Sunnuntai-iltapäivää kaikille!
Mukavaa on täällä aina käydä lukemassa mitä teille kuuluu - itse en näköjään jaksa ihan yhtä aktiiviseseti kirjoittaa. Kiitos
Kardemummalle juustopäivityksestä! Juustojen suurena ystävänä arvostan juustopäivityksiä todella paljon
Tänään oli herätessä pitkästä aikaa hyvä olo. En oikein uskalla vielä riemuita, koska taikauskoisena uskon sen kostautuvan heti huomenna jollain erikoissuperetomisella.. Huomenna ois hyvä olla hyvä olo, koska pitää istua lentokoneessa monta tuntia. Päätettiin lähteä viikoksi etelän aurinkoon. Ollaan oltu Madeiralla ennenkin, joten mukava on mennä tuttuun paikkaan - tässä tilassa ei ehkä jaksaisi lähteä tutustumaan uuteen paikkaan ja yllätyksiin. Aion ottaa kyllä ihan lepäilyn kannalta ja jättää tällä kertaa levadavaellukset vähän vähemmälle.
Täällä oli puhetta suhteesta ja asumuksista. Me ollaan seurusteltu vasta reilu vuosi, mutta ollaan ystäviä jo vuosien takaa. Asunto on toistaiseksi makuuhuoneellinen reilu 40 neliön yksiö, joka tietenkin jää auttamattomasti pieneksi jossain vaiheessa. Jotenkin tuntuisi, ettei juuri nyt jaksaisi ruveta stressaamaan mistään asunnon etsimisestä ja/tai muuttamisesta. Ehkä sen voi sitten tehdä sillä
energisellä toisella raskauskolmanneksella
jota totta puhuen odottelen jo aika innokkaasti.
Välillä on vähän sellainen tunne, että onkohan tuolla mahassa ketään. Turvotus on kadonnut, joten vatsa on lähes samoissa mittasuhteissa kuin ennen raskauttakin. Paha olo ja isommat rinnat kuitenkin pitävät mielen suhteellisen rauhallisena. Ehkäpä se kutsu sinne np-ultraan tulee silloin kun ollaan matkalla. Olis ihana saada lisää mielenrauhaa ennen joulua. Aikamoisia hintaeroja tuntuu noissa ultrissa olevan yksityispuolella. Me maksettiin Mehiläisessä gynen tekemästä ultrasta jotain 45 ?. Vähän aika sitten oli tosin juttua siitä, miten jopa saman lääkäriaseman sisällä voi hinnat vaihdella kovastikin.
Nuun kanssa täysin samaa mieltä siitä, että olisi kiva jos tuollaiset linkit jätettäisiin postaamatta tässä kerhossa. Kuka meistä on sanomaan, mihin nettitietoon luottaa ja mihin ei? Ymmärrän, että asia huolettaa, jos on keskenmenoja takana. Silti nuo linkit eivät tarjonneet mitään uutta ko. rokotteen ympärillä jo mediassa ja kaikenmaailman keskustelupalstoilla pyörivään keskusteluun. Korkeintaan vielä lisää pelottelua ja paniikinlietsontaa. Itse olen tulkinnut täällä olevaa henkeä niin, että jokainen tekee rokotteen osalta päätöksensä ja sitä kunnioitetaan, eikä pyritä osoittamaan omaa päätöstä jotenkin enemmän oikeaksi. Tämä myös täysin rakentavassa hengessä ja vailla mitään torahampaita.
Nyt pitäisi jatkaa siivoamista. Ehkäpä sitä taas jaksaisi.
Leppoisaa sunnuntaita kaikille!
Solnushka & "onko siellä vatsassa ketään?" 9+1
PS. Minä myös liityn mielelläni yksityiskerhoon. Siitä taisikin tulla jo viestiä..?