, kun jotain muuta tulee.. Nyt siis lähetän tämän, olkoon miten sekava teksti tahansa. Palataan astialle taas toisella kertaa! Kepeitä askeleita ja kesämieltä kaikille heinäkuun huventajille! Näin se homma etenee!

ps. ai pino hiljentynyt.. puolessa kuussa ollaan, ja tekstiä on jo sivu enemmän kuin koko kesäkuussa :D
 
Toss Foo Mulla on tuo maha yhden raskauden jäljiltä niin arvilla, että ei se ikinä voi kokonaan palautua. Ihan kiva se on jo nyt, vaikka ei maailman timmein. :D Eipä sitä kovin moni kuitenkaan näe, niin ei sinänsä haittaa. Kyllähän se iho vissiin ajan kanssa palautuu, mutta nuo arvet ei niinkään helposti, luulen mä.
 
Enemmän liikettä, vähemmän puhetta! :kieh:

Eiku ihan hyvä että täällä jutellaan, se on vaan merkki siitä, että ihmiset saa tuen näistä ketjuista. :)
Toss Foo, eikö ookki ihana tunne ku näkee että on laihtunu? Siinä oikeesti konkretisoituu se mitä on saavuttanu. Mie tosin en oo nähny, toisaalta vilkasinki kokovartalopeiliin ekaa kertaa pitkään aikaan vasta vähä aikaa sitte, niin en oo päässy seuraamaan kehitystä. Vielä on kauhean ruma maha, enkä oikein tiiä miten siitä pääsis eroon.. Ja se housujen mitotus oli äitin sanojen mukaan "aika reilu" ku se kehuskeli puhelimessa jolleki tutulle minun painonpudotusta. :D Mutta S on S, eikä siitä nyt kiistellä. ;)

Mie en ole edes ikinä ollu raskaana, mutta silti minun maha näyttää siltä että oisin, raskausarpia kauheasti kiitos nopean lihomisen. : /
 
Tönt
Liikettä todellakin. viime viikolla 3 kertaa salilla ja muutama kerta kävelyllä. tänään taas salilla ja kävelin sinne ja takas (pari kilsaa ja pari isoa mäkeä). kunhan toi 2v herää (nukahti sohvalle kun olin salilla) mennään vielä uimaan. kiristän kiristän.. :D mun neiäkuun painotavoite ei kyllä tuu onnistuu joten laitetaan uudeks tavoitteeksi -3.5kg. tähän mennessä siis lähtenyt heinäkuussa -1.8kg. että sellainen vaihe meneillään tällä hetkellä. saa oikeesti tehdä töitä sen eteen että lähtee..
 
Viimeksi muokattu:
Toss Foo
heh.. lapsia mulla on vasta (ja tähän jääkin) 2, mutta kun ikää on jo paaaaaaljon, eivät kudokset enää palaudu niinkuin teillä, puolta (tai kolmasosaa) nuoremmilla.. tai näin mä lohdutan itseäni, kun katson tuota ylimääräistä nahkaa ja sen seuralaisia keskivartalossani :D

Tönt on kyllä tehnyt melkoisen kokonaispudotuksen, hienoa! Ja muistahan, että lihas painaa läskiä enemmän eli vaikka paino ei putoakaan, kroppa varmasti kiinteytyy ja rasvaa palaa!
 
En mie taija uskaltaa lähteä mukaan siihen liikuntahaasteeseen ku täällä urheillaan ihan liikaa :D hävettäis ku ei jaksakkaan lähteä joka päivä lenkille. Laskeskelin tässä, että jos teen joka päivä 30 minuutin lenkin, niin saisin kulutettua viikossa n. 1500 kcal! Olettaen, että teen samanlaisia lenkkejä ku tänään tein. Ja 30 minuuttia on niin lyhyt aika, että senhän nipistää vaikka yöunista jos ei muusta.

Tuo laskeminen tsemppaa kyllä paljon lähtemään tulevinaki päivinä lenkille, plus tuo minun kännykän sovellus on vaan niin ihana ku se laskee kalorit, matkan, nousut, keskinopeuden ja vaikka mitä ja tulokset saa tallennettua nettiinki. :heart:

Sanokaa pliis, että painon jumittaminen voi johtua siitä että oon syöny muutaman pilleriliuskan putkeen? :snotty: Ihan kurjaa ku tiiän, etten pääse taikomallakaan tämän kuun tavotteeseen.
 
IhanaValo
Plääh, +400g :(
Sen siitä saa ku herkuttelee.

Raskausarvista..Mie olin tosi hämmästynyt kun kummassakaan raskaudessa niitä ei tullut oikeestaan mahaan ollenkaan, vaan reisiin! Yläreidet on ihan semmosta vaaleeta raitaa täynnä, näyttää karmeelta.
Rintoihin tuli kans muutamia.

Liikuntaa on teillä niin paljon enemmän kun miulla jaksamista riittäis niin passaan sen haasteen.
 
Jahas, pitäiskö sitä vähän liittyä johonkin tämmöiseenkin. Nyt kun sain imetyksen lopetettua niin aloin taas vähentää vähän syömisiä ja herkut pois (mansikoita nyt saatan popsia ja sitten viikonloppuisin suklaapatukka että helpottaa). Viikon olen ollut "dieetillä" ja reilu kilo on nyt lähtenyt. Otatteko aamupainosta vai miten? Tämän hetken aamupaino on 72kg, mutta tietysti se nousee sinne 73 kiloon päivän mittaan.

Tarkoitus olisi laihtua koulun alkuun, eli 24.8.2010 mennessä vähintään se 3 kiloa. Jonkun aikaa kyllä pystyisi varmaan pitämään kilo per viikko tahtia, mutta ei viitsi laittaa vaatimuksia kuitenkaan turhan ylös, kun lapset valvottaa eikä liikuntaa oikein ehdi harrastamaan. Hyvät yöunet helpottaisi laihduttamisessa niin paljon... Ensi viikonloppuna on ukon synttäritkin, mutta eiköhän siitä selviä palasella jäätelökakkua, meillä kun ei noiden pienokaisten ja rahanpuutteen takia paljon bileitä pidellä.
 
"moi"
Mä tuun hehkuttaan mun painoa, 61.6kg! :D Onhan se nyt alle sen 62 minkä olen painanut moooonta vuotta (ennenkuin sitte tos vuos sitte lihoin) ja on kyllä kiva jo olla omassa vartalossa. Mut saa tuo paino vielä alemmaski mennä ni jos reidet vielä kapenis (voisin käyttää ihania lyhyitöä mekkojani :D) ja maha. Maha on mun kauheus, se on täynnä arpia (kaks lasta ja mahankasvun lisäksi lihoin molemista 20kg, jotka onneks nopeaan putos), luojan kiitos jo vaalenneita sentään, mut onhan se ruma... Siin on sellanen röllykkä :D takamus ei niinkään ole iso ja lantion ympärys ei juurikaan ole pienentyny et voitte kuvitella millanen pötkövartalo mulla on!

Älkää masentuko painonnousuista, kyllä se siitä lähtee vielä alaspäin!

Mä näköjään ihan liityin tähän teidän pinoon ;) Jos sallitte.

Liikuntaa mä tykkäisin harrastaa (ts. tykkään käydä kävelylenkillä) mut en useinkaan jaksa. Ja esim. tänään mies on lähteny aamulla töihin ja olen nyt lasten kans kotona. Tunnin päästä lasten pitäis olla jo hoidossa ja mulla alkaa työt 11.15. Pääsen töistä klo 21 ja aamulla pitäis taas seittemältä olla ite töissä ja sitä ennen viiä lapset hoitoon. Et ei tää täti vaan JAKSA enää mitää lenkkeilyä. Vapaapäivillä joskus jaksankin tai sitten en. En jaksa stressata sitä ollenkaan. Meillä olis kyllä sellanen keppi jossa kuminauhat ja sen kans varmasti sais lihasjumppaa tehtyä, sanoinki miehelle eilen et sen pitää opettaa niin sillähän sitä vois iltaisin tv:n ääressä harrastella.

Nyt mä lähen taltuttaan hiukseni ennen töihin lähtöä! :D Tsemppiä kaikille, onnistutte varmasti.
 
moi, tervetuloa. :)

Tuohon mahan pienentämiseen ei (valitettavasti!) taija olla mitään ihmekeinoja, mutta jos jotain vinkkejä on, niin kertokaa toki mulleki. :D

Ja nuo painonnousut on ihan normaaleja juttuja mulla ainaki, kahen päivän aamupainon vaihtelu voi olla kolmeki kiloa. Se on kyllä tosi turhauttavaa välillä. :mad:
 
vilttiketjun vara harmaana
No niin, etelän reissu tehty ja tänään palattu kuntosalille. Kuurin alusta on nyt aika tasan 2 kk ja painoa on lähtenyt 6,5 kg! Nyt paino oli pikkuisen päälle 70 kg, kun se toukokuussa oli lähes 77. Ja senttejä on huvennut. Vyötärö on löytynyt ja vähän alkaa vatsalihaksetkin jo häämöttää näkysällä... Ihan mieletön fiilis, kun eilen etsin lapseni juhliin mekkoa ja uskokaa vaan, sellaiset vartalonmyötäiset näytti HYVILTÄ. Yksi oli ihan ihana, punainen jossa musta vyö ja keskivartalosta tyköistuva, mutta minusta alevaatteeksi 70e on liikaa.. Mutta tästa matka taas jatkuu. BMI siirtyy ihan kohta normaalin puolelle.
Ei muuta kun liikunnan iloa kaikille ja eritisesti itsekuria ruuan kanssa.
Ps mun tekis mieli mennä sellaiselle kuntotriatlonille ( 300 m uintia, 10 kg pyöräilyä ja 3 km juoksua) mutta mulle ei ole pyörää.. No sitten kait lähdettävä pääkaupunki juoksuun. Olisko muita tulossa kaveriksi??
 
No niin, etelän reissu tehty ja tänään palattu kuntosalille. Kuurin alusta on nyt aika tasan 2 kk ja painoa on lähtenyt 6,5 kg! Nyt paino oli pikkuisen päälle 70 kg, kun se toukokuussa oli lähes 77. Ja senttejä on huvennut. Vyötärö on löytynyt ja vähän alkaa vatsalihaksetkin jo häämöttää näkysällä... Ihan mieletön fiilis, kun eilen etsin lapseni juhliin mekkoa ja uskokaa vaan, sellaiset vartalonmyötäiset näytti HYVILTÄ. Yksi oli ihan ihana, punainen jossa musta vyö ja keskivartalosta tyköistuva, mutta minusta alevaatteeksi 70e on liikaa.. Mutta tästa matka taas jatkuu. BMI siirtyy ihan kohta normaalin puolelle.
Ei muuta kun liikunnan iloa kaikille ja eritisesti itsekuria ruuan kanssa.
Ps mun tekis mieli mennä sellaiselle kuntotriatlonille ( 300 m uintia, 10 kg pyöräilyä ja 3 km juoksua) mutta mulle ei ole pyörää.. No sitten kait lähdettävä pääkaupunki juoksuun. Olisko muita tulossa kaveriksi??
VAU! :flower: Hyvin oot kyllä pudottanu! Onnea!
Minua et kumminkaan saa kaveriks juoksemaan tai triatloniin. :D
 
Tönt
plussaa tännekin tuli..vaakaan siis. :headwall: :headwall:
mitään en oo herkutellut, syöny liikaa tai muuta. kuntosalissa käynyt tosi ahkerasti, kävellyt sinne ja takas..tavoite oli kuntosalii 3 kertaa viikossa mutta nostan tavoitteeni eli 4-5kertaa viikossa. ja kävelyt ja uimiset vielä päälle.

harkitsen vakavasti että harventaisin vaakapäiviä..tää vie niin innon kun iskee vasten kasvoja.

mutta joo..jatkan samaan malliin, kai niitä tuloksia joskus näkyy..:p
 

Yhteistyössä