Heinäkuun Hurmaajat 2010

Olen omaksunut roolin ketjun virallisena juustovalvojana, joten kerrottakoon, että eilen löytyi eka oikeasti kielletty juusto, eli pastöroimattomasta maidosta tehty:

Pirkan parmesaani.

Jäi tän tytön spaketti polokneeset ilman juustoraastetta :'(
Mutta tiedoksi muillekin siis, niin ei tartte kenenkään kuluttaa energiaansa noiden tuoteselosteiden lukemiseen ;)

Mitään raportoitavia oireita ei ole vieläkään. Huomenna starttaa viikko 10. Kreisiä!
 
Poks 8+0 tänään! Päätin nyt mennä virallisten neuvolan laskujen mukaan kunnes toisin todistetaan. Eli poksautellaan tänään, vaikka todennäköisempi onkin vasta torstaina.

Parmasaani kiellyttyä?! Eiiiiih!! :( Nooh, jatkan sen syömistä valmiin pestokastikkeen muodossa! Pesto on ehkä ainoa ruoka-aine, joka ei aiheuta mussa mitään ällötyksen tunnetta...
 
Huomentapäivää mammaset!

Mitähän mun piti kommentoida, raskausdementia vaivaa..

No omaa napaa sitten aluksi: Tänään 9+0, POKS! :heart: Hassua, että tänään joku viinirypäleen kokoinen tyyppi alkaa liikkua masussa. Jos siis kaikki on vielä hyvin, oon sen verran ressierkki luonteeltani ja toki aiemmat keskenmenot myös vaikuttaa, että oon ehkä menossa toiseenkin varhaisultraan. Huomenna on eka neuvola, mutten usko että 9+1 vielä edes yritetään kuunnella dopplerilla. Kaverillani Italiassa ultrattiin ilmaiseksi lähes viikoittain kun oli samantyylinen historia, mielenrauhan vuoksi lääkäri totesi sen tosi tärkeäksi. Itselläni näitä ultrakäyntejä tosin helpottaa huomattavasti se, ettei tarvitse itse maksaa niistä mitään. Aikamoisia hintaeroja niissä kyllä tuntuu keskustelujen perusteella olevan! Itsellänikin ne on vaihdelleet 60-140 euron välillä, hinta vaihtelee ainakin paikkakunnittain ja myös ultraajan mukaan.

Pahoinvointi on muuten alkanut vähän jo helpottaa, jee! :) Oon huomannut että pitkät unet helpottaa selvästi sitä, ikävä kyllä työviikolla nää 12h unet ei vaan ole ihan mahollisia.. Kiitos muuten jollekin viinirypäleiden mainostamisesta, niitä menee alas vaikka kuinka eikä ne edes ällötä! :)

Vatsakasilmanvauvaa: Meillä on myös berni, ja musta tuntuu että se on entistä enemmän mun perässä koko ajan, välillä menee hermot sen ybersosiaalisuuteen kun ei vessaankaan saisi yksin mennä :LOL: Ehkä se tosiaan jotain aistii ja yrittää jotenkin hoivata mua ja tulevaa lauman jäsentä.

Tuosta possurokotteesta piti vielä kommentoida, kun joku uusi (en muista nyt nimimerkkiä, RAD vaivaa..) oli laitellut linkkejä joissa rokotetta kovasti kritisoidaan. Sana on toki täysin vapaa, enkä missään nimessä tarkoita tätä millään pahalla, mutta itselläni tuli niistä vähän paha mieli, koska tiedän että tosi moni (suurin osa) heinäkuisista on rokotteen ottanut. Itsehän en ole ainakaan toistaiseksi piikkiä ottanut, mutta en halua, että te, jotka sen olette ottaneet, luette tällaisia ja alatte miettimään ja pohtimaan kaikenlaista. Toivottavasti kukaan nyt ei käsittänyt mua mitenkään väärin.. Haluan vain, että me kaikki voisimme nauttia ja iloita raskaudesta ilman ylimääräistä stressiä, joten älkää suotta lukeko niitä artikkeleita jos rokotteen olette ottaneet :)

Eipä muuta tällä erää, kivaa sunnuntain jatkoa kaikille!!

 
Heips kaikki taas pitkästä aikaa!

Ehdin niin harvoin koneelle ,ja täällä käydään niin vilkasta keskustelua, että vie oman aikansa saada teidät kiinni :) Uusiakin taasen tullut :) Tervetuloa mukaan muumurskainen, Stemia ja espoir :flower: Huisi hippu, pidän peukkua, että maanantaina plussaat :)

Monella teistä on ollut jo neuvola tai alkuraskauden ultra. Onnittelut hyvistä uutisista :flower: Mulla on eka neuvola vasta 10.12. ja alkuraskauden ultraan en ole ajatellut mennä.

Jaahas, pikkumies tuolla heräsi päikkäreiltä, joten seonmoi :)

Päpsy ja pikkunöösi 6+4
 
Sunnuntai-iltapäivää kaikille!

Mukavaa on täällä aina käydä lukemassa mitä teille kuuluu - itse en näköjään jaksa ihan yhtä aktiiviseseti kirjoittaa. Kiitos Kardemummalle juustopäivityksestä! Juustojen suurena ystävänä arvostan juustopäivityksiä todella paljon :)

Tänään oli herätessä pitkästä aikaa hyvä olo. En oikein uskalla vielä riemuita, koska taikauskoisena uskon sen kostautuvan heti huomenna jollain erikoissuperetomisella.. Huomenna ois hyvä olla hyvä olo, koska pitää istua lentokoneessa monta tuntia. Päätettiin lähteä viikoksi etelän aurinkoon. Ollaan oltu Madeiralla ennenkin, joten mukava on mennä tuttuun paikkaan - tässä tilassa ei ehkä jaksaisi lähteä tutustumaan uuteen paikkaan ja yllätyksiin. Aion ottaa kyllä ihan lepäilyn kannalta ja jättää tällä kertaa levadavaellukset vähän vähemmälle.

Täällä oli puhetta suhteesta ja asumuksista. Me ollaan seurusteltu vasta reilu vuosi, mutta ollaan ystäviä jo vuosien takaa. Asunto on toistaiseksi makuuhuoneellinen reilu 40 neliön yksiö, joka tietenkin jää auttamattomasti pieneksi jossain vaiheessa. Jotenkin tuntuisi, ettei juuri nyt jaksaisi ruveta stressaamaan mistään asunnon etsimisestä ja/tai muuttamisesta. Ehkä sen voi sitten tehdä sillä energisellä toisella raskauskolmanneksella ;) jota totta puhuen odottelen jo aika innokkaasti.

Välillä on vähän sellainen tunne, että onkohan tuolla mahassa ketään. Turvotus on kadonnut, joten vatsa on lähes samoissa mittasuhteissa kuin ennen raskauttakin. Paha olo ja isommat rinnat kuitenkin pitävät mielen suhteellisen rauhallisena. Ehkäpä se kutsu sinne np-ultraan tulee silloin kun ollaan matkalla. Olis ihana saada lisää mielenrauhaa ennen joulua. Aikamoisia hintaeroja tuntuu noissa ultrissa olevan yksityispuolella. Me maksettiin Mehiläisessä gynen tekemästä ultrasta jotain 45 ?. Vähän aika sitten oli tosin juttua siitä, miten jopa saman lääkäriaseman sisällä voi hinnat vaihdella kovastikin.

Nuun kanssa täysin samaa mieltä siitä, että olisi kiva jos tuollaiset linkit jätettäisiin postaamatta tässä kerhossa. Kuka meistä on sanomaan, mihin nettitietoon luottaa ja mihin ei? Ymmärrän, että asia huolettaa, jos on keskenmenoja takana. Silti nuo linkit eivät tarjonneet mitään uutta ko. rokotteen ympärillä jo mediassa ja kaikenmaailman keskustelupalstoilla pyörivään keskusteluun. Korkeintaan vielä lisää pelottelua ja paniikinlietsontaa. Itse olen tulkinnut täällä olevaa henkeä niin, että jokainen tekee rokotteen osalta päätöksensä ja sitä kunnioitetaan, eikä pyritä osoittamaan omaa päätöstä jotenkin enemmän oikeaksi. Tämä myös täysin rakentavassa hengessä ja vailla mitään torahampaita.

Nyt pitäisi jatkaa siivoamista. Ehkäpä sitä taas jaksaisi.

Leppoisaa sunnuntaita kaikille!

Solnushka & "onko siellä vatsassa ketään?" 9+1

PS. Minä myös liityn mielelläni yksityiskerhoon. Siitä taisikin tulla jo viestiä..?
 



nikki..........monesko tulossa..........synnytyssairaala......oma ikä

30.6
Cabo..............toinen..................nkl...............33v.
tuulie..............esikoinen.................................28v.
Marika75s.......esikoinen.............Hyvinkää........24v.

1.7
Minotchkin.........toinen................Jorvi...........37v.
Zeenah.............esikoinen.............OYS...........24v.
susanna85.........esikoinen...........TAYS.........24v.

2.7
Marta.................esikoinen............SKS..........27v.
omenaruusu.......kolmas..............KOKS.........32v.
Tipu Topakka......kolmas................??.............??
helise.............esikoinen.................KOKS........21v.

3.7
Rumo.................toinen...............Kättäri........23v.
Solnushka.........esikoinen..........KOS.............33v.

4.7
Nuu82............esikoinen...............PHKS.........27v.

5.7
pauliina82...........neljäs..............OYS...........27v.
kopkop....................??................??..............??
Kardemumma......esikoinen..........??...........28v.
FunkyMama........toinen.............Jorvi..........29v.
Ellunaa................toinen............SATKS........20v.
toiveissa4 ...........neljäs............ MKS..........30v.
Samanta.............kuudes...........PKKS..........39v.

6.7
toiveissa4............neljäs.............MKS..........29v.
tyhmäblondi73.....toinen............TAYS.........36v.
Kanelitäti............esikoinen............??...........24v.
kausa............esikoinen.......Kättäri/NKL.......33v.
JP-78

7.7
Chili24...........esikoinen.........TAYS...............25v.
NeLa..............kolmas............KYKS..............25v.
Muffin.............neljäs..............HYS................36v.
Liplatus..............??..................??..................??

9.7
Star86...........kolmas..........SatKS..............23v.

10.7
jonttu79........kolmas.................................30v.
dana88.........esikoinen.........OYS...............21v.
Ennu.............toinen..............SATKS...........29v.
Sadee80.......neljäs...............HYS..............29v.
Heta-h..........toinen................??...............35v.

11.7
Maamin82.....kolmas.............SEKS............27v.
Olivia81......esikoinen............Jorvi.............28v.
Pai80..........esikoinen............Jorvi.............29v.

12.7
Madrigal........kolmas............OYS..............31v.
Bebek..........esikoinen .......Kättäri...........23v.
Nedra...........kolmas............TYKS.............26v.

13.7
elmeri99...........kolmas.........TYKS...........37v

14.7.
Lumo.............esikoinen....Hyvinkää...........20v.
Virpi1980.........neljäs.........OYS.................29v.

15.7.
Amati............seitsemäs.......PKKS.............37v.
Hiipi..................toinen..........KHKS............28v.
Tiuhti-81...........kolmas..........KYS...............??

16.7.
Musta Pantteri....??................??....................??
Toka0710...........toinen.........NKL...............33v.

17.7.
Pennonen80......neljäs........KPKS...............29v.
Sherine..............neljäs........NKL..................33v.

18.7
Hexuli................viides.........kättäri..............26v.
EricaH...............toinen........TAYS.................28v.

19.7
Bambina...........esikoinen.......??................26v
Jonskuu84...........??.............PHKS............25v.
SMSM...............kolmas........OYS...............39v.
Retuli82............esikoinen......??..................??
Punaposket 82...kolmas......KPKS...............27v.

20.7.
Aranel.............toinen...............PS..............22v.
Kaneli77........esikoinen............??...............??

21.7.
Ninzuliini..........toinen................??..................27v.
Mekkala.......... esikoinen..........TYKS...............29v.
Sussu80...........esikoinen...........NKL................29v.
Emmy83...........toinen............ ..Kättäri............26v.
Päpsy79...........neljäs................TAYS...............30v.
Miranha............esikoinen...........SEKS................27v.


22.7.
Von Lin Lin........toinen...........kättäri..............31v.
Rae89..............esikoinen...........??................20v.
Laura-vm86....esikoinen.............PKKS...........23v.

23.7.
Fiinukka............??.....................??................??

24.7
Ärrieri...............kolmas............KSKS..............33v.

25.7
Minsku82.........toinen................??.................27v.
Pikkumyy-82....ensimmäinen......??................27v.
Sitruunapippuri....toinen..............??...............26v.
Vats.ilm.vauv......viides...............??................33v.

26.7
Hipsu79...........neljäs................KSKS..............??
Stemia.............toinen............Hyvinkää..........27v.

27.7
Sirri81..............toinen..............OYS................28v.
Enkelinäiti.......viides.................??..................33v.
muumurskanen..toinen..............??................??

28.7
Sankkuli............kolmas...........SATKS.............29v.
IituPiitu77.........esikoinen.............??.................??
zirppa................toinen..............KOS...............24v

29.7
Äitx2................kolmas...............EKKS...........28v.
Millanen...........esikoinen................??..............??
Juuliai...............toinen..................??.............29v.
Huisi hippu........esikoinen..............OYS..........19v.

30.7
Viivi ja vagner...kolmas................??.............31v.


Aika vielä hukassa
Marie1981.......toinen................??................??
Taatu..............esikoinen.............TAYS...........26v.
Espoir..................??...................??................??
Kesäkurmitsa...toinen.................??................??


isän näkökulmaa joukossamme edustaa JP-78.



[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Moi taas kaikille...:)

NYT tulee kysymys jo synnyttäneille.
Eli mitä ootte mieltä kumpi on sitten synnytyksessä parempi se että väliliha leikataan vai repeää? Ja onko kuinka yleistä että leikkaavat?
Oon jäänyt koukkuun noihin synnytyskertomuksiin ja sieltä löysin et yhdella äidillä oli toiveissa että välilihaa ei saa leikata. Niin onko se nyt hyvä vai huono?
Itse haluaisin kaikki mahdolliset lääkkeet mitä voi vaan saada. Oon meinaan todella kipuherkkä:)

Juu samaa mieltä Nuun ja Solnuskan kanssa että ei kiitos enään mitään artikkeleita koskien possunuhaa. Jokainen on tehnyt oman päätöksensä sen suhteen ottaako vai ei. Eikä ole kiva että jotkut syyllistää kun otti tai ku ei ota. Tää on ihan vaan mun mielipide.

Kaikkee en nyt muista taaskaan kommentoida :ashamed: raskausajandalmatialainen=)

Omaa napaa sen verran että täällä vaan laihdutaan vaikka mielestäni syön ihan hirveesti. Varsinkin kun kaikkee epäterveellistä ja rasvasta vaan tulee syötyä. Onneks töissä on pakko syödä terveellisesti:)
Väsymys on todella hurja.. voisin vaan nukkua. Ja yks oire mikä on kaikista inhottavin on haluttomuus.. meinaan petihommiin... todella rasittavaa.. Ja kun toisaalta tekis mieli mut kun koko roppa ei vaan halua..:(
Anteeksi tämä avaus:(

Sunnuntain jatkoja kaikille:)

PS: Huomenna ensimmäinen neuvola:) :heart:

Chili ja toukka 8+4 :heart:
 
Mä en vaan jaksais tätä pahoinvointia. Tietty oon onnellisena raskaana, mutta onko se pakko tehdä koko ajan joka paikassa ja joka tilanteessa yötä myöten pahaa. En ole ollu paha ottaan vinettoa, mutta sen verran muistan että suunnilleen tältä tuntui krapula.. Nyt sitä on vaan tarjolla ihan koko ajan toivottavasti vain tammikuulle..

Jouluvaloja pitäisi viritellä, mutta en tiedä miten tässä jaksaa. Tekis mieli vaan ölistä sohvan pohjalla surkeaa oloaan. Miten kummassa tän voi sitten niin nopeasti unohtaa?? Vaikka eipä edellisistä ollu kuin iltapäivän ja illan.. nyt sen kellon ympäryksen.
Vali vali siis :) Mutta kyllä tää tästä, kunhan vaan se ihanan nyytin saa palkaksi Heinäkuulla :D

Ja siihen ekaan ultraan ja neuvolakäyntiinkin on vielä 2,5vkoa. Ehkäpä sitten helpottaa, kun tietäisi että tässä on oikeesti kaikki ok ym.

Punaposket ja Tuhina 6+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiipi:
Auttakee!!
Siis ongelma on tuo yksityinen kerho.. Multa evätään pääsy sinne keskusteluun vaik olen jo kirjautunut salasanalla kerhoon??
Niin ja siis onko se jo käytössä?
:whistle:
Hei sun pitää ensin anoa sitä jäsenyyttä ja sitten tulee yv:hin tietä etttä olet jäsen ja sitten sinne pääsee kirjoittelemaan!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiipi:
Auttakee!!
Siis ongelma on tuo yksityinen kerho.. Multa evätään pääsy sinne keskusteluun vaik olen jo kirjautunut salasanalla kerhoon??
Niin ja siis onko se jo käytössä?
:whistle:
Hei sun pitää ensin anoa sitä jäsenyyttä ja sitten tulee yv:hin tietä etttä olet jäsen ja sitten sinne pääsee kirjoittelemaan!! :)
 
Voeeee Punaposkia! Miksei tota pahoinvointia vois jakaa tasaisesti kaikkien odottajien kesken? :LOL: (Kuuleeko jeesus vai kuka siellä yläkerrassa päivystääkään?) Mä haluaisin pikkupikkuyrjöt heittää ees kerran, niin tuntisin oloni tosi raskaana olevaksi :p Eikä joidenkin tarttis kärsiä muidenkin edestä. Hmph!

Mä lähen sunnuntaiharrastukseni pariin, baariin musavisailemaan, ja kiskon pari alkoholitonta olutta. Tralalaa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Alkuperäinen kirjoittaja hiipi:
Auttakee!!
Siis ongelma on tuo yksityinen kerho.. Multa evätään pääsy sinne keskusteluun vaik olen jo kirjautunut salasanalla kerhoon??
Niin ja siis onko se jo käytössä?
:whistle:
Hei sun pitää ensin anoa sitä jäsenyyttä ja sitten tulee yv:hin tietä etttä olet jäsen ja sitten sinne pääsee kirjoittelemaan!! :)
Aaaa en mäkään tiennyt! Miten sitä anotaan? Pretty please =)
 
tuli sitten tuplasti :)

Täällä ei tänään mitään erikoisempaa, kuin että suhteellisen hyvä olo ollut tänään. Asiaa ehkä auttoi että meidän tyttö vihdoin nukkui yönsä hyvin, kaksi kertaa kävin laittaa tuttia ja sain nukkua 22-07.30. Meidän tyttö on ollut super huono nukkuja koko ajan! Ja ollut muutenkin alkutaipaleensa aika vaativa yksilö, mutta sitäkin rakkaampi! :heart:

Juu mäkin toivoisin ihan se oman mielenrauha mielestä että ei noita linkkejä laitettaisiin ja ei millään pahalla sanota, mutta itse en halua suurempaa stressiä

masennuksesta joku kirjoitti joku päivä, mulla luki viime raskaudesta myös masennuksesta neuvolakortissa ja niin tulee tässäkin lukemaan ja lääkkeitäkin syön, joten elä ota stressiä( anteeksi en muista sun nimimerkkiä) :ashamed: ainiut asia mihin vaikutti oli se että pääsin rv 33 ultraan lääkkeiden takia ja sitten sen takia sitten viel rv 38 kun tyttö oli aika iso masussa. Mutta mut saa yv:n kautta kiinni jos haluat kysyä jotain.

Mitäköhän sitä vielä kirjoittelisi olen yksin, kun tyttö meni päikkäreille ja mies hakemassa kaupasta mulle huomiseksi selviytymis eväitä kun varmaan miehellä pitkä päivä.

no enpä nyt keksi mitään kommentoitavaa..

emmy ja pirpana 6+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja kardemummma:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Alkuperäinen kirjoittaja hiipi:
Auttakee!!
Siis ongelma on tuo yksityinen kerho.. Multa evätään pääsy sinne keskusteluun vaik olen jo kirjautunut salasanalla kerhoon??
Niin ja siis onko se jo käytössä?
:whistle:
Hei sun pitää ensin anoa sitä jäsenyyttä ja sitten tulee yv:hin tietä etttä olet jäsen ja sitten sinne pääsee kirjoittelemaan!! :)
Aaaa en mäkään tiennyt! Miten sitä anotaan? Pretty please =)
kun menet salasanalla sinne kerhoon sisään ja sinne ylös tulee jutut keskustely yms niin siellä on ano jäsenyyttä.
 
Hyvää sunnuntai päivää :)

Täällä ei ole päässy haluttomuus yllättään :D Olo kuin kaniinilla, koko ajan tekee mieli :LOL: mies on jo vähän, "Onko pakko?" -linjalla :D:D

Täälä on pakosti syöty terveellisesti, suklaata ja sipsiä haluttais ihan älyttömästi, mutta jos niitä syön edes pikkuisen, niin oksennan samantien. Eli ei karkkia, jäätelöä, sipsiä tai roskaruokaa tähän osoitteeseen. Taitaa olla neljäs viikko menossa, kun roskaruoka ei maistu. Eli kotiruualla, salaatilla ja ruisleivällä mennään. Alkaa maut käymään jo vähän yksitoikkoiseksi.

Onko muilla koko ajan nälkä? Pitää keskellä yötäkin käydä syömässä leipä, noin neljän tunnen välein, muuten vatsa tulee tosi kipeäksi. Työlästä koko syöminen, ihan pakko pullaa :(

Ekaan neuvolaan enää neljä päivää :)

Tekis mieli käydä ostaan äippäpöksyt kans, vatsa on ihan turvonnut ja normi pöksyt kiristää.

Dana88 & Pikkune 8+1
 
Sunnuntaita :D

Tervetuloa uusille :flower:

Hohhoijaa, kuinka uuvuttava päivä. Pihalla vaan jaksaa vettä sataa! Piti hakea piristykseksi makuunista perheleffa ja säkki karkkia :D :p Nyt onkin sitten vähän jo huono olo, kun tuli syötyä karkkia...

Vaunuista emmaljungat on kyllä joka euron arvoiset, vaikka ovatkin todella kalliit. Ite ostin kakkoselle käytettynä ja ne oli kuin uudet, myin vaan jo eteenpäin ja nyt ollaan siinä tilanteessa, että pitää ostaa uudet (varmaankin käytetyt). En viitti ostaa uusia, kun kuitenkin lapsiluku on kolmosen jälkeen täynnä.

Lapsiluvusta: Minkäs kokosia perheitä muilla on suunnitelmissa? Meillä tosiaan tämä kolmonen on nyt viimeinen. Yritän nauttia täysin rinnoin viimeisestä raskaudesta, synnytyksestä :whistle: ja sinappikoneesta :heart:

Turvotuksesta täällä ei turvota läheskään niin paljon kun viikko sitten, eikä painokaan oo noussu kuin kilon.. Kuinkas muilla? Katotaan nyt kun ens viikko on aamua, että turvottaako taas :ashamed: :whistle:

Heipat ja hyviä vointeja kaikille :wave:

maamin ja TOIVO POKSPOKS 8+0 (neuvolan mukaan 8+2) :heart:
 
moikka taas!

ensiks kiitos juustopäivityksestä :) ja olen muiden kanssa samalla linjalla tossa rokoteasiassa että ei kiitos linkkejä asian puolesta eikä vastaan.. :)

mä olen pohtinut että miten kertoisimme sitten jouluntiennoilla tästä tulevasta vauvasta tuleville isovanhemmille ja löysin sellaset joulukortit jossa lukee että "joulu on täynnä iloisia yllätyksiä" ja kortissa on kuva muistaakseni tyttö ja poika nallesta jotka myhäilee keskenään, tai jotain tällästä.. en muista ihan tarkkaan.. joten meinataan sitten lähettää ennen joulua tälläset kortit ja kun mennään käymään niin sitten kerrotaan.. sitä ei kyl viel tiedetä et miten.. :LOL:

mä etin eilen netistä kaikenlaisia vauvan peiton ja vaatteiden neulonta ja virkkausohjeita ja nyt on hirvee hinku hankkia lankoja ettei entiset lopu kesken :LOL: kun vaan löytäis aikaa joka päivä et vois neuloa pientä ja pehmeää tulevalle pienokaiselle :D

huomenna poksuu 8+0, mutta vasta huomenna :ashamed:

kolmen päivän päästä on eka neuvola, ihanaa!! :heart: :heart: :D :D

Bebek "salaisuuden kantaja" 7+6 :heart: :heart:
 
maamin82 kysyit minkä kokoisia perheitä on toiveissa/suunnitelmissa..
mä haluaisin vähintään kaksi lasta ja max kolme.. mieluiten pienellä ikäerolla niin että kaikki syntyis 5v sisään mut saattaa jäädä haaveeks kun mul on opinnotkin kesken ja niitä pitäs jatkaa ja haluan kuitenkin olla kotona vauvan synnyttyä joku 1,5v ainakin.. joten saa nähdä mitä tuleman pitää.. mies varmaan haluaisi jäädä kahteen :LOL: voi kunpa sais kaksoset niin sitten tääkin asia vois toteutuu suuremmalla todennäköisyydellä :) :D ja toki olisi ihanaa jos olisi kumpaakin sukupuolta lapset, mutta siihen nyt ei voi vaikuttaa joten toivon vain että tulisi terveitä lapsia.. ja jos ei tule terveitä niin sitten tilanne katsotaan vamman/sairauden suuruusluokan mukaan.. itselläni on kokemusta sairaista ja vammaisista lapsista joten en heitä kammoksu, mutta tietysti mietityttää että millaista olisi jos omassa perheessä olisi erityislapsi.. :|

mulla on paino nyt -2kg, mikä vaan on hyvä asia.. :)
 
kardemummman kanssa samaa mieltä, jaetaan tuo pahoinvointi kun täälläkin olo mitä parhain ja jotain haluisin edes tuntea, että voi sit puhua siitä MUN raskausajasta, eikä vaan siitä ajasta, mikä oli sitä tavallista arkea ja oloa... noh, ehkä toisaalta täytyy olla tyytyväinen ja varsinkin kun nyt tietää, että siellä kuitenkin se sydän sykkii ja kaikki on mallillaan...! :heart: :heart: :heart:

joku kysyikin, että onko 6+6 liian aikaisin mennä ultraan, niin en usko. itse kävin 6+3, ja gyne sanoi silloin jo että on joko 6+4 tai 7+0 ja oli sitä mieltä ettei ollut liian aikaista kun kaikki näkyi oikein kauniisti! joten sinne siis, niin saa varmuuden! oli se ihana näky!!! :D

minä haluiaisin myös sinne kerhoon, mistä saisin sen salasanan???

7+0 / 7+3 jokatapauksessa POKSPOKS! :heart:
 
Uutena "krapulaisena" mukana, hei! Koitan osata junailla itseni mukaan kerhoon, mutta ajattelin esittäytyä myös täällä. LA on heinäkuun loppupuolella, eli viikkoja nyt 6 ja jotain. Tämä olisi toinen lapseni, kuten ilmeisesti monella muullakin, mutta meillä ikäeroa on tulossa roimasti, lähes 10 vuotta. Sattuuko kenelläkään muulla olemaan kouluikäisiä tulevia isosisaruksia? Edellisestä raskaudesta on niin pitkä aika, että vauvaperheen arki on kaukainen muisto ja kaikki tuntuu uudelta. Hämäriä muistikuvia joistakin neuvolajutuista ja juustoista, mutta muuten olen herttaisen iloisesti kuutamolla...
 

Yhteistyössä